قیمت انواع مدل دوربین مداربسته

قیمت انواع مدل دوربین مداربسته در سال 1402

قیمت انواع مدل دوربین مداربسته در سال 1402 مشخص شد. با شماره های درج شده تماس بگیرید و برای دریافت این قیمت ها با ما در ارتباط باشید. دوربین‌های مداربسته در امنیت فیزیکی و نظارت بر محیط استفاده می‌شوند. این دوربین‌ها به شما امکان می‌دهند تا تصاویر زنده و ضبط شده را بر روی یک سیستم نمایشگر مشاهده کنید و در صورت لزوم آن‌ها را ذخیره کنید. انتخاب مدل مناسب برای نیازهای خاص شما و ویژگی‌های مورد نیازتان بسیار مهم است. در زیر به برخی از انواع مدل‌های دوربین مداربسته اشاره می‌کنم:

انواع مدل دوربین مداربسته

۱. دوربین‌های ضبط روز و شب :این نوع دوربین‌ها قابلیت فیلم‌برداری در شب را به دلیل وجود فناوری تصویربرداری مادون قرمز دارند. این فناوری به دوربین‌ها امکان می‌دهد تا در شرایط نور کم و تاریکی تصاویر با کیفیتی قابل قبول ضبط کنند.

۲. دوربین‌های پانوراما :این نوع دوربین‌ها دارای یک لنز گسترده هستند که به شما امکان می‌دهد تا یک منظره 360 درجه را ضبط کنید. با استفاده از این دوربین‌ها، شما نیاز به نصب چندین دوربین برای پوشش یک محیط وسیع را نخواهید داشت.

۳. دوربین‌های پی تی زد: این نوع دوربین‌ها امکاناتی دارند که به شما اجازه می‌دهد تا دوربین را در هفت راه حرکت داده و بزرگنمایی را کنترل کنید. شما می‌توانید این دوربین را به سمت بالا یا پایین تغییر جهت دهید به سمت راست یا چپ بچرخانید و همچنین در زوم این دوربین‌ها کنترل داشته باشید.

۴. دوربین‌های بی سیم: این نوع دوربین‌ها برای نصب در مکان‌هایی که کابل‌کشی مشکل استفاده نمی‌شوند. آن‌ها با استفاده از فناوری بی سیم به شبکه ارتباطی متصل می‌شوند و تصاویر را به یک سرور یا ذخیره‌سازی محلی ارسال می‌کنند.

۵. دوربین‌های مخفی : این نوع دوربین‌ها به صورت نامحسوس و در قالب اشیاء مختلفی، مثل ساعت، قلم، آبجکت‌های زینتی و… طراحی شده اند. آن‌ها برای نظارت مخفی در محیط‌هایی که به نظارت مستقیم متخلف می‌شود مفید هستند.

دوربین مداربسته آنالوگ

دوربین مداربسته آنالوگ یا آنالوگ یک نوع دوربین امنیتی است که تصاویر را به صورت آنالوگ ضبط و انتقال می‌دهد.
دوربین‌های مداربسته آنالوگ از تکنولوژی قدیمی‌تری استفاده می‌کنند و تفاوت آنها با دوربین‌های مداربسته دیجیتال در نحوه ضبط و انتقال تصویر است. در دوربین‌های آنالوگ، سیگنال تصویر به صورت آنالوگ تناظری است که توسط کابل‌های کواکسیال به دستگاه ضبط یا نمایش منتقل می‌شود.
مزایای استفاده از دوربین‌های مداربسته آنالوگ شامل پشتیبانی از فاصله بیشتر بین دستگاه ضبط و دوربین، سادگی استفاده، قابلیت پیکسل بلایی در محیط‌های پرنور و همچنین قیمت نسبتاً کمتر آنها نسبت به دوربین‌های مداربسته دیجیتال است.

دوربین مداربسته چشم ماهی

دوربین مداربسته چشم ماهی یک نوع دوربین مداربسته است که بر اساس طراحی و شکل یک چشم ماهی ساخته شده است. این نوع دوربین به دلیل شکل منحصربه‌فرد خود، قابلیت کاهش زاویه دید و افزایش در دید زاویه گسترده را داراست.
نکته جالب در مورد دوربین مداربسته چشم ماهی این است که با توجه به شکل بیضی بزرگی که دارد، می‌تواند یک زاویه دید تا 180 درجه را پوشش دهد. این باعث می‌شود که بتواند تمام محیط را به صورت تمام نگرانه مشاهده کند و نیازی به نصب چندین دوربین مداربسته برای پوشش یک منطقه وسیع نباشد. علاوه بر این، با استفاده از لنزهای گسترده، نیازی به تنظیمات زیادی برای قرار دادن دوربین در جهت مورد نظر نیست.
دوربین مداربسته چشم ماهی معمولاً در محیط‌هایی با نیاز به نظارت 360 درجه و جمع‌آوری تصاویر کامل از محیط استفاده می‌شود. به عنوان مثال، در مکان‌های عمومی مانند پارکها، مراکز خرید، فضاهای عمومی و کاربری‌های صنعتی استفاده می‌شود.
به طور کلی، دوربین مداربسته چشم ماهی به دلیل قابلیت نظارت بر محیط گسترده، اینتگراسیون آسان با سیستم‌های مداربسته دیگر و کارایی بالای خود، یک گزینه مناسب برای نظارت و امنیت در محیط‌های مختلف است.

دوربین مداربسته عروسکی

دوربین مداربسته عروسکی یک نوع دوربین مداربسته است که طراحی و ساخته شده برای شباهت به یک عروسک یا یک شی منحصر به فرد دیگر است. این نوع دوربین معمولاً با هدف پنهان بودن و نبود قابل تشخیص برای افراد، برای نظارت و ضبط تصاویر از محیط‌های مختلف استفاده می‌شود.
دوربین مداربسته عروسکی در طراحی و شکل ظاهری همانند یک عروسک یا شی دیگر، به گونه‌ای ساخته می‌شود که به خوبی در محیط‌های مختلف مخفی و پنهان می‌شود. این نوع دوربین می‌تواند در انواع محیط‌های داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گیرد و باعث ضبط و ضبط تصاویر با کیفیت بالا می‌شود.

مزایای دوربین مداربسته عروسکی عبارتند از:

  – پنهان بودن و عدم تشخیص آسان توسط افراد

  – قابلیت قرارگیری در مواقعی که دوربین معمولی قابل استفاده نیست

  – قابلیت ضبط و ضبط تصاویر با کیفیت بالا

استفاده از دوربین مداربسته عروسکی در محل‌هایی مانند منازل، دفاتر، فروشگاه‌ها، ادارات و سایر مکان‌های عمومی، امنیت را بهبود می‌بخشد. برای استفاده موثر از دوربین مداربسته عروسکی، باید دقت کرد که بر روی دستگاه نصب شده و مخفی می‌شود و در مکان‌هایی قرار می‌گیرد که پوشاننده‌اش برای اشخاص قابل دسترسی نیست. همچنین، بهینه سازی پوشش دوربین به گونه‌ای انجام می‌شود که باعث بهبود کیفیت تصاویر و زاویه دید گسترده‌ای برای نظارت می‌شود.

قیمت انواع مدل دوربین مداربسته 

برای انتخاب مناسب‌ترین مدل دوربین مداربسته، نیازمند تحلیل نیازها و محیط استفاده هستید. همچنین، در نظر داشته باشید که تکنولوژی دوربین، کیفیت تصویر، قدرت ضبط و موارد دیگر نیز می‌تواند نقش مهمی در انتخاب دوربین مناسب داشته باشد. شما می توانید برای دریافت مشاوره بهتر جهت خرید دوربین مداربسته با ما در اتباط باشید.

مهندس منصوری
09185052332


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *