قیمت لوازم دزدگیر ماشین

قیمت لوازم دزدگیر ماشین ارزان و باکیفیت

قیمت لوازم دزدگیر ماشین ارزان و باکیفیت را از ما دریافت کنید. لوازم جانبی دزدگیر ماشین عمدتاً برای افزایش امنیت خودرو استفاده می‌شوند. این لوازم جانبی می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

لوازم دزدگیر ماشین

1. سنسورهای حرکت: این سنسورها در صورت تشخیص حرکت غیرمجاز در نزدیکی خودرو، اعلام دزدی را به شما می‌دهند. این سنسورها معمولاً بر روی درب‌ها، پنجره‌ها یا سقف نصب می‌شوند.

2.  دسته‌های هوشمند: دسته‌های هوشمند دزدگیر ماشین با استفاده از تکنولوژی RFID یا Bluetooth کار می‌کنند و می‌توانند قابلیت قفل و بازکردن درب‌ها را به صورت بی‌سیم فراهم کنند. همچنین این دسته‌ها می‌توانند دارای یک دکمه فراخوانی برای فعال‌سازی دزدگیر و همچنین دکمه‌های اضطراری برای اعلام حالت خطر باشند.

3.  کیف‌های فراصوت: این کیف‌ها دارای سیستمی هستند که با تشخیص صداهای برخورد، اعلام دزدی می‌دهند. به عنوان مثال، اگر کسی تلاشی برای شکستن شیشه خودرو بکند، کیف فراصوت اعلام دزدی می‌کند.

4.  زنجیره‌ها و کلاه‌قابی‌ها: زنجیره‌ها و کلاه‌قابی‌ها به درب‌ها و فرمان خودرو متصل می‌شوند و جلوی دزدی توسط جدا کردن درب‌ها یا استفاده از فرمان را می‌گیرند.

5.  دزدگیر از راه دور: امکان کنترل دزدگیر و قفل و بازکردن خودرو را از راه دور فراهم می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از کنترل از راه دور دزدگیر، خودرو خود را قفل یا بازکنید.

6.  دوربین‌ها و سامانه‌های تصویربرداری: این لوازم جانبی می‌توانند با استفاده از دوربین‌ها و سامانه‌های تصویربرداری، تصاویری از دوربین‌ها را نشان دهند و در صورت شکل‌گیری حادثه یا دوربینگیری به شما اعلام دهند.

به عنوان یک نکته، در هر صورت ممکن است نصب لوازم جانبی دزدگیر ماشین به محل زندگی و نیازهای شما بستگی داشته باشد. همچنین، در هر کشور قوانین و مقررات مربوط به نصب و استفاده از دزدگیرهای ماشین ممکن است متفاوت باشند. پیش از نصب لوازم جانبی دزدگیر ماشین، بهتر است به قوانین محلی خود آشنا شوید.

قابلیت های لوازم دزدگیر ماشین

برخی از قابلیت های لوازم جانبی دزدگیر ماشین شامل موارد زیر می‌شوند:

1. دکل ها: برخی از دزدگیرهای ماشین شامل دکل‌می‌شوند که به صورت فیزیکی در قسمت‌هایی از ماشین نصب می‌شوند. این دکل ها می‌توانند به طور خودکار ماشین را قفل کنند و از باز شدن درب‌ها جلوگیری کنند.

2. سنسورها: برخی از دزدگیرهای ماشین دارای سنسورهایی هستند که در صورت تشخیص حرکت غیرمعمول در نزدیکی ماشین، هشدار می‌دهند. این سنسورها می‌توانند به طور مثال در صورت تکان دادن ماشین، شیشه‌ها را شکسته و یا درب‌ها را باز کردنی هشدار دهند.

3. ریموت کنترل: قابلیت کنترل دزدگیر از راه دور با استفاده از ریموت کنترل یکی از قابلیت‌های اصلی لوازم جانبی دزدگیر ماشین است. با استفاده از ریموت کنترل، کاربر می‌تواند‌ ماشین را قفل و باز کند، دزدگیر را فعال و غیرفعال کند و هشدارها را کنترل کند.

4. آژیر: برخی از دزدگیرهای ماشین دارای آژیری هستند که در صورت حمله یا تلاش برای دزدیدن ماشین، صدای بلندی از خود می‌دهند. این آژیرها توجه افراد نزدیک به ماشین را جلب می‌کنند و باعث ایجاد هراس و ایمنی بیشتر می‌شوند.

5. قفل استارتر: لوازم جانبی دزدگیر ماشین ممکن است شامل قفل استارتر هم باشد. قفل استارتر به معنی قفل کردن سیستم استارتر ماشین است و جلوگیری می‌کند که ماشین بدون داشتن کد مجاز، روشن شود. این قابلیت به طور موثری از دزدان جلوگیری می‌کند.

این تا حدی از قابلیت‌هایی است که لوازم جانبی دزدگیر ماشین می‌توانند داشته باشند. قابل ذکر است که قابلیت‌ها و ویژگی‌های دزدگیر ماشین بسته به نوع و مدل دستگاه ممکن است متفاوت باشند.

بهترین لوازم جانبی برای خودرو باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

لوازم جانبی برای خودرو می‌توانند تنوع زیادی داشته باشند و ویژگی‌های بهترین لوازم جانبی برای خودرو ممکن است به نوع و نیاز خودرو و استفاده‌کننده بستگی داشته باشد. با این حال، ویژگی‌های عمومی که در انتخاب بهترین لوازم جانبی برای خودرو باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

کیفیت ساخت: لوازم جانبی باید از مواد با کیفیت و با استانداردهای ساخت بالا تولید شده باشند تا مقاومت و عمر مفید بلند مدت داشته باشند.

تطابق با مدل و نوع خودرو: مطمئن شوید که لوازم جانبی انتخابی به خودروی شما مناسب می‌باشد و با ابعاد و نیازهای خودرو همخوانی دارد.

ایمنی: در صورتی که لوازم جانبی به ایمنی راننده و سرنشینان ضربه می‌زند، اهمیت بالایی دارد. به عنوان مثال، صندلی‌های کودک باید دارای سیستم‌های ایمنی معتبر باشند.

سهولت نصب و استفاده: لوازم جانبی باید نصب و استفاده آسان داشته باشند. همچنین، داشتن دفترچه راهنمای واضح و کامل برای نصب و استفاده از لوازم جانبی اهمیت دارد.

قیمت مناسب: قیمت لوازم جانبی نباید بسیار بالا باشد و باید با کیفیت و ارزش مناسبی ارائه شود.

گارانتی: اگر لوازم جانبی دارای گارانتی باشند، این موضوع نشان‌دهنده اطمینان تولیدکننده از کیفیت محصول است.

توانایی تخصیصی: برخی لوازم جانبی مانند ماژول‌های صوتی، امکان تخصیصی‌سازی به راننده را می‌دهند که برای برخی افراد مهم است.

مصرف انرژی: اگر لوازم جانبی برقی باشند، به مصرف انرژی آن‌ها نیز توجه کنید تا بر باتری خودرو تأثیر منفی نگذارند.

استانداردهای ایمنی و قوانین: اطمینان حاصل کنید که لوازم جانبی با استانداردهای ایمنی و قوانین رانندگی مطابقت دارند.

نظرات مشتریان: نظرات و تجربیات دیگران در مورد لوازم جانبی می‌توانند به شما در انتخاب کمک کنند.

به عنوان مثال، لوازم جانبی رایج برای خودرو شامل صندلی کودک، دوربین‌های داشبورد، گارد‌های محافظ، کمک‌های رانندگی (مانند GPS) و سیستم‌های صوتی (مانند رادیو و بلندگو) می‌شوند. در انتخاب هر یک از این لوازم، موارد فوق را در نظر بگیرید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

قیمت لوازم دزدگیر ماشین

دزدگیر ماشین و لوازم جانبی آن می‌توانند به مالکان ماشین اطمینان بیشتری درباره امنیت خودرو خود بدهند و در صورت تلاش برای سرقت، اقدام به جلوگیری یا هشدار دهی کنند. همچنین، در بعضی از سیستم‌های دزدگیر، امکان ردیابی محل ماشین از طریق تکنولوژی جی پی اس وجود دارد که به صاحبان ماشین در صورت سرقت قابلیت دسترسی به مکان ماشین را می‌دهد تا بتوانند به همکاران قانونی گزارش دهند و ماشین خود را بازیابی کنند.
برای سفارش و خرید انواع دزدگیر اتومبیل و همچنین لوازم و تجهیزات جانبی آن می توانید باشماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *