فروش دی وی ار ای اچ دی

فروش دی وی ار ای اچ دی 4 کانال

فروش دی وی ار ای اچ دی 4 کانال با ارزان ترین قیمت آغاز شد. دی وی ار ای اچ دی 4 کانال یک فرمت ویدیوی ahd را با بالاترین کیفیت ارائه خواهد داد. این فرمت از برای انتقال تصویر و صدا با کیفیت بالا استفاده می‌شود. اکثراً در سیستم‌های مداربسته استفاده می‌شود تا بتوان تصاویر را در زمان واقعی و با کیفیت بالا مشاهده کرد. این فرمت به دوربین‌هایی که قادر به ضبط تصاویر با کیفیت بالا در چهار کانال هستند، اشاره می‌کند. این فرمت معمولاً در سیستم‌های نظارت تصویری مورد استفاده قرار می‌گیرد و امکان ضبط همزمان تصاویر از چهار منبع مختلف را فراهم می‌کند.

دی وی ار ای اچ دی 4 کانال

دی وی آر ای اچ دی 4 کانال به شما این اجازه می‌دهد تا به صورت همزمان چهار کانال را ضبط و پخش کنید. به عبارت دیگر دی وی آر ای اچ دی 4 کانال، یعنی می‌توانید چهار دوربین را به دستگاه dvr متصل کنید و تصاویر آن‌ها را همزمان ضبط و پخش کنید. این قابلیت بسیار مناسب برای محافظت از منازل، ادارات، فروشگاه‌ها و سایر مکان‌های عمومی است. با داشتن 4 کانال، می‌توانید ضبط و نظارت بر تمامی زوایای مهم ورودی و خروجی را به صورت همزمان انجام دهید.

کاربرد دی وی ار ای اچ دی 4 کانال

دی وی ار ای اچ دی 4 کانال یک دستگاه ضبط تصاویر دیجیتال است که با استفاده از آن در یک سیستم نظارت تصویری، امکان ضبط و نمایش تصاویر از چهار دوربین را فراهم می‌کند. این دستگاه قادر است تصاویر را به صورت واضح و با کیفیت بالا ضبط کند و از قابلیت اتصال به شبکه برای دسترسی از راه دور به تصاویر نیز برخوردار است. همچنین، دی وی ار ای اچ دی 4 کانال از قابلیت ذخیره سازی تصاویر روی هارد دیسک داخلی یا خارجی نیز برخوردار است. این دستگاه معمولاً در سیستم‌های نظارت تصویری خانگی یا در سیستم‌های امنیتی کوچک و متوسط استفاده می‌شود.

مهمترین قابلیت های این dvr چهار کاناله

رزولوشن بالا: دی وی ار ای اچ دی 4 کانال دارای رزولوشن بالایی است که تصاویر شفاف و واضح را به نمایش می‌گذارد. این ویژگی به کاربر امکان می‌دهد تصاویر با جزئیات دقیق را دریافت کند.

پشتیبانی از 4 کانال: دی وی ار ای اچ دی 4 کانال قادر است به طور همزمان از 4 کانال مختلف استفاده کند. این به کاربر امکان می‌دهد 4 دوربین را به دستگاه متصل کند و تصاویر همزمان را بررسی کند.

قابلیت ضبط و پخش: دی وی ار ای اچ دی 4 کانال قابلیت ضبط تصاویر را دارد که به کاربر امکان می‌دهد لحظات مهم را ضبط کند و به دستگاه ذخیره کند. همچنین این ویژگی به کاربر امکان می‌دهد تصاویر ضبط شده را پخش کند و آن‌ها را بازبینی کند.

قابلیت تشخیص حرکت: دی وی ار ای اچ دی 4 کانال قابلیت تشخیص حرکت را دارد. این به کاربر امکان می‌دهد در صورت تشخیص حرکت در ناحیه‌ای خاص، هشدار دریافت کند و تصاویر مربوطه را بررسی کند.

امکانات هوشمند: بعضی از دی وی ار ای اچ دی 4 کانال‌ها امکانات هوشمندی مانند تشخیص چهره، تشخیص صدا و کنترل صوتی را دارند. این ویژگی‌ها به کاربر امکان می‌دهند سیستم را بهبود دهند و استفاده راحت‌تری داشته باشند.

چگونگی راه اندازی دی وی آر 4 کانال دوربین مداربسته

استفاده از hd dvr4 کانال به شما امکان ضبط تصاور رویدادها و نمایش آنها به صورت زنده را می‌دهد. برای استفاده از دستگاه hd dvr چهار کانال، شما می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

1. نصب دستگاه hd dvr: مطمئن شوید که hd dvrبه درستی نصب شده و به برق و شبکه متصل شده است. برای نصب و اتصال دستگاه، به دفترچه راهنمای استفاده ارائه شده توسط تولید کننده مراجعه کنید.

2. اتصال دوربین ها: دوربین ها را به hd dvrمتصل کنید. بررسی کنید که هر دوربین به ورودی متناسب در دستگاه hd dvrمتصل است.

3. تنظیمات اولیه: به منوی تنظیمات hd dvrدسترسی پیدا کنید تا تنظیمات اولیه را پیکربندی کنید. این شامل تنظیم تاریخ و زمان، تنظیمات شبکه، رمز عبور و سایر تنظیمات مربوطه است.

4. ضبط تصاویر: انتخاب کنید که آیا می خواهید تصاویر را بر روی حافظه داخلی دستگاه ضبط کنید یا از طریق یک دیسک سخت خارجی یا شبکه ذخیره سازی استفاده کنید. همچنین می توانید تنظیم کنید که ضبط تصاویر در صورت تشخیص حرکت در صحنه انجام شود.

5. مشاهده تصاویر زنده: با استفاده از نرم افزار همراه hd dvr، می توانید تصاویر را به صورت زنده بر روی تلفن همراه یا کامپیوتر خود مشاهده کنید. این نرم افزار معمولاً با hd dvrفراهم می شود و در دسترس است.

6. پخش تصاویر ضبط شده: اگر می خواهید تصاویر ضبط شده را مشاهده کنید، می توانید با استفاده از منوی hd dvr به صورت زنده یا پخش از رویدادهای قبلی را پخش کنید. معمولاً از راهنمای استفاده کاربر تامین کننده hd dvrبرای راهنمایی بیشتر استفاده کنید.

با دنبال کردن این مراحل، شما می توانید بر رویدادهای ضبط شده را ذخیره کنید، به صورت زنده مشاهده کنید و آنها را پخش کنید. همچنین می توانید به صورت دوره ای نظارت کنید و دسترسی به تصاویر ضبط شده در صورت لزوم.

فروش دی وی ار ای اچ دی

دی وی آر ای اچ دی 4 کانال به شما امکان می دهد تا تصاویری با کیفیت بالا ضبط و پخش کنید، به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید و از تحلیل هوشمند آنها بهره ببرید. برای سفارش و خرید انواع دستگاه دی وی آر دوربین مداربسته و همچنین دوربین های مداربسته و پکیج های ارزان قیمت می توانید با ما در ارتباط باشید.

مهندس منصوری
09185052332


منتشر شده

در

,

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *