قیمت دزدگیر در بازار

قیمت دزدگیر خودرو در بازار

قیمت دزدگیر در بازار را با قیمت های قابل ارائه در فروشگاه منصوری را مقایسه کنید.  دزدگیر خودرو یک سیستم امنیتی است که برای جلوگیری از سرقت خودروها طراحی شده است. این سیستم معمولاً شامل مجموعه ای ازقفل‌ها، سنسورها و الارم‌ها است. در ادامه با عملکرد این دزدگیر ها بیشتر آشنا خواهیم شد:

دزدگیر خودرو

دزدگیر خودرو معمولاً با استفاده از ریموت کنترلی یا کلید خودرو قابل فعال و غیرفعال کردن است. وقتی خودرو قفل شده است، اگر یک تلاش غیرمجاز برای باز کردن درب خودرو صورت گیرد، سیستم دزدگیر فعال می‌شود و اعلان خطر (صدای فریاد، صدای شیشه شکسته شدن و غیره) را به آگاهی دیگران می‌رساند. علاوه بر این، برخی دزدگیرها همچنین قابلیت ردیابی خودرو را نیز دارند، به طوری که در صورت سرقت، محل خودرو قابل تعقیب است. در ضمن، بعضی از دزدگیرها دارای قابلیت‌های امنیتی متقدمتری هستند، مانند تشخیص حرکت، تشخیص شیشه شکسته شدن یا اتصال به سیستم GPS برای ردیابی دقیق‌تر. دزدگیرهای خودرو به طور گسترده‌ای در صنعت خودروسازی استفاده می‌شود و می‌تواند در جلوگیری از سرقت خودروها تأثیر مهمی داشته باشد.

قابلیت های دزدگیر ماشین

1. سنسورهای حرکتی: این سنسورها در نقاط حساس خودرو نصب می‌شوند و در صورت تشخیص حرکت غیرمعمول، صداهای آژیری ایجاد می‌کنند. مانند حرکت درب‌ها، شیشه‌ها یا صفحه نمایش خودرو.

2. سنسورهای نفوذ: این سنسورها در نقاطی که به راحتی باز شدن در ورودی خودرو ممکن است، نصب می‌شوند. آنها بر روی هرگونه تغییر در محل یا شیوه باز شدن در اعتراض می‌کنند.

3. کلیدهای امنیتی: برخی از دزدگیرها دارای کلیدهای مجزا هستند که برای رمزنگاری و رفع قطع شدن آنها به کار می‌رود.

4. آژیر: سیستم دزدگیر خودرو معمولاً با آژیر خاصی همراه است که در صورت فعال شدن دزدگیر، صدای بلند و پرتوانی را تولید می‌کند تا توجه مردم را جلب کرده و دزد را از ادامه عملیات متوقف کند.

5. قفل‌های امنیتی: برخی دزدگیرها دارای قفل‌های امنیتی برای درب‌ها یا سیستم روشن و خاموش خودرو هستند که درصورت امکان دزدی، عملکرد خودرو را تا حد امکان محدود می‌کنند.

همچنین، بسیاری از دزدگیرها دارای دستگاه کنترل از راه دور هستند که به وسیله آن می‌توان خودرو را از راه دور قفل و باز کرد، آژیر را فعال یا غیرفعال کرد، وضعیت خودرو را نمایش داد و برخی اطلاعات دیگر را به‌روزرسانی کرد.

کاربرد دزدگیراتومبیل

محافظت کردن از خودرو در برابر سرقت: اصلی‌ترین کاربرد دزدگیر خودرو این است که به خودروی شما امنیت اضافی بدهد و از سرقت آن جلوگیری کند. وقتی که دزدگیر خودرو فعال است، هرگونه تلاش برای باز کردن درب یا روشن کردن خودرو بدون دسترسی به کلید یا تله‌کنترل آن را تشخیص می‌دهد و با ایجاد صدای هشدار، به شما و مردم اطراف اعلام می‌کند که خودرو در حال حاضر در معرض خطر قرار دارد.

جلوگیری از دستبرد خودرو: بعضی از دزدگیرهای خودرو همچنین قابلیت جلوگیری از دستبرد خودرو را دارند. این به این معناست که در صورتی که دزدان سعی در گرفتن کلیدهای خودرو یا ارتباط مستقیم با سیستم تحت‌الشعاع باشند، دزدگیر می‌تواند کنترل سیستم کارکردن خودرو را از آنها سلب کند و اجازه ندهد که خودرو را راه‌اندازی کنند.

قابلیت ردیابی: برخی دزدگیرهای خودرو دارای قابلیت ردیابی هستند که به شما این امکان را می‌دهد تا مکان فعلی خودرو را در صورت سرقت یا گمشدن آن ردیابی کنید. این قابلیت معمولاً از طریق نرم‌افزار یا سامانه‌های آنلاین قابل دسترسی است.

امکانات دیگر: برخی دزدگیرهای خودرو دارای امکانات ویژه‌ای مانند قفل‌شدن درها به صورت خودکار پس از خروج شما از خودرو، کلیدهای اضافی ضد سرقت، حسگرهای حرکتی و زنگ هشدار و بسیاری امکانات دیگر هستند.

ویژگی های مهم دزدگیر های اتومبیل را نام ببرید؟

1.حسگرهای حرکت: دزدگیر خودرو ممکن است دارای حسگرهای حرکت باشد که در صورت تشاختلال در حرکت خودرو (مانند لغزش، لغو و یا حمله به خودرو) فعال می شوند.

2. حسگرهای صدا: برخی دزدگیرهای خودرو دارای حسگرهای صدا هستند که در صورت تشخیص صداهای غیرعادی به مالک خودرو اعلام می کنند.

3. حسگرهای ضربه: دزدگیر خودرو معمولاً دارای حسگرهای ضربه است که در صورت ضربه به خودرو فعال می شوند و حالت انتظار دزدگیر را برداشته و به مالک اعلام می کنند.

4. لرزش سنج: برخی از دزدگیرهای خودرو دارای حسگرهای لرزشی هستند که در صورت تشخیص لرزش خودرو، به صورت خودکار فعال می شوند.

5.کنترل از راه دور: بسیاری از دزدگیرهای خودرو قابلیت کنترل از راه دور را دارند، به طوری که مالک می تواند از راه دور دزدگیر خودرو را فعال و غیرفعال کند یا به وضعیت آن پی ببرد.

6.جلوگیری از راه اندازی مجدد خودرو: برخی از دزدگیرهای خودرو قابلیت جلوگیری از راه اندازی مجدد خودرو را دارند، به طوری که در صورت وقوع سرقت، قفل جعبه دنده یا سیستم الکتریکی خودرو را بلافاصله برقرار می کنند و اجازه راه اندازی دوباره آن را نمی دهند.

7.وضعیت آماده باش: برخی دزدگیرهای خودرو قابلیت نمایش وضعیت آماده باش در اینترفیس کاربری یا تلفن همراه را دارند، که به مالک اجازه می دهد وضعیت فعلی دزدگیر را بررسی کند.

8. سیستم اعلان: بسیاری از دزدگیرهای خودرو قابلیت اعلان های مختلف را دارند، مانند اعلان تماس تلفنی، اعلان پیامک یا اعلان صوتی، که به مالک خودرو در صورت وقوع تخلف یا سرقت اطلاع می دهند.

9.اتصال به سیستم امنیتی دیگر: برخی از دزدگیرهای خودرو قابلیت اتصال به سیستم های امنیتی دیگر را دارند، مانند دوربین های مداربسته یا سیستم های ردیابی خودرو، که از طریق یک سیستم مرکزی قابل کنترل هستند و در صورت وقوع سرقت تعامل می کنند.

قیمت دزدگیر در بازار

مهم است به انتخاب و نصب دزدگیر خودرو مناسب توسط فروشنده مجاز و ماهر توجه کنید تا عملکرد بهینه داشته باشد و از هرگونه نادیده گرفتن یا غیرفعال شدن ناگهانی جلوگیری شود. شما می توانید برای سفارش و خرید انواع دزدگیر خودرو استیل میت، هوتای و غیره با قیمتی ویژه همراه با گارانتی معتبر با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332


منتشر شده

در

,

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *