قیمت دزدگیر چیتا ساده خودرو

قیمت دزدگیر چیتا ساده خودرو

قیمت دزدگیر چیتا ساده خودرو در نمایندگی های منصوری ارزان تر از همه جاست. دزدگیرهای ساده خودرو، اغلب دارای ویژگی‌های پایه‌ای امنیتی هستند که به حفاظت از خودرو در مقابل تلاش‌های دزدانه می‌پردازند. البته بر اساس پیشرفتهای تکنولوژی، دزدگیرها نیز از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری برای افزایش امنیت خودرو استفاده می‌کنند.

دزدگیر ساده خودرو

در دزدگیرهای ساده خودرو، می‌توانید ویژگی‌های زیر را یافت:

  • آژیر: دزدگیرهای ساده معمولاً دارای آژیری هستند که در صورت تلاش برای دستکاری یا نفوذ به خودرو، صدای آژیر فراخوانی می‌شود. این صدا می‌تواند دزدانه را از ادامه تلاش‌هایش بازدارد.
  • سنسورها: برخی دزدگیرها دارای سنسورهای جهت تشخیص ضربه هستند. در صورتی که خودرو تحت ضربه قرار بگیرد، دزدگیر بازتابی را فراخوانی می‌کند.
  • قفل مرکزی: برخی دزدگیرها قابلیت اتصال به قفل مرکزی خودرو را دارند، به طوری که می‌توانید با استفاده از دکمه‌ای در ریموت دزدگیر، درها را قفل یا باز کنید.
  • محدودیت حرکت: برخی دزدگیرها می‌توانند با استفاده از سنسورها و تکنولوژی‌های دیگر، محدودیت حرکت خودرو را در صورت عدم تایید اقدامات کاربر تا حدی اعمال کنند.
  • ریموت کنترل: دزدگیرهای ساده دارای یک یا دو ریموت کنترل هستند که با استفاده از آنها می‌توانید دزدگیر را فعال یا غیرفعال کنید.
  • حالت‌های مختلف: ممکن است دزدگیر دارای حالت‌های مختلفی باشد، مانند حالت “سایلنت” که بدون فراخوانی آژیر، به شما اطلاع می‌دهد.
  • جلوگیری از روشن شدن خودرو: برخی دزدگیرها می‌توانند جلوگیری از روشن شدن موتور خودرو را در صورت نقض امنیت انجام دهند.

کاربرد دزدگیر های ساده ماشین

دزدگیرهای ساده خودرو، علی‌رغم عدم داشتن تکنولوژی‌های پیچیده و جلب توجه، در حفاظت اولیه و پایه‌ای از خودروها مؤثر هستند. کاربردهای اصلی دزدگیرهای ساده ماشین به شرح زیر است:

جلوگیری از دزدی:

عمده کاربرد دزدگیرهای ساده این است که از دزدی یا تلاش‌های غیرمجاز برای نفوذ به خودرو جلوگیری کنند. آژیر و سنسورهای ضربه باعث ترس و شوک در دزدانه می‌شوند و ممکن است آنها را از ادامه فعالیت‌های خلاف در مورد خودرو منصرف کنند.

حفاظت در مکان‌های عمومی

: وقتی که خودرو در مکان‌های عمومی مانند پارکینگ‌های عمومی یا خیابان‌ها پارک می‌شود، دزدگیر ساده می‌تواند به عنوان یک لایه اولیه از حفاظت عمل کند تا از تلاش‌های دزدانه در همین محیط‌ها جلوگیری کند.

اطلاع‌رسانی به کاربر:

دزدگیرهای ساده با فراخوانی آژیر یا نشانگرهای صوتی و تصویری می‌توانند به کاربر اعلام کنند که تلاش‌هایی برای نفوذ به خودرو انجام شده است. این اطلاعات می‌تواند به کاربر امکان اقدامات لازم مانند تماس با نیروهای امنیتی یا تایید وضعیت خودرو را بدهد.

امنیت در مکان‌های کم‌نور

: در مکان‌های کم نور مانند پارکینگ‌های تاریک و شب، دزدگیرهای ساده می‌توانند به عنوان یک ابزار افزایش امنیت عمل کنند و به کاربر احساس اطمینان در مورد ایمنی خودرو بدهند.

کمک به دیگر اقدامات امنیتی:

دزدگیرهای ساده می‌توانند به عنوان یک لایه اولیه از امنیت عمل کنند و با دیگر اقدامات امنیتی مانند قفل مرکزی، سیستم‌های ردیابی GPS و دیگر دستگاه‌های محافظتی ترکیب شوند تا امنیت خودرو را بهبود دهند.

اطمینان در سفرهای کوتاه مدت:

اگر شما برای مدت کوتاهی از خودرو استفاده می‌کنید (برای مثال، در خرید یا مسافرت‌های کوتاه)، دزدگیر ساده می‌تواند اطمینان به شما در مورد ایمنی خودرو در طول این مدت بدهد.

عملکرد دزدگیر های ساده

عملکرد دقیق یک دزدگیر خودرو بسته به نوع و مدل آن متفاوت است. اما به طور کلی، هدف اصلی هر دزدگیر خودرو ایجاد لایه‌ای از امنیت برای جلوگیری از دزدی و تلاش‌های نفوذ به خودرو است. در زیر، عملکرد تیپیک دزدگیرهای خودرو را توضیح می‌دهم:

  1. تشخیص تلاش‌های دستکاری: دزدگیرها با استفاده از سنسورها و تکنولوژی‌های مختلف، تلاش‌های دستکاری یا تغییر وضعیت خودرو را تشخیص می‌دهند. به طور مثال، اگر کسی تلاش کند تا درها را باز یا بسته کند، یا اگر خودرو تحت ضربه قرار گیرد، دزدگیر به عنوان واکنش آژیر فعال می‌شود.
  2. آژیر و اعلان صوتی: اگر دزدگیر به تلاش‌های غیرمجاز پاسخ دهد، آژیر فراخوانی می‌شود و صدای بلندی ایجاد می‌شود. این صدا به دزدانه اطلاع می‌دهد که فعالیت نامناسبی در مورد خودرو در حال انجام است و ممکن است او را از ادامه تلاش‌هایش بازدارد.
  3. ریموت کنترل: با استفاده از ریموت کنترل دزدگیر، کاربر می‌تواند دزدگیر را فعال یا غیرفعال کند. این ریموت‌ها معمولاً دکمه‌های مختلفی دارند که به کاربر امکان مدیریت دزدگیر را می‌دهد.
  4. قفل مرکزی: برخی دزدگیرها می‌توانند با استفاده از قفل مرکزی خودرو، درها را قفل یا باز کنند. این امکان به کاربر این اجازه را می‌دهد که با یک دکمه دزدگیر، تمام درها را قفل یا باز کند.
  5. سنسورها و تکنولوژی‌های تشخیص: برخی دزدگیرها دارای سنسورهای مختلفی مانند سنسورهای حرکت، سنسورهای ضربه، سنسورهای درب و … هستند که به کمک آنها می‌توان تلاش‌های دستکاری و نفوذ را تشخیص داد.
  6. تایید وضعیت خودرو: برخی دزدگیرها می‌توانند با استفاده از چراغ‌های LED، صداها یا اعلان‌های تصویری به کاربر اطلاع دهند که وضعیت امنیتی خودرو در حالت مطلوبی قرار دارد.
  7. جلوگیری از روشن شدن موتور: برخی دزدگیرها می‌توانند از روشن شدن موتور خودرو در صورت نقض امنیت جلوگیری کنند، به عنوان مثال اگر کلید خودرو به طور غیرمجاز تلاش کند برای روشن کردن موتور.
  8. امکانات اختیاری: برخی دزدگیرها ممکن است امکانات اختیاری داشته باشند مانند قابلیت اتصال به سیستم ردیابی GPS برای ردیابی موقعیت خودرو.

قیمت دزدگیر چیتا ساده خودرو

توجه داشته باشید که دزدگیرهای ساده معمولاً به‌عنوان گزینه‌های اقتصادی و پایه‌ای در بازار موجود هستند. اگر به امنیت بیشتر و ویژگی‌های پیشرفته‌تر نیاز دارید، ممکن است بخواهید به دزدگیرهای پیشرفته‌تری با تکنولوژی‌های بیشتر را خریداری کنید.
اگرچه امکانات آنها نسبت به دزدگیرهای پیشرفته‌تر کمتر است، اما به هر حال بهبود امنیت خودرو را تا حدودی ارتقا می‌دهند. برای سفارش و خرید انواع دزدگیر های تصویری و ساده می توانید با ما در ارتباط باشید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *