قیمت دی وی ار 1080P

قیمت دی وی ار 4 کانال 5 مگاپیکسل 1080P

قیمت دی وی ار1080P پنج مگاپیکسل4 کانال در نمایندگی های تکنو دوربن قابل ارائه است. انواع دوربین های مداربسته و دستگاه های دی وی آر 5 مگ را می توانید با قیمتی ویژه به صورت عمده و خرده از ما خریداری کنید. همراه ما باشید تا با این دسته از رکوردر های دوربین مداربسته بیشتر آشنا شوید:

دستگاه دی وی آر دوربین مداربسته پنج مگ 4 کانال

دی وی آر (DVR) مخفف Digital Video Recorder است و به عنوان یک دستگاه ضبط و ذخیره‌سازی تصاویر ویدئویی از دوربین‌های مداربسته (CCTV) استفاده می‌شود. 4 کانال در این مورد به تعداد دوربین‌هایی اشاره دارد که قادر به اتصال به دستگاه DVR هستند.
در مورد کیفیت تصویر، 5 مگاپیکسل وضوح بالایی است که برای دوربین‌های مداربسته استفاده می‌شود. تکنولوژی 5 مگاپیکسل معمولاً امکان ضبط و پخش تصاویر با رزولوشن 1080P را فراهم می‌کند. این به این معنی است که تصاویری با ابعاد 1920 در 1080 پیکسل ضبط و نمایش داده می‌شوند.
در نتیجه، یک DVR 4 کاناله با قابلیت ضبط و پخش تصاویر با رزولوشن 5 مگاپیکسل و 1080P به شما امکان می‌دهد تا تا چهار دوربین مداربسته با این وضوح را به آن متصل کنید و تصاویر آنها را با این کیفیت ضبط و مشاهده کنید.

دی وی ار 4 کانال 5 مگاپیکسل

متأسفانه، در حال حاضر، دستگاه‌های DVR (Digital Video Recorder) با قابلیت ضبط دیجیتال و پشتیبانی از دوربین‌های 5 مگاپیکسل در بازار وجود ندارد. به عبارت دیگر، DVR‌هایی که تنها 4 کانال ورودی داشته باشند و قادر به ضبط تصاویر با رزولوشن 5 مگاپیکسل نباشند، در دسترس نیستند.
با این حال، این ممکن است در آینده تغییر کند، زیرا فناوری‌های دیجیتال و نرم‌افزارهای مدیریت ویدئو پیشرفت می‌کنند. لذا، پیشنهاد می‌کنم که بازار را مورد بررسی قرار دهید و با تامین کنندگان و فروشندگان محلی تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری درباره DVRهای 4 کانال با قابلیت پشتیبانی از دوربین‌های 5 مگاپیکسل دریافت کنید.

دستگاه رکوردر دوربین مداربسته با کیفیت 5 مگاپیکسل

دستگاه رکوردر دوربین مداربسته با کیفیت 5 مگاپیکسل یک دستگاه ضبط و ذخیره تصاویر است که برای استفاده در سیستم های مداربسته استفاده میشود. کیفیت 5 مگاپیکسل به معنای این است که دستگاه قادر است تصاویر با رزولوشن 5 میلیون پیکسل را ضبط و ذخیره کند.
با این دستگاه میتوانید تصاویر با جزئیات بیشتری را دریافت کنید و اطلاعات بیشتری را از محیط نظارتی خود دریافت کنید. این کیفیت تصویر میتواند برای برخی مکان های مختلف مفید باشد مانند: اماکن عمومی، فروشگاه ها، ادارات، شرکت ها و محیط های کاری.
به علاوه، با کیفیت تصویر بالا، شما میتوانید از ویژگی هایی مانند زوم دیجیتال استفاده کنید تا بتوانید در برخی موارد بیشتری جزئیات را در تصاویر ببینید.
مهمترین نکته در مورد دستگاه رکوردر دوربین مداربسته با کیفیت 5 مگاپیکسل این است که تمام دوربین های مداربسته متصل به آن باید همچنین دارای قابلیت ضبط و پخش تصاویر با کیفیت 5 مگاپیکسل باشند تا بتوانید از کیفیت بالای دستگاه رکوردر بهره ببرید.

کاربرد دی وی آر 4 کانال

دی وی آر (DVR) یک سیستم ضبط و نگهداری تصاویر ویدیویی است که از طریق دوربین‌های مداربسته مورد استفاده قرار می‌گیرد. DVR 4 کانال، یعنی قادر به ضبط و نگهداری تصاویر 4 دوربین مداربسته به صورت همزمان است. این سیستم می‌تواند در بسیاری از محیط‌ها و کاربردها مفید باشد.

در زیر چند کاربرد اصلی DVR 4 کانال آمده است:

نظارت امنیتی: DVR 4 کانال به شما امکان می‌دهد تا تصاویر حفاظتی را از چهار نقطه مختلف یک محل را به صورت همزمان ضبط و نگهداری کنید. این برای نظارت بر فضاهای عمومی مانند فروشگاه‌ها، دفاتر، پارکینگ‌ها و سایر مکان‌هایی که نیاز به امنیت بیشتری دارند، بسیار مناسب است.
مدیریت ترافیک: DVR 4 کانال می‌تواند در محیط‌هایی که ترافیک چندگانه و چندراهی وجود دارد، مفید باشد. با نصب دوربین‌های مداربسته در نقاط مختلف، می‌توانید ترافیک را به طور همزمان ضبط کنید و در صورت نیاز به تحلیل آن برای بهبود جریان ترافیک و ایجاد تغییرات مناسب در مسیرها استفاده کنید.
حفاظت از منازل و مکان‌های مسکونی: با نصب دوربین‌های مداربسته در دسترس، می‌توانید منازل و مکان‌های مسکونی خود را نظارت کنید و در صورت وقوع سرقت یا سایر رخدادهای ناخواسته، تصاویر را به پلیس ارائه دهید تا به شناسایی متهمان کمک کند.

کنترل صنعتی: در برخی بخش‌های صنعتی، نیاز به نظارت بر فرآیندها و ماشین‌آلات وجود دارد. DVR 4 کانال می‌تواند برای ضبط و نگهداری تصاویر ماشین‌آلات و لحظات حیاتی در فرآیندهای صنعتی مورد استفاده قرار گیرد.
موارد ذکر شده تنها چند نمونه از کاربردهای متعددی هستند که DVR 4 کانال در آنها می‌تواند مفید باشد. این سیستم از قابلیت‌های ضبط، ذخیره سازی، پخش و مدیریت تصاویر برای کاربران خود بهره می‌برد.

قیمت دی وی ار1080P

قیمت دی وی ار1080P را از ما بخواهید. برای دریافت لیست قیمت و خرید انواع دی وی آر های دوربین مداربسته با کیفیت جهت مکان های متفاوت می توانید با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید. ما بهترین رکوردر ها را به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

مهندس منصوری
09185052332


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *