قیمت دزدگیر بیسیم اماکن

قیمت همکاری انواع دزدگیر بیسیم اماکن

قیمت دزدگیر بیسیم اماکن در تکنو دوربین ارزان تر از همه جاست. بهترین و با کیفیت ترین سیستم های ضد سرقت هشدار را می توانید با قیمتی ویژه در مدل های متفاوت از این مرکز فروش تهیه کنید. ما در این مقاله می خواهیم شما را به طور کامل با دزدگیر منازل وایرلس آشنا کنیم پس همراه ما باشید:

سیستم های ضد سرقت اماکن بی سیم چیست؟

دزدگیرهای بی سیم یکی از کارآمدترین راه ها برای ایمن سازی اموال شما هستند. با توجه به اینکه زنگ هشدار به عنوان یک عامل بازدارنده عمل می کند، آمارهای دولتی نشان داده است که حدود 60 درصد سرقت هایی که از املاک مجهز به زنگ هشدار (سیمی یا بی سیم) انجام می شود ناموفق است. آنها با پانل کنترل شما جفت می شوند و از طریق سیگنال های رادیویی به جای اتصال سیمی ارتباط برقرار می کنند و سطح بالایی از امنیت را ارائه می دهند. از آنجایی که دستگاه‌ها از راه دور نیز نظارت می‌شوند، در صورت شناسایی هر گونه فعالیت غیرعادی فوراً به شما اطلاع داده می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت وارد برنامه کاربردی آسان خود شوید و به طور مناسب با وضعیت مقابله کنید.
همانطور که از نام آنها پیداست، هیچ کابل یا سیمی برای عبور از خانه وجود ندارد و به سیستم اجازه می دهد بسیار سریعتر از دزدگیر های اماکن سیمی نصب شود. به لطف فناوری نوآورانه آن، می توان آنها را به راحتی در ساختمان های جدید و قدیمی نصب کرد و باعث ایجاد حداقل اختلال و امنیت مطلوب می شود. آنها همچنین می توانند با سایر لوازم جانبی امنیتی و ایمنی بسیار ساده تر از دستگاه های سیمی جفت شوند و یک راه حل امنیتی هوشمند و مدرن ارائه دهند.

دزدگیرهای بی سیم چگونه کار می کنند؟

دزدگیرهای بی‌سیم بسته به هدفشان می‌توانند به روش‌های مختلفی عمل کنند. از فناوری مادون قرمز غیرفعال می‌توان برای احساس گرمای افزایش یافته بدن افراد مزاحم استفاده کرد و حسگرهای مغناطیسی را می‌توان به درها یا پنجره‌ها متصل کرد تا در هنگام باز شدن، زنگ هشدار را ایجاد کنند. آنها همچنین می توانند با تشخیص امواج صوتی با فرکانس پایین که در اثر تغییر فشار ناشی از ورود اجباری به ساختمان ایجاد شده اند، فعال شوند.
به‌روزرسانی تنظیمات آلارم‌های شما یا اجرای یک تست راهنما نیز می‌تواند به سرعت و به راحتی انجام شود. آلارم‌های مزاحم بی‌سیم با یک پانل کنترل جفت می‌شوند که دارای منوی کاربرپسند است که تمام عملکردها و برنامه‌های موجود را فهرست می‌کند و از عملکرد صحیح سیستم شما اطمینان می‌دهد.

استفاده از آلارم‌های بی‌سیم

از آنجایی که آلارم‌های بی‌سیم از طریق باتری تغذیه می‌شوند، باید هر سال یا بیشتر آنها را تعویض کنید. با این حال، نگران فراموش کردن تعویض باتری ها نخواهید بود، زیرا هر زنگ بی سیم عمر باتری خود را کنترل می کند و قبل از اتمام آن به شما اطلاع می دهد. هر آلارم همچنین دارای یک ویژگی است که به موجب آن با «خوابیدن» در دوره‌هایی که نیازی به تشخیص نیست، انرژی باتری را حفظ می‌کند و اطمینان می‌دهد که باتری برای مدت طولانی‌تری نیاز به تعویض نخواهد داشت.
با استفاده از فناوری پیشرفته، آلارم‌های مزاحم بی‌سیم مجهز به تسلیح هوشمند هستند که به پنل کنترل اجازه می‌دهد تشخیص دهد که شما و افرادی که با آنها زندگی می‌کنید چه زمانی حضور دارند یا نیستند و سیستم را بر اساس آن تنظیم کند. به عنوان مثال، اگر قرار بود در خانه زنگ هشدار را تنظیم کنید و سپس از در خارج شوید، سیستم عمل را ثبت می کند و به طور خودکار سیستم و هشدارهای مزاحم را روی حالت “دور” تنظیم می کند.

انواع دزدگیر های اماکن موجود در بازار

  • دزدگیر اماکن بی سیم فایروال
  • دزدگیر اماکن بی سیم جی ام کا
  • دزدگیر اماکن بی سیم کلاسیک
  • دزدگیر اماکن بی سیم آنیک

سیستم های اعلام سرقت بیسیم همانطور که گفته شد یکی از جدیدترین سیستم های امنیتی و بازدارنده است که امروزه برای بسیار از ساختمان های مدرن نصب و راه اندازی خواهد شد. این سیستم های ضد سرقت همانطور که از نامشون پیداست، بدون نیاز به سیم کشی های طویل و هزینه بردار راه اندازی شده و فضای خانه و یا مکان مد نظر را شلوغ نخواهد کرد.

قیمت دزدگیر بیسیم اماکن

اگر می خواهید خانه، مغازه، فروشگاه، کارگاه و یا مزرعه خود را به دزدگیر اعلام سرقت مجهز کنید، نگران نباشید، ما بهترین و مناسب ترین گزینه را با توجه به نیاز های شما معرفی خواهیم کرد. فروشگاه امنیتی منصوری دنیایی از سیستم های اعلام سرقت بیسیم و سیمی در مدل های متفاوت را با قیمتی مناسب ارائه خواهد کرد.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *