خرید دوربین مداربسته خودکاری 1100P

خرید دوربین مداربسته خودکاری 1100P

خرید دوربین مداربسته خودکاری 1100P با ارزان ترین قیمت جهت انجام کار های امنیتی امکان پذیر است. خودکار دوربین دار، از مدل های پرفروش در بازار می باشد زیرا به آسانی قابل حمل و استتار در جیب پیراهن و غیره می باشد در نتیجه هیچکس به دوربین بودن آن شک نمی کند. این خودکار دوربین دار مخفی دارای قابلیت های ویژه ای می باشند که از جمله آن ها می توان قابلیت شارژ، ضبط و فیلم برداری با کیفیت 2 مگاپیکسل، قابلیت شنود، ساپورت رم تا ۳۲ گیگابایت و غیره اشاره کرد.

خرید دوربین مداربسته خودکاری 1100 پیکسلی :

 دوربین های مداربسته در انواع سایز و اندازه مختلف ساخته شده اند کوچ کترین دوربین های مداربسته دوربین های مخفی ای جاسوسی هستند که به دیلی سایز کوچک و شکل و طرح خاصی که دارند غیر قابل تشخیص هستند اغلب  از دور بین های مخفی برای شناسایی سارقان و مجرمان و یا برای نظارت و کنترل نامحسوس مثلا وقتی در منزل نیستید برای کنترل رفتار پرستاران سالمندان و کودکان و یا نظارت بر رفتار کارمندان در ازدات و غریه استفاده می شود. طبق قانون کشور استفاده از دوربین های مخفی بدون مجوز قانونی جرم محسوب می شود زیرا که نوعی تجاوز به حریم شخصی و رعایت نکردن حقوق شهروندان خواهد بود.
دوربین های مداربسته مخفی معمولا در اشکالی از وسایل و ودکوراسیون خانه سهتند که غیر قابل تشخیص بوده و یا به راحتی در وسایل منزل قابلتی جاسازی را دارند. ان.اع دوربین های مداربسته مخفی دوربین های مخفی طرح ساعت دیواری، طرح ساعت رومیزی ،دوربین مخفی طرح خودکار یا روان نویس، دوربین مخفی لامپی، دوربین مخفی طرح دکمه لباس، دوربین مخفی طرح پیچ با فلتی یا بندانگشتی، دوربین مخفی طرح پریز برق و غیره می باشند.

روان نویس دوربین دار

دوربین مداربسته خودکاری 2 مگا پیکسلی یکی از دوربین های طرح خودکار یا روان نویس بوده به آنها قلم های الکترونیکی نیز می گویند این  مدل دوربین ها کاملا شبیه یک روان نویس بوده و می توان از ان برای نوشتن نیز استفاده کرد کیس یا بدن این خودکارها را جنس پلاستیک فشرده مرغوب بوده وسبک ودارای ابعادی با سایز 12 در 140 میلی متر است و می توان ان را مانند یک خودکار معمولی در گوشه جیب کت یا بلوز و یا شلوار ویا بر روی میز کار خود قرار داد بدون اینکه کسی متوجه دوربین داخل شود.
لنز دوربین های خودکاری می تواند تصایور و فلیم هار در رزولویشن های متفاوت ضبط کنند تصاویر گرفته شده در دوبین خودکاری با روزلویشن 1280 در 960 مگا پیکسل است و فیلم های این خودکار دوربین دار به صورت 480 در 720 مگا پیکسل  می باشد . به طور کلی کیفیت تصاویر و فیلم های دوربین خودکار ی 1100 مگاپیکسلی  به صورت اچ دی می باشد. دوربین های خودکاری اچ دی دارای فرمت فشرده سازی تصاویر و فلیم ها با سرعت 30  فریم بر ثانیه هستند بودن اینکه کیفیت تصاوی و فیلم های ضبط شده را پایین بیاورند انهار ا فشرده و کم حجم می کنند تافضای کمتری را اشغال کنند.

خودکار دوربین دار با کیفیت

 لنز دوربین های خودکاری دارای ال ای دی های حاوی نور مادون قرمز هستند  میتوانند در تاریکی مطلق شب با تاباندن نور مادون قرمز سبب گرم شدن اجسام یا اشخاص جلوی لنز خود شده و تصاویر انها را به صورت رنگی ضبط می کنند توانایی دید در شب رنگی  دوربین خودکاری تا 20 متر می باشد
محل قرار گرفتن لنز دردوبین های خودکاری دقیقا در بالای دسته خودکار قرار گرفته و دکمه خاموش و روشن کردن دوربین در بالای خودکار قرار گرفته  با فشار دادن دکمه اگر نور قرمز رنگ ظاهر شود یعنی دوربین در حالت عکس گرفتن می باشد اگر ان را چند ثاینه بیشتر فشار دهید نور ابی رنگی  از لنز ظاهر می شود   در این حالت دوربین در حال فیلم برداری می باشد.
دوربین های خودکاری از نوع دوربین های بیسیم تحت شبکه ای هستند نیاز به دستگاه دی وی آر ندارند در دو مدل سیم کارت خور وای فای دار وجود دارند.

خودکار جیبی 1100

خودکار دوربین دار 1100 دارای کارت حافظه تا ظرفیت 64 گیگاباتی هستند و می توان ان را از خودکار جدا کرده برای پشتیبان گیری به گوشی همراه یا لپ تاپ خود متصل کرد. خودکار الکترونیک اچ دی دوربین دار داری میکروفون داخلی هستند که صداهای اطراف را به خوبی ضبط می کنند برد میکروفن انها تا 30 متر می باشد و قدرت شنود نسبتا بالای دارد
خودکار دوربین دار دارای پورت یو اس بی بوده که می توان انر ا به کابل برق  برای شار ژ کردن باتری داخل و یا برای بکاپ گیری به کامپیوتر شخصی متصل کرد. باتری داخلی دوربین خودکاری 1100 مگا پیکسلی از نوع لییتومی قابل شارژ می باشد اگر ان را به برق شهری متصل کنید 1و نیم تا 2 ساعت طول می شکد تا فول شارژ شود ولی اگر به کیس کامپسوتر متصل کنید 3 ساعت طول می شکد تا باتری دوربین خودکاری فول شارژ شود.

خرید دوربین مداربسته خودکاری 1100P

مجموعه بازرگانی امنیت منصوری با ارائه محصولاتی به روز و بهترین مدل ها آماده ارائه خدمات و پشتیبانی به صورت عمده و خرده به شما عزیزان می باشد. شما می توانید انواع دوربین مداربسته بیسیم مخفی رم خور از جمله دوربین خودکاری را از این مرکز فروش خریداری کنید.

مهندس منصوری
09185052332


منتشر شده

در

,

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *