قیمت دستگاه دی وی آر دوربین مدار بسته

قیمت دستگاه دی وی آر دوربین مدار بسته با گارانتی

قیمت دستگاه دی وی آر دوربین مدار بسته را با گارانتی دریافت کنید. دستگاه های ضبط تصویر DVR با کانال های متفاوت را می توانید با در نظر گرفتن مکان مد نظر خود، با قمتی ویژه از ما خریداری کنید. در زیر با این رکوردر های دوربین مداربسته بیشتر آشنا خواهید شد:

دستگاه دی وی آر دوربین مداربسته :

دوربین های مداربسته برای اولین بار در سال 1984 ساخته شده بودند که ین دوربین ها بدون حافظه ساخته شده بودند اما امروزه دوربین های مداربسته  دارای ستگاه ضبط کننده دیجیتال هستند که به آنها دی وی آر می گویند.
دی وی آر ها دارای پورت های ورودی  و خروجی تصاویر فیلم و میکروفون و اسپیکر و یو اس بی و پورت لاین و اینترنت هستند دی وی آر ها دارای حافظه جانبی هارد دیسک هستند. که نقش همان کارت حافظه را دارند.

وظیفه دستگاه DVR

 دی وی آر ها  علاوه بر ذخیره وظیفه پردازش تصاویر و فیلم ها را نیز بر عهده دارند.دی وی آر ها را بر اساس  پورت های وردی تصایور ویا دوربین ها نام گذاری می شوند به آنها کانال  می گیوند. بر این اسا دی وی آر ها را 4 کاناله ، 6 کاماله ، 8 کاناله ، 16 کاناله، 32 کاناله، 64 کاناله هستند .
منظور از دی وی آر 4 کاناله دارای 4 پورت ورودی تصاویر هستند  یعنی می توان 4 دوربین مداربسته انالوگ را به صورت همزمان به آن متصل کرد. حداکثر تعداد دوربین مداربسته آنالوگ به دی وی آر ها 64 عدد می باشد . البته اتصال دوربین به دی وی آر ها به سیم کسی و کابل کشی نیاز دارد  و برای همین هزینه بردار هستند.
کاربرد دوربین های مداربسته انالوگ برای مکان های شلوغ و پر رفت و امد مانند سالن های بزرگ غذاخوری، فروشگاه های بزرگ، طلافروشی و سوله های بزرگ صنعتی و غیره می باشد.

مشخصات دستگاه ضبط کننده دی وی آر :

کیس یا بدنه دی وی آر ازجنس فلز بوده و مقاوم هستند و در برابر شرایط آب و هوایی ابری ، آفتابی ، برانی و برفی مقاوم هستند در هنگام استفاده از دی وی آر ها در سوله های بزرگ صنعتی یا کارخانجات بزرگ دی وی آر ها داری محافظ های شیشه ای یا پلاستیک بوده که به آنها رک مونت می گونید باعث محافظت دی وی آر در برابر گردو غبار می شوند .
تصاویر و فیلم های گرفته شده در دوربین های مداربسته آنالوگ در قسمت هارد دیسک دی وی آر ذخیره می شوند هارد دیسک همان رم مموری یا کارت حافظه هستند و ظرفیت ان تا 10ترابایت می باشد. تعداد هارد دیسک  ی وی ار بر اساس تعداد دوربین های مداربسته ای است که به ان متصل می شوداست اگر از دی وی آر 4 کاناله استفاده شود باید برای این  دوربین که به آن متصل است از  یک هارد دیسک برای دی وی آر استفاده می شود.

دی وی آر 8 و 16 کاناله

 برای دی وی آر 8  و 16 کاناله به یک تا 2 هارد دیسک نیاز است  دی وی ار هایو 32 کاناله به 4 تا 8 هارد دیسک نیاز می باشد و اگر از دی وی آر های 64 کاناله استفاده شود به تعداد 8 هارد دیسک و یا بیشتر نیاز است .
دی وی آر ها قدرت پردازش تصاویر و صداها را دارند .دوربین های مداربسته آنالوگ و دی وی آر ها متصل به آن دارای سنسور های حساس به رحکت و صدا هستند که به این حالت موشن دتکشن می گویند  که با تشخیص اولین حرکت و صدا شروع به ضبط فیلم وصدا می کنند  و آن را ذخیره می کنند.
فرمت فشرده سازی دی وی آر ها در سه حالت اچ 26 و اچ 264 و اچ 264 مثیت می باشد که این فرمت فشرده سازی باعث فشرده کردن فیلم وتصاویر می شود وحجم انها را کم می شود و بدون اینکه کیفیت تصاویر و فیلم کم شود . این فرمت های فشرده سازی دی وی آر ها باعث می شود حجم کمتری از فضای هارد دیسک اشغال شود.

پورت های دستگاه رکوردر دوربین مداربسته

  • پورت های ورودی و خروجی صدا در دی وی آ رها برای اتصال میکروفن و اسپیکر  به دی وی آر می شوند.
  • پورت لاین برای اتصال دستگاه دی وی آر به اینترنت لازم می باشد.
  • پورت یو اس بی : این پورت در دی  وی آر ها جهت اتصال فلش، یواس بی، کیبورد، موس و یا کابل  برای اتصال مانیتور ها ویا کامپیوتر ها و گوشی های همراه می باشد.
  • پور
  • پورت کابل برق : این پورت در دی وی آر ها برای اتصال  آداپتور و دی وی آر به برق شهری می باشد.

قیمت دستگاه دی وی آر دوربین مدار بسته

اگر قصد دارید پکیج دوربین مداربسته ای مناسب برای خانه و یا محل کار خود تهیه کنید، حتما همراه با دوربین های مداربسته مد نظر دستگاه دی وی آر و یا ان وی آر مناسب را تهیه بفرمائید. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته و دستگاه های ضبط تصویر 4 کاناله، 8 کاناله، 16 و 32 کانال با برند های چینی معتبر همراه با گارانتی دو ساله می باشد. جهت سفارش با ما تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *