خرید دوربین مداربسته کوچک ارزان برای ماشین

خرید دوربین مداربسته کوچک ارزان برای ماشین

خرید دوربین مداربسته کوچک ارزان برای ماشین را از تکنو دوربین بانه تجربه کنید. انواع دوربین مداربسته ریز جاسوسی و ثبت وقایع اتومبیل در مرکز فروش منصوری موجود می باشد. همراه ما باشید تا با این دسته از دوربین های خودرو بیشتر آشنا شوید:

دوربین مداربسته کوچک مخفی خودرو

دوربین های مداربسته همواره یک نوع سیستم امنیتی و محافظتی در مکان های عمومی و خصوصی بوده اند امروزه دوربین های مداربسته در سایز و اشکال مختلف ودر کاربرد های متفاوت در داخل خودرو ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند.
اگر هدف از نصب دوربین مداربسته در دالخ خودرو برای نظارت و کنترل نامحسوس باسد از دورین های مداربسته مخفی در داخلا خودرو استفاده می کنند این مدل دوربین ها بسیار ریز بوده و می توان در داخل خودرو در پشت آینه جلو یا در قسمتی از فرمان و یا هر مکان دیگری که کسی متوجه آن نشود آن را مخفی کرد.
دوربین های مخفی داخل خودرو دارای سایز بسیار ریز و بدنه فلزی مقاوم و ضد آب و ضد ضربه هستند این مدل دوربین های ریز داخل خودو برای کارهای پلیسی برای ثبت رویدادها و جمع اوری مدارک از سارقان و مجرمان استفاده می شود اگر به صورت شخصی از ان استفاده می کنید باید قبل از نصب مجوز های قانونی لازم را برای حفظ حریم شخصی دیگران کسب کنید.

دوربین های مخفی داخل ماشین

 لنز دوربین های مخفی داخل خودرو اغلب از نوع رخشی به صورت چرخش 360 درجه و دارای کیفیت براب با 2 مگا پکسل بوده و دارای رزولویشن 1080 در 1920 مگا پیکسل هستند  تصاویر  و فیلم های آنها فول اچ دی با سرعت فریم 20 ثانیه بوده که کیفیت آنها کم نخواهد شد.
دوربین های مخفی داخل ماشین غالبا از نوع بیسیم و سیم کارتی هستند می توان در داخل آنها سیم کارت های ایرانسل رایتل و همراه اول را قرار داد سیم کارت را می توان به صورت انلاین از  راه دور با استفاده ازنرم افزار مخصوص در گوشی همراه خود شارژ کرد.
لنز دورین مخفی داخل ماشین دارای ال ای دی حاوی نور مادون قرمز وارای قدرت دید در شب به صورت رنگی تا 15 متر هستند.
باتری داخلی دوربین مخفی سیم کارتی ماشین قابل شارژ بده میتوان در صورت لزوم آن را فندک شارژخودرو وصل کرد ان را شارژ کردو البته دارای آداپتور مخصوص برای شارژ کردن با برق شهری هستند.

سنسور حساس به حرکت دوربین اتومبیل

سنسور های حسساس حرکت وصدا در این مدل دوربین مخفی وجود دارد و حتی میتواند سوژه را تعیب کند اگر مالک در ماشین نباشد این دوربین می تواند چهره افراد و یا پلاک ماشین افراد را تشخیص دهد لنز چرخشی آن با فعال شدن سنسور حرکتی ان سوژه را تعقیب می کند و همزمان الارام هشدار دهنده را به کاربر منتقل می کند و نوتیفکشن ماشین را نیز به کاربر انتقال می دهد.
دوربین های داخشل ماشین در سایز برگ به آنها دوربین های ثبت وقایع ماشین می گوندی به طور کلی دوربین های داخل ماشین حکم جعبه سیاه داخل  ماشین را دارند اطلاعاتی که توسط این دوربین ها جمع اوری می شود در ثبت وقاعی داخل ماشین ازجمله انواع سرقت زور گویی افراد و جرم هایی مانند قتل و یا رویداد هایی مانند  تصادف و در برخی از موادر در ماشین های مسابقه برای ثبت سرعت و لحظه های هیجان انگیز در هنگام مسابقه و یا در افراد ی که یزاد اهل مسافرت هستند برای فیلم برداری در هنگام گردشگری استفاده می شود.

دوربین های ثبت وقایع داخل خودرو

 دوربین های ثبت وقایع داخل خودرو برای تشخیص چهره افراد و پلاک خودرو در هنگام سرقت و تصادف نیز کاربرد دارند.
دوربین های ثبت وقایع در دو نوع مدل دوربین مداربسته ثبت وقایع ماشین وای فای دار و دوربین مداربسته ثبت وقایع ماشین سیم کارتی می باشد.
در مدل دوربین مداربسته ثبت وقایع وای فای دار به مودم در محل نصب دوربین نیاز است البته می توان به نقطه اتصال گوشی همراه کاربر نیز متصل شد اما مشکل این دوربین ها رد قطع شدن مودم بوده و یا فاصله افتادن با مودم می باشد که باعث می شود ارتباط دوربین یا کاربر قطع شود. دوربین های ثبت وقایع خودرو از نوع سیم کارتی جدیترین نوع وپر طرفدارترین مدل دوربین های ثبت وقایع هستند
معمولا نصب دوربین های ثبت وقایع خودرو سیم کارتی در پشت اینه جلو یا در روی داشبورد در جلوی شیشه روبروی و یا در طاقچه ی عقب خودرو و غیره می باشد که نصب انها مهمولا با استفاده از پایه های استوانه ای با پیچ می باشد در واقع باید این دوربین ها را در محل نصب ثابت قرار داد تا در  هنگام زانندگی و در پیچ و خم های جاده دوربین نلغزد و یا نیفتد و اسیب نبیند و کیفیت تصاویر و فیلم های ان کم نشود.

خرید دوربین مداربسته کوچک ارزان برای ماشین

انواع دوربین های ریز کوچک ارزان قیمت ماشین در مدل های دو لنزه، سه لنزه، دنده عقب و غیره را می توانید با قیمتی ارزان از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید. ما برای حفظ امنیت ماشین های شما  بهترین راه حل ها را ارائه خواهیم داد. جهت خرید و سفارش انواع دوربین های مداربسته ماشین همین حالا با ما تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *