قیمت دزدگیر فایروال

قیمت دزدگیر اماکن سیم کارتی فایروال مدل F10

قیمت دزدگیر اماکن سیم کارتی فایروال مدل F10 را از ما دریافت کنید.حریم خصوصی یک چیز دائمی و ضروری است که امروزه لازم نیست برای جستجوی روش های دیگر یا پرداخت سیستم های هزینه بالا که گاهی اوقات استفاده خاص نیست، به دلیل قیمت مناسب برای خرید f۱۰ یا سایر مدل های این محصول است. همانطور که می دانید، داشتن حریم خصوصی یکی از نیازهای اساسی هر فرد در زندگی خصوصی یا حوزه کار است، و می توان گفت که از اغاز زندگی انسان تا کنون، امنیت و حفاظت از حریم خصوصی و خانواده و سرمایه زندگی انها یک چیز دائمی بوده، هزاران مبتدی را به روش های پیشرفته گذشته و امروز در اخرین روش های روز و به طور کامل الکترونیکی و هوشمند ارتقا یافته است.

دزدگیر اماکن فایروال

شرکت فایروال سازنده انواع دزدگیر های اماکن بوده که طرفداران زیادی را داشته است . دزدگیر های فایر وال در انواع مدل های مختلف ساخته شده است. که قابلیت های خاص خود را دارند. دزدگیر فایر وال مدل اف 10 یکی از دزدگیر های سیم کارتی منازل می باشد این مدل دزدگیر ها دارای قابلیت های زیادی بوده و علاوه بر منزل و درب های ورودی آن قابلیت کنترل 7 وسیله برقی را دارند.  از جمله کاربردهای دزدگیر های مدل اف 10 فایر وال علاوه بر نظارت بر منازل برای کنترل کولرهای گازی و لامپ های آن،کنترل شیر برقی، لوازم برق، شیر آب در گلخانه ها، درب پارکینگ ها، کنترل وسایل گرمایشی از راه دور و غیره می باشد
یکی از ویژگی های خاص دزدگیر های اماکن فایر وال داشتن ریموت های کنترلی از شرکت هوتای می باشد . این خود نشان دهنده حساسیت زیاد شرکت فایروال بر کیفیت محصولات خود می باشد . از دیگر قابلیت های دزگیر های اماکن فایر وال اف 10 این است که این دزدگیر به 4 قسمت کاملا مجزا از هم و مستقل از هم تبدیل می شود.
اگر کاربر دو محل در کنار هم ومجزا را  با استفاده از این دزگیر فایر وال اف 10 می توان در  برای نظارت بر هر دو محل به صورت همزمان استفاده کرد و هر ریموت را به هر کدام از این محل ها اختصاص بدهد.

مشخصات فنی دزدگیر های اماکن سیم کارتی فای وال اف 10 :

دارای جایگاهی برای سم کارت بوده و از اپراتور های ایرانسل و همراه اول و رایتل پشتیبانی می کند و می تواند در صورت ودورد افراد مشکوک و یا هر گونه آسیب به به مزنل پیام هدشار دهنده را به صورت آلارم و با  دادن نوتیفکشن به کاربر منتقل می کند این مدل دزدگیر حتی می تواند پیام هشدار دهنده را به تازگرام کاربر  ارسال کند بدین صورت اگر فرد در خارج کشور نیز باشد باز هم با دزدگیر د رارتباط خواهد بود.

زون های دزدگیر فایروال

 زون های دزدگیر فایروال ف 10 به صورت 8 زون بیسیم و 8 زون سیم دار می باشد و یموتواند 6 زون به صورت مجزا  تفکیکی در آن نصب کرد. هر زون را می توان در 5 حالت  بی صدا دیندانگ نرمال ، تاخیر ی، 24 ساعته تنظیم کرد.
یکی از قابلیت های ویژه  دزدگیر فایر وال اف 10 داشت زون مخفی می باشد این زون در صوررت وجود هر گونه آسیب آلارم را بدون آژِیر کشیدن به صورت پیام و یا تماس با شماره های ذخیره شده در حافظه ان ارسال یا برقرار می کند. بد.ن اینکه سارق متوجه شود.
می توان در حافظه دزدگیر فایر وال 10 تا 22  شماره  ذخیره کرد و این دزدگیر امکان ارسال پیامک را تا 17 عدد در روز  را دارد.

دزدگیر خانه فایروال اف ده

 قابلیت هشداد دادن در صورت قطع شدن برق یا خالی شدن باتری، قطع شدن تلفن شهری، تمام شدن شارژ سیم کارتی را دارد. دزدگیر فایر وال اف 10 دارای صفحه نمایشگر دیجیتال برای نمایش تاریخ ، ساعت، میزان باتری داخل آن میزان آنتن دهی سیم کاتر داخل دزدگیر و یانماس وضعیت تلفن ثابت می باشد.
دزدگیر فایر وال بیسیم اف  دارای میکروفن و اسپیکر داخلی بوده و می تواند صداها رد محل نصب ضبط کند و یا می توان صدای ضبط شده خود جهت فرار دادن سارقان در محل نصب پخش کرد. از قابلیت های مهم دزدگیر های اف ده این است که می تواند فرکانس های 315 مگاهرتز و 433 مگاهرتز پشتیبانی کند.

ریموت دزدگیر منزل F10

 ریموت این دزدگیر ها دارای 5 دکمه مخصصو بوده در صورت هر گونه آسی بجهت امینت بیشتر باید از نمایندگی آن ریموت جدی با کد مخصوص جدید تهیه کرد  ریموتها دارای 20 عدد حافظه هستند وباتری های داخلی قاب شارژ دارن  و دارای انت دهی بالا بوده و تا برد 10 متر ار نیز پشتیبانی می کنند.
اقلام و ملزومات همراه با دزدگیر سم کاتری فای وال اف 10شامل : دفرتچه راهنمای نصب دزدگیر ، دو عدد ریموت ، کابل های اتصالی برای نصب دستگاه ،پیچ های لازم برای نصب دستگاه می باشد.
اگرچه این دزدگیر های قیمت نسبتا بالایی دارند اما دارای امینت و بیشتر و کارایی بهتر می باشد معمولا این مدل دزدگیر ها دارای 60 ماه گارانتی هستند.

قیمت دزدگیر فایروال

سرقت از منزل و مکان های مختلف در روز‌ خیلی زیاد اتفاق می افتد. بنابراین مهمترین اقدام، محافظت فعال و پایدار همیشگی از املاک خود در برابر سرقت می باشد. و اما خبر خوب برای شما این است که در زمان هایی که می خواهید از محافظت قابل اعتماد از مکان های مد نظر خود بهره مند شوید. بهترین انتخاب دزدگیر اماکن می باشد. با این وجود در نمایندگی های فروش ما انواع و اقسام سیستم های ضد سرقت با برند های معروف فایروال، جی ام کا و کلاسیک به فروش می روند که دارای قیمت ارزان هستند. با استفاده از فن آوری قابل اعتماد و هوشمند دزدگیرهای قابل ارائه می توانید بیشتر از هر زمان دیگری از امنیت خانه ها و دفاتر خود اطمینان حاصل کنید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *