لیست قیمت دی وی آر در بازار

لیست قیمت دی وی آر در بازار را می خواهید در یافت کنید. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری دنیایی از دستگاه های ضبط تصویر ارزان قیمت را در برند های متفاوت روانه بازار کرده است تا شما برای خرید و نصب آن راحت باشید. در ادامه می خواهید این محصولات یعنی دستگاه های رکوردر دوربین مداربسته را به شما معرفی کنیم:

دی وی آر دوربین مداربسته

دی وی آر دی واقع همان دستگاه ضبط کننده دیجیتال می باشد که وظیفه ذیخره و پردازش تصاوی رو فلیم های گرفته شده از دوربین ها ی مداربسته را بر عهده دارد. در سال 1984 اولین دوربین های مداربسته ساخته شده اند که برای انها مکانی برای ذیخره سازی تصاویر و فیلم در نظر گرفته شنده بود که این دی وی ار ها با داشتن حافظه جانبی و قابل تغییر به نام هراد دیکس این مشکل را حل کرده اند هرچند دی وی ارها دارای قابلیت های زیادی هستند.
دوربین های مداربسته آنالوگ یا سیم دار به دی وی آر برای ضبط و ذخیره اطلاعات ضبط شده خود نیاز دارند. دی وی آر ها دارای پورت یا مکان های رخوجی و وردی زیادی هستند که هر کدام کاربرد متقاوتی دارند.

بدنه دی وی آر ها از چه جنسی است؟

کیس یا بدنه دی وی ارها از جنس فلز بوده و کاملا مقاوم به ضربه و هر نوع شرایط آب و هوایی می باشد و در دی وی آر های مدل صنعتی برای محافظت بیشتر دی وی آر در برابر گردو غبار و شرایط نامساعد آب وهواای محفظه ای شیشه ای یا فلزی به نام رک مونت برای نگهداری دی وی آر استفاده می شود.

دی وی آر ها بیشتر برای چه مکان هایی استفاده می شوند؟

نام گذاری دی وی آر ها بر اساس تعداد کانال ها یا پورت های ورودی تصاویر می باشد و بر این اساس انواع دی وی آر 4 کاناله، 8 کاناله، 16 کاناله،32 کاناله، 64 کاناله وجود دارند منظور از دی وی آر 4 کاناله یعنی می توان همزان 4 دوربین مداربسته آنلوگ را به آن متصل کرد. نصب دوربین های مداربسته آنالوگ به دوربین های مداربسته به لوازم جانبی خاصی نیاز دارد.
البته این سیم کشی و کابل های مخصوص هزینه بردار می باشد. استفاده از دی وی آر ها و یا انتخاب دوربین های مداربسته آنالوگ باتوجه به  استفاده همزمان از چندین دوربین در یک محل بیشتر برای مناطقی با حساسیت بالا یا شلوغ و یا بزرگ ویا غیر قابل کنترل می باشد. بیشترین کاربرد دوربین های مداربسته انالوگ در مکان هایی مانند پاساژها، مراکز  بزرگ خرید، کارخانجات بزرگ ، سوله های بزرگ صنعتی و تجاری، طلافروشی های بزرگ.و غیره استفاده می شوند.

لوازم جانبی مهم دستگاه های دی وی آر

ازجمله وسایل جانبی و با اهمیت دی وی آر ها هارد دیسک می باشد هارد دیسک همان حافظه جانبی و ای همان کاتر حافظه محسوب می شود. با توجه به اینکه دی وی آر چند کاناله باشد تعداد هارد دیسک ها نتفاوت می باشند برای دی وی /ار های 4 کاناله یک هارد دیسک برای دی وی آر  16و8 کاناله یک یا دو هارد دیسک برای دی وی آر 32 کاناله 2 تا 8 هارد دیسکو برای دی وی آر 64 کاناله 8 هارد دیسک به بالا نیاز است.
دی وی آر ها قدرت پردازش  تصاویر و فیلم هار دارند و دارای سنسور های حساس به صدا و حرکت هستند این حالت نیز در دوربین های مداربسته به انها وجود دارد و با تشخیص کوچکترین حرکت وصدا تصاویر و فیلم را پردازش و ذیخره می کن این حالت را موشن دتکشن می گویند. دی وی آر ها دارای فرمت های فشرده سازی  به صورت اچ 265 و اچ 265 مثبت و اچ  264 هستند   یعنی ایکنه تصاویر و فیلم ها را بدون اینکه کیفیت آنها پایین بیاید فشرده سازی کردو کم حجم می کنند تا فضای کمتری را در هارد دیسک اشغال کنند. هرچند که فعال بودن حالت موشن دتکشن دی وی آر ها سبب می شود که فضای کمتری از هارد دیسک اشغال شود و در واقع نوعی صرفه جویی در مصرف  حافظه ی آن به حساب می آید.

پورت های دستگاه DVR

یکی از پورتهای دی وی آر پورت خروجی تصاویر است این پورت توسط فیش آر جی 59 می توان به صفحه نمایش ویا مانیتور لپ تاپ ها متصل  کرد و تصاویر و فیلم های ذیخره شده در هارد دیسک دی وی آر را به صورت آنلاین مشاهده کرد و یا ذخیره کرد.
پورت های ورودی صدا جهت اتصال میکروفون  به دی وی آر هستند پورت خروجی صدا جهت اتصال  اسپیکر به دی وی آر هستند.
پورت یو اس بی : این پورت جهت اتصال کیبورد،موس، فلش و یا هر وسیله جانبی دیگر به دی وی آر است.
دی وی آر ها فقط از طریق اتصال مستقیم به برق شهری تامین انر ژی می کنن و ای کار توسط پورت ورودی برق توسط اداپتور مخصوص صورت می گیرد.

لیست قیمت دی وی آر

لیست انواع دی وی آر دوربین مداربسته را می توانید همین حالا از طریق یک تماس تلفنی از فروشگاه تکنو دوربین بانه دریافت کنید. دستگاه های DVR چهار کاناله، هشت کاناله، شانزده کاناله، سی و دو کاناله و غیره در برند های هایک ویژن، هایلوک، داهوا، تکنو، ویژن پلاس و غیره را با قیمتی استثنایی و تکرار نشدنی از ما بخواهید.

مهندس منصوری
09185052332


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *