خرید دوربین مداربسته مخفی

خرید جدید ترین مدل های دوربین مداربسته مخفی 1402

خرید دوربین مداربسته مخفی 1402 در جدید ترین مدل های روز دنیا امکان پذیر است. این دوربین های مداربسته در اشکال متفاوت عرضه بازار می شوند که پر فروش ترین آنها عبارتند از دوربین مخفی لامپی، دوربین دکمه، دوربین مخفی پیچ، دوربین ریز فلتی و غیره.
برای آشنایی بیشتر با دوربین های ریز جاسوسی همراه ما باشید:

دوربین های مداربسته مخفی

 دوربین های مداربسته در انواع مختلف  و کاربرد های متفاوت ساخته شده اند. هدف از استفاده از دوربین های مداربتسه به طور کلی ایجاد امنیت  در مکان های خصوصی و عومی و تجاری و غریه میباشد و پیشگیری و از سرقت و سایر جرائم و یا برای ثبت وقایع  جرم و شناسایی سارقان و متخلفان می باشد.
ریزترین و کوچکترین دوربین های مداربسته دوربین های مخفی یا جاسوسی هستند که در اشکال مختلف ساخته شده اند. دوربین های مخفی ای جاوسیس یا جیبی در انواع سیم دار وبیسیم تحت شبکه ای وای ای دار و یا سیم کارتی وجود دارند. دوربین های مداربسته مخفی برای کارهای قانونی و پلیسی و برای نظارت بر محل زندگی و کار و مکان های تجاری و صنعتی و حتی برای کار های پزشکی مانند کولونوسکوپی و آندوسکوپی استفاده می شوند.

ریز ترین دوربین های مداربسته

ریز ترین دوربین های مداربسته دارای سایز های بسایر کوچک بوده که در اشکال مختلف شبیه به وسایل منزل ساخته شده اند به صورتی که غیر قابل تشخیص هستند و به راحتی می توا آن را در دکوراسیون منازل مخفی کرد حتی در اسباب بازی های کودکان و یا گلدان های خانه و یا جیب کت و یا شلوار و یا بر روی میز کار و یا داخل لوازم التحریر حتی در پریز برق و لامپ  و یا دمکه لباس ها و یا در کلید های آسانسور قابل جا گذاری هستند.
باتوجه به مخفی بودن این دوربین ها و اطلاع نداشتن سایر افراد از نصب آن برای حفظ حریم خصوصی و رعایت حقوق شهروندی آنها نصب این دوربین ها در شرایط خاص با اخذ مجوز های قانونی باید صورت گیرد.

انواع دوربین های مداربسته مخفی جاسوسی

انواع دوربین های مداربسته مخفی جاسوسی شامل دوربین مخفی طرح ساعت دیواری، دوربین مخفی طرح دکمه لباس، دوربین مخفی طرح لامپی ، دوربین مخفی طرح پریز برق، دوربین مخفی طرح خودکاری، دوربین مخفی سوزنی ، دوربین مخفی طرح فلتی یا بند انگشتی .
دوربین های مخفی در دو مدل انالوگ و تحت شبکه ای وجود دارند از جمله دوربین های مخفی آنالوگ مه نیازی به دی وی آ ر و سیم کشی دارد دوربین هتی مخفی پین هول یا سوزنی هستند.
دوربین های مخفی تحت شبکه ای در دو مدل ای فای دار و سی کارتی وجود دارند از جمله دوربین های مخفی تحت شبکه ای وای فای دار که به مودم نیاز دارند دوربین مخفی طرح ساعت دیواری است.
جدیدترین مدل دوربین های مخفی  دوربین های سیم کارتی هستند که نیازی به مودم و دی وی آر ندارند از طریق  اینترنت داخل سیم کارت ان تصاویر و فیلم های ثبت شده را به گوشی همراه کاربر انتقال می دشه و نیازی به سیم کشی ندارند و مشکل قطع شدن اینترنت ندارند.

 مشخصات کلی همه دوربین های مداربسته مخفی

لنز آنها بسیار ریز بوده و در برخی مدل ها مانند دوربین های سوزنی دارای سایزی برابر 2.8 میلی متر است در برخی از مدل ها لنز ثابت و در برخی از مدل های مانند دوربین مخفی پشم ماهی دارای قدرت چرخش به اطراف تا 360 درجه را دارند. معمولا لنز /انها دارای کیفیت برابر2 تا 5 مگا پیکسل هستند و روزلویشن 1080 در 1920 مگا پیکسل داشته و کیفیت تصاویر به صورت فول اچ دی ضبط می شوند.
معمولا دوربین های مخفی همگی دارای ال ای دی های حاوی نور مادون قرمز هستند که توانایی دید در شب به صورت رنگی دارند فقط دوربین مخفی سوزنی این قابلیت دید در شب رنگی را ندارد و فاقد ای ای دی  حاوی نور مادون قرمز است.
دوربین های مداربسته مخفی غالبا دارای کیس یا بدنه فلزی ضد آب و ضد ضربه هستند.  مناسب با هر نوع شرایط آب و هوایی هستند.

دوربین های مخفی سیم کارتی

 دوربین های مخفی سیم کارتی دارای قابلیت پشتیبانی از اپراتورهای ایرانسل ، همراه اول، رایتل هستند و و با نرم افزار مخصوص خود از طریق گوشی همراه می توان سیم کارت داخل دوربین را شارژ کرد و حتی تصاویر و فیلم های گرفته شده توسط دوربین را به صورت آنلاین مشاهده کرد.
دوربین های مخفی دارای جایگاهی برای رم یا کارت حافظه هستند و تا ظرفیت 128 گگیابایت را ساپورت می کنند. بسته به کارایی دوربین های مداربسته محل نصب آنها متفائت بئده و حتی تامین انرژی برق آنها نیز با همر فرق می کند. در دوربین های مداربسته مخفی لامپی شکل باتری داخلی وجود ندارد مستقیما دوربین داخل لامپ به برق شهری از طریق سرپیچ لامپ تامین می شود.
در برخی از مدل های دیگر مانند دوربین مخفی خودکاری دوربین مخفی پین هول دوربین مخفی دکمه لباس و غیره تامین برق با استفاده از باتری های داخلی دوربین می باشند. دوربین های مخفی دارای سنسور های حساس به رحکت و صدا هستند میکروفن و اسپیکر داخلی دارند و مکالمه دو طرفه نیز ایجاد می کنند.

خرید دوربین مداربسته مخفی

با خرید دوربین مداربسته مخفی مکان مد نظر را کاملا غیر قابل احساس زیر نظر بگیرید. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری دنیایی از دوربین های مداربسته مخفی در مدل های متفاوت را با قیمتی استثنایی به فروش می رساند. لذا اگر می خواهید مکانی را به صورت نامحسوس جاسوسی کنید همین حالا با تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *