قیمت عمده دزدگیر خودرو

قیمت عمده دزدگیر خودرو غیر تصویری

قیمت عمده دزدگیر خودرو غیر تصویری را همین حالا از طریق شماره تماس های زیر استعلام کنید. انواع برندهای مختلف هم چون چیتا، هوتای، استیل میت و ماجیکار در فروشگاه ما موجود می باشد و امنیت وسایل نقلیه شما را تامین می کند. دزدگیر های ماشین مدل های ساده و تصویری به راحتی سفارش داده و درب محل خود تحویل بگیرید. با ما همراهی کنید تا در ادامه شما را با دزدگیر ساده و معمولی بیشتر آشنا کنیم:

دزدگیر خودرو غیر تصویری

 امروزه با توجه به اخیار های موجود سرقت خودور حتی در پارکینگ ها و مراکز عمومی و خصوصی بسیار یزاد می باشد. سارقان از ترفندهای مختلفی برای دزدیدن بی سرو صدای خودرو استفاده می کنند. شرکت های تولید کننده انواع دزدگیر های  خودرو این مشکل را تاحد زیادی حل کرده اند هرچند سارقان راهکار هایی برای از کار انداختن دزدگیر های خودرو را نیز  به کار می برند.

 آنچه که باید قبل از خرید و نصب دزدگیر های خودروباید بدانید:

قبل از انتخاب دزدگیر به اتصالات دزدگیر دقت کنید که هرچه این اتصالات ساده تر و نیازی به سیم کشی کمتری داشته باشد هزینه تهیه ان کمتر می باشد و نصب و راه انداز یان آسان تر خواهد بود.
یکی از مهمترین و اصلی اترین بخش دزدگیر های خودرو داشتن قفل مرکزی می باشد. قفل مرکزی نقش اصلی در دزدگیر ها را داشته و فرمان دهنده اصلی بخش های مختلف دزدگیر است.  قبل از خرید به قابلیت های قفل مرکزی دزدگیر دقت کنید که کارایی بیشتری داشته باشد.
تنظیم و فرمان دادن به بخش های مختلف دزدگیر توسط ریموت یا کنترل از راه دور می باشد هر چقدر برد یا مسافت انت دهی ریموت بیشتر باشد کارایی این دزدگیر بیشتر است پس قبل از خرید به برد مسافت ریموت دزدگیر توجه کنید.
حتما قبل از خرید دزدگیر خودرو ریموت زاپاس ان را از فروشنده بخواهید و هم اینکه دزدگیر خودرو باید دارای باتری های اضافی برای ریموت ها باشد که در صورت تمام شدن باتری ریموت بلافاصله باتری جدید در ریموت قرار داد و از ان بدون وقفه استفاده کرد.

سنسور دزدگیر ماشین

همه دزدگیر های خودرو دارای سنسور های حساس به لرزش و کوبش و ضربه و یا سنسو رهای حساس  که در شیشه ها و درب ها و صندوق عقب و قفل درب ها و فلاشر راهنما و فرمان و غیره می باشند که این سنسور های باید قابلیت  تنظیم درجه حساسیت را داشته باشند برای مثال درجه حساسیت سنسور دزدگیر  را در مکان های شلوغ عمومی کمتر کرده تا باعث ایجاد مزاحمت برای عموم نشود. و یا اینکه در مکان های خلوت درجه حساسیت این سنسور ها را برای بالا بردن امنیت بیشتر کرده تا در صورت برخورد حتی گربه به اتومبیل دزدگیر الارام هشدار دهنده خود را روشن کرده و مالک را باخبر سازد.
انواع دزدگیرهی خودرو به لحاظ نوع ریموت در دو مدل دزدگیر های  تصویری خودرو و دزدگیر های ساده یا غیر تصویری   خودور دسته بندی می شوند.

 انواع دزدگیر های معولی خودرو:

 دزدگیر های ساده خودرو: از ساده ترین و رایج ترین نوع دزدگیر های خود رو هستند که دارای ریموت اصلی و ریموت زاپاس با باتری های اضافی بوده و این ریموت ها دارای کد لرنینگ مخصوص غیر قابل هک هستند .عملکرد دزدگیر های ساده خودرو به این صورت است که در صورت برخورد هر گونه ضربه یا لرزش یا کوبیدن چیزی به ماشین سنسورهای حساس به رحکت و لرزش در بخش های مختلف خودرو فعال شده و پیام هشدار  دهنده را به آژیر منتقل می دهند و صدای آژیر بلند شده و مالک خوردو را با خبر می سازد.
از جمله قابلیت های دزدگیر های ساده خودرو داشتن قفل مرکزی تمامی درب ها داشتت قفل کودک در هنگام روشن بودن موتور ،قابلیت بالا بردن شیشه ها ، قابلیت باز کردن صندوق عقب خودرو، روشن کردن فلاشر راهنمای خودرو با ریموت از راه دور جهت ردیابی خودرو در مکان های شلوغ؛ آلارام هشدار دهنده در هنگام باز بودن یکی یا تمای درب های خودو ، داشتن آلارام هشدار دهنده در صورت برخورد هر گونه جسم و اشخاص و لرزش خودرو.

ریموت دزدگیر خودرو

ریموت دزدگیر خودرو دارای حافظه اندکی به مدت  ثانیه قبل از تمام شدن کامل باتری خود هستند به این صورت بعد از شارژ یا تعویض باتری ریموت فرمانی که در قبل بوده را اجرا می کند و ادامه می دهد.
ریموت های دزدیگر های خودور تصویری و یا غیر تصویری به هیچ وجه قابل تعمیر نیستند این ریموت ها ضد آب نبوده و دارای آنتنی برای فرمان دادن به خودرو از راه دور هستند. اگر در هر شرایطی که ریموت آسیب ببیند و یا در آب قرار گیرد و این ریموت را باید به نمایندگی دزدگیر خودرو تحویل دادو ریموت جدید با کد مخصوص دریافت کرد. ازجمله ویژگی های مهم دزدگیر های خودرو غیر قابل هک بودن کدهای ریموت آنها ست.

قیمت عمده دزدگیر خودرو

اگر می خواهید با حداقل قیمت ماشین های خود را به دزدگیر مجهز کنید، حتما به سایت ما سری بزنید. فروشگاه امنیتی منصوری انواع سیستم هاس اعلام سرقت اتومبیل را با قیمتی استثنایی همراه با گارانتی معتبر ارائه خواهد داد. لذا اگر می خواهید همزمان چندین مدل دزدگیر ماشین در مدل های متفاوت را مشاهده بفرمائید و با هم مقایسه کنید سپس سفارش را ثبت کنید، با ما تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332


منتشر شده

در

,

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *