خرید دوربین مداربسته و لوازم

خرید دوربین مداربسته و لوازم با قیمت عالی

خرید دوربین مداربسته و لوازم با قیمت عالی را حق خود بدانید. انواع لوازم و وسایل جانبی جهت نصب و راه اندازی دوربین مداربسته را می توانید به صورت عمده و خرده از مرکز فروش منصوری تهیه کنید. در کنار هر دوربین مداربسته ای که خریداری می کنید لوازم دیگری هم لازم است برای آن بخرید. برخی از فروشگاه ها هستند که همه این موارد را کنارهم ندارند.
فروشگاه ما به عنوان یکی از وارد کنندگان انواع لوازم جانبی به صورت عمده و حتی خرده در زمان کوتاهی اعتماد هموطنان عزیزمان را جلب کرده است. در ادامه همراه ما باشید تا بااین لوازم جانبی دوربین مداربسته بیشتر آشنا شوید.

لوازم برای نصب دوربین مداربسته

دوربین های مدابتسه یک نوع سیستم امینتی کامل جهت نظارت و کنترل بر محیط های اطراف می باشد. با توجه با بالا رفتن آمار سرقت لازمه هر محیط مسکونی و تجاری و اداری  و غیره می باشد. دوربین های مداربسته  در  انواع مختلف و در اسیز های متفاوتی ساخته شداه اند بسته به نو ع نیازی که دارید کارببرد دوربین مداربسته متفاوت می باشد. دوربین های مداربسته  بر اساس نحوه ی انتقتل تصاویر و فلیم های ضبط شده به کاربر د ر دو نوع دوربین مداربسته انالوگ و دوربین مداربسته تحت شبکه ای وجود دارند.

دوربین های مداربسته آنالوگ یا سیم دار

دوربین های مداربسته آنالوگ یا سیم دار دوربین های مدابسته ای هستند که برای ذخیره فیلم وتصاویر خود به دستگاه ضبط کننده دی وی آر نیاز دارند. در واقع  دستگاه دی وی آر فیلم و تصاویر ار پردازش و در خود ذخیره می کند. حافظه دی وی آر هارد دیسک نام دارد بته به تعدا دوربین متصل به دی وی آر ظرفیت و تعداد هارددیسک نیز متفاوت است.
استفاده از دوربین های انالوگ خاطر نیاز داشتن به سیم و کابل کشی جهت اتصال به دی وی آر به هزینه زیادی نیاز دارد.
دی وی آر ها دارای پورت های ورودی تصاویر  هستند که به انها کانال می گیوند معمولا تعداد این پورت یا کانال ها  به صورت 4 کاناله ، 6 کاناله، 16 کاناله، 32 کاناله، 64 کاناله می باشد. منظور از دی وی آر 4 کاناله  این است که می توان همزمان 4 دوربین مداربسته آنالوگ را به ان متصل کرد.

دوربین های تحت شبکه

دوربین های تحت شبکه ای یا آی پی  به دو صورت دوربین های وای فای دار و سیم کارتی وجود دارند. دوربین های تحت شبکه ای نیازی به دی وی آر ندارند وکاملا بیسیم هستند و برای انتقال فیلم ها وتصاویر گرفته شده از اینترنت محلی ای وای فای و یا از اینترنت داخلی سیم کارت خود استفاده می کنند.

تفاوت دوربین های سیم کارتی و وای فای دار

تفاوت دوربین های سیم کارتی و وای فای دار دراین است که در دوربین های وای فای دار بادی مودم در فاصله مکانی مشخصی از دوربین باشد در غیر این صورت ارتباط اینترنتی آن قطع شده و لی در نوع دوربین مداربسته سیم کارتی این مشکل محدودیت در فاصله مکانی وجود ندارد زیرا که از طریق سیم کارت داخل آن اینترنت برای انتقال داد ها استفاده می شود.
همه ی دوربین های مداربسته در پک خود دارای لوازم جانبی هستند که این لوازم جانبی برای تعویض قطعات دوربین  در حین استهلاک و یا برای ارتقا دادان کیفیت  دوربین می باشند

 لوازم جانبی انواع دوربین های مداربسته عبارتند از :

 دی وی آر : دستگته ضبط کننده دیجیتال در دوربین های مداربسته آنالوگ یا سیم دار به کار می آید.

 هارد دیسک : یک نوع حافظه جانبی در دی وی آر بوده میزان ظرفیت ان بر اساس ترابایت بوده و بسته به تعداد کانال دی وی آر می توان آن را افزایش داد.

کابل کواکسیال: جهت اتصال دوربین های مداربسته انالگو به پورت ورودی تصاویر در دی وی آر می باشد.

 فیش بی ان سی: اتصال دوربین را با کابل کواکسیال برقرار می کند.

دستگاه ان وی آر : دستگاه ضبط کننده تصاویر و فیلم در دوربین های مداربسته تحت شبکه ای به کار می آید .

پایه های دوربین: برای نصب دوربین در هر مکانی کاربرد دارند برای مثال دوربین های بولت خورشیدی ی سولاری دارای پایه فلزی بوده که  با پیج بر روی دیوار نصب می شوند.

تست تر دوربین : وسیله که توسط متخصصان بعد از نصب ، دوربین را با ان تست می کنند.

 داکت : نوعی پوشش برای محافظت از کابل های دوربین های مداربسته که بر روی سقف یا دیوار نصب می شوند

باکس پلاستیکی: یک نوع جعبه پلاستیک بوده که آداپتور دوربین های مداربسته در ان قرار گرفته و از ان محافظت می کنند.

لوله های فلزی : این لو له برای محافظت کابل های دوربین های مداربسته ای که بر روی مکانی غیر از سقف نصب می شوند استفاده می گردد.

ویدئو بالن: در دوربین های مدار بسته آنالوگ به جای استفاده از کابل کواکسیال از ویدئو بالن جهت تقویت  و ارسال سیگنال ها به دی وی آر استفاده می شود این ویدئو بالن ها سیگنال را از هر نوع کابل دو رشته ای منتقل می کنند.

 آداپتور : جهت تامین انرژی برق به دوربین های مداربسته می باشد.

خرید دوربین مداربسته و لوازم

اگر قصد خرید دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی آن را به صورت عمده دارید، فرصت را از دست ندهید. بازرگانی تکنو دوربین وارد کننده و پخش کننده انواع لوازم جانبی دوربین مداربسته با بهترین قیمت می باشد. لازم به ذکر است که همکاران و عمده فروشان گرامی می توانند با ارائه مدارک و اسناد خود لیست قیمت ها را به صورت همکاری دریافت کرده و از تخفیف ویژه این فروشگاه دوربین مداربسته بهره مند شوند.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *