لیست قیمت دی وی آر

لیست قیمت دی وی آر در سال 1402

لیست قیمت دی وی آر در سال 1402 اعلام شد. انواع دستگاه دی وی آر دوربین مداربسته را می توانید با قیمتی ارزان از مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید. برای هر متراژ خانه ای به هر منظوری که می خواهید، ما می توانید دستگاه رکوردر مورد نظر را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید تا با دستگاه های ضبط تصویر بیشتر آشنا شوید:

دستگاه دی وی آر دوربین مداربسته

تا به حال  اسم دستگاه دی وی ار را شنیده اید. دی وی آر در واقع همان دستگاه ضبط کننده دیجتال می باشد کاربرد دی وی آر ها برای دوربین های آنالوگ و سیم دار می باشند . این دستگاه وظیفه پرداش و ذیخره فسلم و تصاویر گرفته شده از دوربین های آنالوگ را دارد.
نیاز به تولید دی وی آر وقتی احساس شد که دوربین های مداربسته ای را برای اولین بار طراحی کرده اند که برای انها فضا یا مکانی برای ذخیره فیلم وتصاویر در نظر گرفته نشده بود در این حالت با ساخت دستگاه دی وی ار و با داشتن  حافظه داخلی به نام هارد دیسک  پیشرفت عظیمی در دوربین های مداربسته صورت گرفت. دی وی آرها مختص دوربین های آنالوگ یا AHD و یا به طور کلی دوربین های سیم دار هستند.

دوربین های مداربسته سیم دار

 به صورت کلی به دوربین های آنالوگ که نیازی به دستگاه دی وی آر دارند دوربین های مداربسته سیم دار می گویند. دوربین های آنالوگ به سیم و کابل های کواکسیال مخصوص نیاز دارند که به دوربین ها متصل شوند و فیلم ها و تصاویر را زا آنها گرفته و پردازش کنند و در خود ذخیره کنند و از لحاظ اقتصادی این دوربین ها نیاز به هزینه زیادی برای این سیم کشی و کابل کشی دارند.
انواع دی وی آر ها را بر اساس تعداد کانال یا پورت ورودی تصاویر دسته بندی می کنند.  دی  وی ار ها در مشخصات فنی خود دارای پورت های مخصوص برای اتصال  دوربین های مداربسته آنالوگ هستند که به ان کانال نیز می گویند تعداد آنها به صورت 4 کانال ، 8، 16، 32، 64 کانال می باشد.
بر این اساس به  انها دی وی آر های 4 کاناله و تا 64 کاناله می گویند منظور از دی وی آر 4 کاناله این است که می توان همزمان 4 دوربین مداربسته آنالوگ را به آن متصل کرد. به طور کلی در ی آر ها از حداقل 4 دوربین تا حداکثر 64 دوربین را ساپورت می کنند.

نحوه انتخاب رکودر مناسب

استفاده از رکوردر ها با توجه به اینکه بیشتر از یک دوربین را پشتیبانی می کنند. معمولا برای نارت و کنترل در مکان های شلوغ و  پر رفت آمد مانند مرکاز خرید، رستوران ها، فروشگاه ها ، مغاز های بزرگ و یا طلافروشی ها و سوله های بزرگ صنعتی و مراکز اداری بزرگ و تجاری شلوغ و غیره استفاده می شود.

مشخصات فنی دستگاه دی .ی آر :

دی وی آر ها دارای کیس یا بدنه فلزی مقاوم ضد ضربه و ضد آب  هستند و برای هر نوع شرایط  آب و هوایی برفی بارانی و آفتابی و یغره قابل استفاده هستند در برخی از دی ِوی آر هایی که برای مراکز صنعتی استفاده می شود دی وی آر دارای محفظ شیشه ای یا فلزی  به رک مونت بوده که باعث محافظت دستگاه دی وی ار نسبت به گردو غبار و سایر عوامل محیطی دیگر می شود.

هارد دیسک دی وی آر

هارد دیسک همان حافظه جانبی دی وی ار می باشد که هر چه تعداد دوربین های مداربسته ایی که به دی وی آر متصل باشد بیشتر باشد به هارد دیسک با حجم بالاتری نیاز است.استاندارد هارد دیسک های لازم در صورتی که دی وی ار 4 کاناله یادش به یک هارد دیسک نیاز دارد تعداد هارد دیسک در  دی وی آر 8 تا 16 کاناله یک یا دو عدد است و برای دی وی آر های 32 کاناله  می توان 2 یا  یا 8 هارد دیسک نصب کرد . دی وی آر 64 کاناله به 8 هارد دیسک نیاز دارد.
از قابلیت های ویژ ه همه دی وی آر ها  داشتن سنسور حساس به حرکت و صدا هستند که با تشخیص اولین حرکت و صدا شروع به ذخیره می کنند و این حالت نیز در دوربین های مداربسته متصل به آنها وجود دارد که موشن دتکشن می گویند. فرمت شرده سازی حجم فیلم وتصاویر در  دی وی آر ها به صورت اچ 264 و اچ 26 و اچ 265 مثبت است و حجم فیلم وتصاویر را بدون افت کیفیت ان فشرده کرده و مانع از اشغال فضای اضافی می شود.
پورت های خروجی تصاویر دی وی آر از طریق فیش آر جی 59 به صفحه نمایشگر یا مانیتور متصل شده و تصاویر و فیلم ها را نمایش می دهد.

پورت های دستگاه های DVR

  • پورت خروجی صدا: که برای اتصال اسپیکر به دی وی ار است
  • پورت ورودی صدا که برای اتصال میکروفن به دی وی آر است
  • پورت یو اس بی : برای اتصال فلش یا کیبورد یا مموری کارت یا موس به دی وی آر  است.
  • پورت لاین یا شبکه : جهت اتصال دی وی آر به اینترنت  استفاده می شود.
  • پورت برق : جهت اتصال دی وی آر به برق شهری می باشد.

لیست قیمت دی وی آر

اگر می خواهید لیست قیمت انواع دستگاه دی وی آر دوربین مداربسته را دریافت کنید، همین حالا با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید. دستگاه های ضبط تصویر دوربین مداربسته داهوا، هایکویژن، هایلوک، تکنو و غیره با کانال های متفاوت همراه با دوربین های مداربسته متناسب همگی با قیمتی مناسب در تکنو دوربین بانه یافت می شود.

مهندس منصوری
09185052332


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *