لیست قیمت دی وی ار داهوا

لیست قیمت دی وی ار داهوا 1402

لیست قیمت دی وی ار داهوا 1402 را تنها از نمایندگی های تکنو دوربین بانه دریافت کنید. دنیایی از دستگاه رکوردر داهوا 8 کاناله، 16 کاناله، 32 کاناله و غیره را می توانید به صورت عمده و خرده در پکیج های ویژه تکنو دوربین و یا به صورت جداگانه با قیمتی استثنایی از این مرکز فروش اینترنتی همراه با ضانت نامه معتبر شرکتی خریداری کنید. برای اطلاع از جزئیات و همچنین مشاوره رایگان با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید. همراه ما باشید تا با انواع دی وی آر های چینی dahua آشنا شوید:

دی وی آر داهوا

دستگاه دی وی آر نوعی دستگاه ضبط کننده دیجتال می باشد این دستگاه برای کمک به ذخیره و پردازش تصاویر و فلیم های گرفته شده در دوربین های آنالوگ تولید شده است.  دوربین های مداربتسه آنالوگ اولین بار که  تولدی شدن محلی برای ذخیره تصاویر و فلیم برای آنها در نظر گرفته شنده بود اما با ساخت دستگاه دی وی آر و با داشتن حافظه هارد دیسک تا 10 ترابایت مشکل ذخیره کردن فلیم و تصاویر در آنها حل شد.
دستگاه دی وی آر دارای پورت یا مکان ایی برای وزدوی و خروجی صدا و تصاویر و سایر لوازم جانبی  مانند فلش ، کیبورد و موس و صفحه کلید و غیره و دارای کابل ها و فیش های مخصوص برای اتصال دوربین به دی وی آر می باشند.  دی وی آر ها را بر اساس تعداد پورت ورودی تصاویر ای کانال تصاویر دسته بندی می کنند بر این اساس به آنها دی وی آر های 4 کاناله، 8، 16 ، 32 و 64 کاناله  می گویند.

انواع دی وی ار داهوا

. دی وی ار داهوا مدل DHI-XVR5108HS-4KL-X: این دی وی ار با قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت 4K و 8 کاناله است. این دی وی ار دارای ورودی و خروجی HDMI و VGA است و از فرمت‌های ضبط تصویری H.265، H.264، H.264+، H.265+ و MPEG4 پشتیبانی می‌کند.

2. دی وی ار داهوا مدل DH-XVR1A08: این دی وی ار با قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت 1080P و 8 کاناله است. این دی وی ار دارای ورودی و خروجی HDMI و VGA است و از فرمت‌های ضبط تصویری H.264، H.264+ و MPEG4 پشتیبانی می‌کند.

3. دی وی ار داهوا مدل DH-XVR1B08: این دی وی ار با قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت 1080P و 8 کاناله است. این دی وی ار دارای ورودی و خروجی HDMI و VGA است و از فرمت‌های ضبط تصویری H.264، H.264+ و MPEG4 پشتیبانی می‌کند. همچنین، این دی وی ار دارای قابلیت اتصال به دوربین‌های آنالوگ، دیجیتال و تحت شبکه است.

4. دی وی ار داهوا مدل DH-XVR1B04: این دی وی ار با قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت 1080P و 4 کاناله است. این دی وی ار دارای ورودی و خروجی HDMI و VGA است و از فرمت‌های ضبط تصویری H.264، H.264+ و MPEG4 پشتیبانی می‌کند. همچنین، این دی وی ار دارای قابلیت اتصال به دوربین‌های آنالوگ، دیجیتال و تحت شبکه است.

5. دی وی ار داهوا مدل DH-XVR1A04: این دی وی ار با قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت 1080P و 4 کاناله است. این دی وی ار دارای ورودی و خروجی HDMI و VGA است و از فرمت‌های ضبط تصویری H.264، H.264+ و MPEG4 پشتیبانی می‌کند.

دی وی آر های 4 کاناله

 دی وی آر های 4 کاناله یعنی می توان همزمان 4 عدد دوربین مداربسته انالوگ را به این دی وی آر متصل کرد . انتخاب نوع دی وی آر بسته به نیاز و حساسیت مکان نصب دوربین می باشد برای مثال بای مکان ای پر رفت و آمد و شلوغ مانند فروشگاه ها و سالن های بزرگ تجاری صنعتی و غیره از دی وی آر ها 32 یا 64 کاناله استفاده می کنند که 64 دوربین را می توان برای نظارت دقیق تر نصب کرد.
هرچه تعداد کانال های دی وی آر یا تعداد دوربین های مداربسته به دی وی آر بیشتر باشد تعداد هارد دیسک یا حافظه جانبی دی وی آر بیشتر می شود که ظرفیت بیشتری برای نگهدارای فیلم و تصاویر همه دوربین هار ا داشته باشد. بر این اساس تعداد هارد دیسک موجود برای  دی وی ار 4 کاناله یک عدد برای دی وی آر های 8 و 16 کاناله یک یا دو عدد برای دی وی آر های 32 کاناله به تعداد 2 و 4 و 8 هارد دیسک و برای دی وی آر 64 کاناله 8 هارد دیسک مورد نیاز است.

امکانات دی وی آر های dahua

دی وی آر ها دارای سنسور های حساس به حرکت هستند و با تنظیم ان در حالت موشن دتکشن فقط در صورت تشخیص حرکت شروع به ذخیره کردن فیلم و صداها می کنند و به عبارتی در میزان حافظه هارد دیسک آنها صرفه جویی می شود.
دستگاه های دی وی آر دارای فرمت های فشرده سازی تصاویر و فلیم به صورت اچ 264 و اچ 265 و اچ 265 مثبت هستند و یعنی با این فرمت ها فیلم ها و تصاویر را فشرده می کنند  که حجم کمتری را به خود بگیرند و فضای کمتری را اشغال کنند در حالیکه در کیفیت آنها تاثیری نداشته و افت نخواهد کرد.
از قابلیت های ویژه ی دی وی آر ها داشتن حالت االارم یا هشدار دهنده و عملکردی شبیه دزدگیر داشتن می باشد که این قابلیت با کشیدن خط فرضی و تنظیم  دی وی آر نسبت به ان می باشد که اگر سوژه از خط فرضی دی وی آر عبور کند این دستگاه با آابارم دادن کاربر را مطلع خواهد ساخت.

قسمت های مختلف دی وی آر ها :

  • پورت های ورودی تصاویر : به آنها  کانال نیز می گویند تعداد آن برابر با تعداد دوربین متصل به ان است.
  • پورت خروجی تصاویر و فیلم ها: پورت خروجی تصاویر برای نمایش دادان تصاویر و فیلم از طریق فیش آر جی 59 بر روی نمایشگر می باشد.
  • پورت ورودی  میکروفون: برای اتصال میکروفن به دی وی آر می باشد.
  • پورت خروجی صدا : برای اتصال اسپیکر به دی وی آر می باشد.
  • پورت یو اس بی : جهت اتصال فلش ، کیبورد، موس به دی وی آر
  • پورت شبکه یا لاین: برای اتصال شبکه اینترنت به دی وی آر
  • پورت الارم: جهت پخش آلارم و یا  پیام هشدار دهنده از دی وی آر 
  • پورت ورودی برق: جهت اتصال دی وی آر به برق شهری توسط آداپتور مخصوص
  • پورت وی جی آر و یا اچ دی ام آی : جهت اتصال دی وی آر به اینترنت می باشد.
  • رک مونت : رک مونت نوعی محافظ شیشه ای ای فلزی بوده که در دی وی آر های ی که در مکان های صنعتی وجود دارند استفاده می شود و باعث امنیت بیشتر دی وی آر می شوند.

لیست قیمت دی وی ار داهوا

قیمت انواع دی وی آر داهوا را به صورت ارزان تنها در فروشگاه دوربین مداربسته منصوری دریافت کنید. این دستگاه های ضبط کننده تصویر برای دوربین های آنالوگ، CVI، IP،تی وی ای و ahd قابل استفاده می باشد. قابل ذکر است که دی وی آر های داهوا دارای بهترین کیفیت برای ضبط و نگه دارای تصاویر می باشند. همچنین از پیشرفته ترین امکانات برای ذخیره سازی این تصاویر استفاده می کند. جهت سفارش و خرید انواع دستگاه دی وی آر دوربین مداربسته همین حالا تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *