خرید دوربین مداربسته وایرلس چرخشی

خرید دوربین مداربسته وایرلس چرخشی ارزان

با خرید دوربین مداربسته چرخشی وایرلس ارزان مکان مد نظر خود را چهار چشمی زیر نظر بگیرید. دوربین مداربسته گردان سیمکارتی دوربینی کاملا مستقل می باشد که نه نیازی به کابل کشی دارد، نه نیازی به دستگاه ضبط تصویر دارد، این دوربین 360 درجه قابلیت چرخش به اطراف را داشته و توسط سیمکارت داخل خود، اینترنت را تامین می کند. در ادامه با این دوربین گردان بیسیم بیشتر آشنا خواهیم شد.

دوربین مداربسته بیسیم

 دوربین های مداربسته ابتدا از نوع آنالوگ یا سیم دار ساخته شده اند این مدل دوربین ها برای ضبط و ذخیره تصاویر و فیلم های خود به دستگاه دی وی آر نیاز دارند و باید با سیم کشی و کابل دوربین ها را به دی وی آر متصل کرد.
امروزه دوربین های بیسیم یا تحت شبکه ای یا وایرلس ساخته شده اند که برای ضبط و ذخیره اطلاعات خود نیازی به دی وی آر ندارند این مدل دوربین ها جدیدترین نسل دوربین های مداربسته هستند و که از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه هستند زیرا که نیاز به سیم کشی ندارند و اصطلاحا وایرلس هستند.

دوربین های مداربسته وایرلس

 دوربین های وایرلس یا بیسیم در شکل و طرح های مختلفی از جمله چرخشی، دام، بولت، دوربین های بیسیم مخفی یا جاسوسی، دوربین وایرلیس چشم ماهی ، دوربین وایرلس خورشیدی  و غیره ساخته شده اند. معمولا به دوربین های رخشی دوربین های اسپیدام نیز می گویند. دوربین های ویارلس چرخشی ریزترین مدل انها به ان دوربین های مخفی ای جاسوسی می گویند که قابلیت جاسازی در دکوراسیون منازل و وسایل و لوازم خانگی را داشته و  و در اشکال مختلفی مانند خودکاری ، پریزبرق، دکمه لباس، ساعت دیواری ، لامپی و غیره ساخته شده اند.

دوربین های مداربسته وایرلس گردان :

 کیس و یا بدنه دوربین های چرخشی معمولا در دو جنس پلاستیکی و فلزی ساخته شده است که هر کدام برای محیط های خاصی قابل استفاده هستند دوربین هایوایرلس چرخشی با بدنه پلاستیک متخص محیط های داخلی بوده زیرا که ضد اب و ضد گردو غبار نبوده و نمی توان در هر گونه شرایط آب و هوایی را تحمل کنند.
دوربین های وایرلس گردان دارای کیس فلزی مختص استفاده برای فضا های بیرونی بوده وزیرا که در برابر هر گونه شرایط آب و هوایی ابری ، بارانی ، افتابی و برفی مقاوم هستند.

لنز دوربین های مداربسته وایرلس چرخشی

 لنز دوربین های مداربسته وایرلس چرخشی از نوع متحرک بوده  و می تواند در تمامی ابعاد به صورت 360 درجه بچرخد و هیچ نقطه کوری را به جا نگذارد تصاویر و فیلم گرفته شده در این مدل دوربین های چرخشی به صورت نیم دایره می باشد معمولا کیفیت لنز آنها تا 2 تا 5 مگا پیکسل بوده و تصاویر را به صورت فول اچ دی ای 4 کا ضبط می کنند و این لنز ها دارای زون دیجیتال تا 10 برابر هستند و جزئیات تصاویر را به خوبی نمایش می دهند.
لنز دوربین های وایرلسی دارای ماسک یا پوشش مخصوصی بوده که به آن ماسک لنز یا حریم شخصی می گویند و باعث می شوند که افراد متوجه جهت چرخش لنز  در هنگام فیلم بردای نشوند.

دوربین 360 درجه سیمکارتی

دوربین 360 درجه مجهز به سیم کارت داخلی بوده و می توان در انها سیم کارت های ایرانسل یا رایتل و یا همراه اول جا گذاری کرد و یا استفاده از اینترنت داخلی سیم کارت تصاوی رو فلیم ها راه به نرم افزار مخصوص به گوشی همراه کاربر منتقل می کنند دوربین های وایرلس چرخشی به همین دلیل بیسیم هستند که از اینترنت داخلی سیم کارت برای انتقال تصاویر و فلیم های خود به کاربر استفاده می کنند و نیازی به مودم یا وای فای محلی و یا دی وی آر و سیم کشی ندارند.
تامین انرژی برق در دوربین های وایرلس بسته به مدا ان از طریق باتری های داخلی 2400 میلی امپری قابل شارژ بوده ویا در نوع خورشیدی آن از طریق شارژ شدن باتری  توسط سلوی های خورشیدی تعیبه شده در بالای دوربین می باشد.

سایر امکانات دوربین های گردان بی سیم

همه دوربین های وایرلس چرخشی دارای جایگاهی برای کارت حافظه هستند و که حداقل ظرفیت 8 گیابایت و حداکثر 128 گیگاباتی را ساپورت می کنند و می توان با تنظیم دوربین فسلم و تصاویر قدیمی گرفته شده در ان را به صورت خودکرا در هر 20 یا 30 روز یکبار حذف کرد.
کارت حافظه داخل دوربین های ویاربلس را  می توان از آنها جدا کرده و فیلم ها و تصاویر داخل ان را در گوشی همراه یا لپ تاپ خود ذخیره کرد.  نصب دوربین های چرخشی وایرلسی به تخصص خاصی نیاز دارد زیرا که لنز انها قدر ت چرخش به تمام زوایا را دارد و نباید موانعی بر محدوده دی لنز باشد اگر در مکان های داخلی از دوربین های چرخشی وایرلس استفاده می کنید بهترین مکان برای نصب انها در وسط سقف و یا وسط دیوارها می باشد که هیچ گونه تابلو و یا لامپ و لوستری جلوی دید لنز دوربین ها قرار نگرفته باشد.

خرید دوربین مداربسته چرخشی

بهترین دوربین های بیسیم چرخشی را از مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید. این دوربین ها دارای بهترین عملکرد بوده و همراه با گارانتی معتبر دو ساله به مشتری ارائه داده می شود. دوربین گردان بی سیم برای نصب و راه اندازی نیازی به کابل کشی و لوازم جانبی نداشته و مهمترین قابلیت آنها امکان چرخش 360 درجه در راستای افقی به اطراف می باشد. این دوربین ها را می توانید به صورت عمده و خرده از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری با قیمتی ارزان خریداری کنید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *