قیمت دی وی آر ۱۶ کانال

قیمت دی وی آر ۱۶ کانال 2M

قیمت دی وی آر ۱۶ کانال 2M در تکنو دوربین ارزان تر از همه جاست. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری انواع دوربین های مداربسته اسپید دام، بولت، دام با تکنولوژی های آنالوگ، ای اچ دی و تحت شبکه را همراه با انواع لوازم جانبی در اختیار شما قرار داده است. در ادامه قصد داریم شما را با یکی از پر فروش ترین دستگاه های رکوردر دوربین مداربسته یعنی ام تو 16 کانال آشنا کنیم. همراه ما باشید:

دی وی آر 16 کاناله  2 مگاپیکسلی

با ساخت دوربین های مدارسبته برای اولین بار محلی برای ذخیره تصاویر و فیلم در ان در نظر گرفته شنده بود . بعد زا آن با پیشرفت در این زیمنه اولین دی وی آر ها ساخته شدند . دستگاه دی وی آر نوعی دستگاه ضبط کننده دیجتال است که به ضبط و ذیخره تصاویر و فلیم های دوربین های مداربسته می پردازد.
دی وی آر ها برای دوربین های آنالوگ یا سیم دار استفاده می شوند دوربین های آنالوگ دوربین های هستند که فاقد سیم کارت و یا وای فای داخلی بوده و فقط تصاویر و فیلم را گرفته آنها را به دی وی آر منتقل می کنند دی وی آر ها تصاویر و فیلم ها را پردازش کرده و انها را در دخود ذخیره می کند.

نامگذاری انواع دی وی آر ها

معمولا نامگذاری انواع دی وی آر ها بر اساس کانال یا پورت وردی تصاویر یا پورت ورودی دوربین های مداربسته  می باشد زیرا که دی وی آر ها می توانند همزمان چندین دوربین انالوگ را به خود متصل کنند. بر این اساس انواع دی وی آ رها به صورت نام گذاری کانال ها را به دی وی آر های 4 کاناله، دی وی آر 8 کاناله، دی وی آر 16 کاناله، دی وی آر 32 کاناله و دی وی آر 64 کاناله تقسیم بندی می شوند
دی وی آر های 16 کاناله یعنی دارای 16 پورت وردی تصاویر هستند و می توان 16 عدد دوربین مدابسته آنالوگ را همزان به آن متصل کرد.
کیس یا بدنه دی وی آر های 16 کاناله 2 مگا پیکسلی از جنس فلز بوده ودر مدل هایی که برای فضاهای بیرونی مانند مراکز صنعتی و غیره  استفاده می شود دی وی آر دارای محافظ مخصوص بوده که مقاومت دی وی آر را در برابر شرایط نامساعد آب و هوایی چند برابر می کند

پورت های دستگاه دی وی آر

 پورت های وردی تصاویر دی وی آر 16 کاناله به صورت اپ دی ام آ بوده و پروت خروجی تصاویر به صورت آ وی نام گذاری شده و تصاویر و فیلم های گرفته شده را از دوربین ها با کیفیت 2 مگاپیکسل با روزلویشن 1080 در 1920 مگا پیکسل و به صورت فول اچ دی در خود ذخیره می کند.
فیلم ها وتصاویر دوربین های آنالوگ از طریق کابل کواکسیال یا فیش یا کابل بی ان سی به دی وی آر ارسال می شود که برای هر دوربین به صورت جداگانه از این کابل و فیش ها ساتفاه می شود و  کابل کواکسیال معمولا تا 30 متر طول دارند به همین دلیل  استفاده از دی وی آر ها و به طور کلی سیستم دوربین های مداربسته انالوگ بسیار پر هزینه بوده و نصب ان به دلیل وجود سیم کشی و کابل کشی به متخصص نیاز دارد
دی وی آر 16 کاناله دارای دو پورت ورودی صدا هستند که حتی می توان سخت افزار هایی مانند میکروفون به آنها متصل کرد.

سایر امکانات دی وی آر 16 کانال ام تو

 دی وی آر 16 کاناله حتی می تواند در فضای ابری کول و یا از طریق نرم افزار مخصوص ایکس ان آی تصاویر و فیلم های داخل هارد خود  را به گوشی همراه یا لپ تاپ شخصی کاربر انتقال دهد. تامین انرژی برق در دی وی آر های 16 کاناله از طریق اتصال مستقیم به برق شهری است به این صورت که اداپتور مخصصو دی وی ا ر12 ولتی را به فیش مخصصو آن در دی وی آر مصل کرده و آن را به برق شهری 220 ولت متصل نگه می دارند.
دی وی آر های 16 کتناله دارای 2 پورت وردوید یو اس بی هستند که از این پورت برای اتصال لوازم جانبی مانند کیبورد، فلس ، موس ، و غیره استفاده می کنند.هارد دیسک یا حاظه داخلی دی وی آر های 16 کاناله تا 10 ترابایت می باشد. بسته به نیاز و حساسیت محل نصب دوربین ها می توان میزان حافظه هارد دیسک را بیشتر کرد به این صورت که هارد دیسک های دیگری یا با ظرفیت بیشتری به دی وی آر متصل کرد.
دی وی آر ها دارای سنسور های حساس به رحکت وصدا هستند و با تشخیص ان فیلم ها را ضبط و در خود ذخیر می کنند حتی در بعضی از مدل ها دتارای سیسام هدشدار دهنده بوده و مانند یکی دزدگیر عمل می کنند.

قیمت دی وی آر ۱۶ کانال

انواع دوربین های مداربسته و دستگاه های دی وی آر را با قیمتی ویژه از تکنو دوربین بانه تهیه کنید. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری دنیایی از سیستم های امنیتی مداربسته را همراه با لوازم جانبی به نمایش گذاشته است. برای سفارش و خرید انواع دوربین های مداربسته و دستگاه های دی وی آر 8 کانال، 16 کانال، 32 کانال و غیره با ما در تماس باشید.

مهندس منصوری
09185052332


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *