سایت پخش دوربین مدار بسته با گارانتی معتبر

سایت پخش دوربین مدار بسته با گارانتی معتبر را دنبال کنید و انواع دوربین های مداربسته آنالوگ،تحت شبکه، ahd، مخفی و غیره را با پایین ترین قیمت ممکن همراه با گارانتی از ما تهیه کنید. ما در ادامه می خواهیم شما را با دنیای دوربین های مداربسته بیشتر آشنا کنیم، پس همراه ما باشید.

سیستم دوربین مداربسته

سیستم دوربین های مداربسته را سیستم سی سی تی وی نیز می نامند. مهمترنی نقش و وظیفه  ی سیستم دوربین های مداربسته نظارت و حفاظت محل های مسکونی و تجاری و صنعتی و غیره می باشد.
دوربین های مداربسته برای اولین بار در سال 1942 ساخته شده اند این دوربین برای کنترل محیط  در نظر گرفته شده است و محلی برای ذخیره کردن در آنها وجود نداشته است با پیشرفت دوربین های مداربسته و تولید دستگاهی به نام دی وی آر این مشکل نیز رفع شده است و دستگاه دی وی آر نوعی دستگاه ضبط کننده دیجیتال است که دارای حافظه ای به نام هارد دیسک است که تصاویر و فلیم ها در آنها به مدت طولانی قابل ذخیره و پشتیبان گیری توسط گوشی همراه یا لپ تاپ شخصی می باشد.
عملکرد دوربین های مداربسته به صورت مخفی و آشکار باعث ایجاد امینت بیشتر می شوند.

دوربین های مداربسته در چه مکان هایی نصب می شوند؟

دوربین های مداربسته را معمولا در منازل مسکونی و تجاری و ادارات ، کارخانه ها ، مناطق دور افتاده ، بزرگ راه ها و غیره نصب می کنند  البته نوع مخفی ای جاسوسی  دوربین های مداربسته در دکوراسیون داخلی در محیط خانه یا محل کار به کار می برند.
دوربین های مداربسته معمولا دارای جنس فلزی ای پلاستیکی هستند. نوع فلزی آنها ضد آب و ضد گردو غبار و مناسب با هر نوع شرایط آب و هوای برفی ، بارانی ، ابری ، آفتابی، برفی هستند. این مدل دوربین ها را درمحیط های  باز نصب می کنند.
دوربین های مداربسته پلاستیکی  که مقاوم هستند و لی برای محیط های داخلی ساخته شده آن و نمی توانند شرایط نامساعد آب و هوایی را تحمل کنند.

انواع دوربین های مداربسته :

 از لحاظ نحوه ی انتقال  تصاویر و فیلم ها دوربین های مداربسته به دو نوع آنالوگ و تحت شبکه ای وجود دارند.
دوربین های مداربسته آنالوگ یا سیم دار نوعی از دوربین های مداربسته ای هستند که برای ضبط و ذخیره تصاویر وفیم به دستگاه دی وی آر نیاز دارد این نوع دوربین ها سیم دار هستند برای نصب دوربین به سیم کشی و کابل کشی نیاز دارند. دستگاه دی وی آر دارای ورودی های تصویری یا کانال های متعدد از 4 کانال تا 64 کانال هستند و می توان همزمان 4 دوربین و یا 64 دوربین به ان متصل کرد.

دوربین های مداربسته تحت شبکه ای

دوربین های مداربسته تحت شبکه ای یا وایرلس یا بدون سیم  نوع جدیدی از دوربین های مداربسته هستند که نیازی به دی وی آر ندارند . این نوع دوربین ها  با اتصال به اینترنت داخلی ای محلی تصاویر و فیلم ها  را به گوشی همراه یا لپ تاپ منتقل می کنند. دوربین های مداربسته  تحت شبکه ای که بدون سیم کارت هستند به مودم متصل می شوند.
دوربین های مداربسته تحت شبکه ای سیم کارت خور  این نوع دوربین ها  از اینترنت داخلی برای انتقال داده ها  استفاده می کنند این نسل جدید از دوربین های مداربسته سیم کارت خور  گزینه مناسب برای دوربین های جاسوسی و مخفی هستند زیرا که نیلزی به سیم کشی نداشته  واز باتری داخلی استفاده می کنند.
ویژگی های متمایز انواع دوربین های مداربسته داشتن یا نداشتن قدرت دید در شب به صورت رنگی و یا سیاه و سفید که این ویژگی به دلیل وجود و یا عدم وجود ال ای دی های حائی نور مادون قرمز می باشد.
از ویژگی های اکثرا دوربین های مداربسته داشتن سنسور های حساس به رحکرت و صدا می باشد که باعث صرفه جویی در مصرف کارت حافظه انها می شود.

دوربین مخفی ای جاسوسی:

این نوع دوربین ها ریز ترین و دوربین های مخفی هستند که قبل از نص آنها برای حفظ حریم خصوصی افراد باید مجوز های قانونی لازم را تهیه کرد.
دوربین های مخفی ای جاسوسی در اشکال مختلف مانند لامپ، خودکار دکمه لباس، پریز برق و غیره ساخته شده اند که غیر قابل تشخیص هستند . این نوع دوربین ها زا نوع دوربین های بدون سیم و تحت شبکه ای سیم کارت خور هستند.

دوربین های چرخشی:

 به این مدل دوربین ها دوربین های اسپیدام نیز می گویند در انواع مختلف دوربین های بولت یا دام اسپیدام و یا نوع دیگر آن که 360 درجه می چرخد و عملکردی شبیه به چشم ماهی را دارد دوربین مداربسته چرخشی چشم ماهی می گیوند. ویژگی بارز دوربین های چرخشی داشتن لنز متحرک  و توانایی چرخش تا 360 درجه می باشد.

 دوربین سولاری یا خورشیدی

 از نوع دوربین های بیسم بوده که انر ژی خورشیدی را دریافت کرده و در باتری آن ذخیره می کند این نوع دوربین ها سیم کارت خور و ورم خور هستند.

سایت پخش دوربین مدار بسته

تکنو دوربین دارای سایت های زیادی جهت خرید و فروش و پخش دوربین های مداربسته با ارزان ترین قیمت می باشد. لذا اگر قصد خرید و نصب دوربین مداربسته برای منزل، محل کار، مدرسه، طلا فروشی و غیره را دارید همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

مهندس منصوری
09185052332


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *