قیمت دزدگیر خودرو در بازار

قیمت انواع دزدگیر خودرو در بازار

قیمت دزدگیر خودرو در بازار با مدل های متفاوتی ارائه می شود. شما می توانید در میان ده ها برند سیستم اعلام سرقت ماشین، دزدگیر مدنظر خود را برگزینید. خرید دزدگیر ماشین که در انواع برندهای مختلف هم چون چیتا، هوتای، استیل میت و ماجیکار موجود می باشد و امنیت وسایل نقلیه را تامین می کند را می توان از طریق این مرکز به صورت اینترنتی و آنلاین در مدل های ساده و تصویری به راحتی سفارش داد و درب محل خود تحویل رفت. همراه ما باشید تا در ادامه شما را با انواع سیستم های ضد سرقت اتومبیل آشنا کنیم.

دزدگیر خودرو:

 یکی از نگرانی های صاحبان خودرو دزدیده شدن  خودروی آنها حتی در پارکینگ و یا حیاط منازل مسکونی آنها می باشد. امروزه سرقت خودرو یکی از رویدادهای همیشکی در اخبار روز می باشد.  با ساخت انواع دزدگیر های خودرو این مشکل  تاحدودی رفع شده است هرچند سارقان راه هایی برای از کار انداختن انواع دزدگیر های خودرو را دارند.

نکات مهم برای خرید دزدگیر ماشین

 نصب و راه اندازی آسان: هرچه میزان سیم و اتصالات دزدگیر در ماشین کمتر باشد هزینه کمتری خواهد داشت و نصب آن راحتر می باشد.
داشتن قفل مرکزی: وجود قفل مرکزی دزدگیر بسیاز حائز اهمیت می باشد زیرا که با داشتن سیستم قفل مرکزی می توان با ریموت از راه دور تمام درب ها را قفل کرد.
مسافت یا برد دزدگیر: این مسافت به فاصل ای اشاره می کند که ریموت از راه دور دزدگیر را ماشین را فعال یا غیر فعال می کند هرچه میزان برد دزدگیر بیشتر باشد کارایی آن بهتر است .
تنظیم سنسورهای ضد حساسیت : سنسور حساسیت  دستگاهی است که به قسمت های مختلف خودرو متصل می شود میتوان آن را تنظیم کرد به وطوری که در اثر شکستن شیشه و یا درب خوردها آژیر آن فعال شود.
داشتن ریموت زاپاس : حتما در انتخاب نوع دزدگیر خوردو به داشتن ریموت یدکی آن دقت کنید و هم چنین ریموت بادی دارای باتری پشتیبانی اضافی باشد که در صورت خالی شدن باتری بلافاصله از باتری یدکی برای روشن کردن ریموت استفاده کرد.

انواع دزدگیر های خودرو:

دزدیگر ماشین  ساده:

یکی از پر طرفدارترین و ازران ترین دزدگیر های خودرو می باشدکه فقط می توان از راه دور با ریموت درب های خوردو را باز و بسته کرد اما گر کسی درب خودرو را باز کند نم یتوان از طریق ریموت متوجه آن شد. عملکرد این دزدگیر به این صورت است وقتی جسمی  یا ضربه  وشوکی به خودرو وارد می شود حسگر دزدگیر فعال می شودوبه آژِیر هشدار دهنده فرمان می دهد و صدای آژیر بلند می شود.
ازجمله قابلیت های تانواع دزدگیر های خوردو داشتن قفل کودک هنگام خاموش یا روشن بودن خودرو، داشتن سنسور بالابر شیشه های خودرو،داشتن قابلیت صندوق عقب پران خودو ، قابلیت روشن کردن فلاشر یا راهنمای خودرو برای ردیابی خوردو در مکان های شلوغ. داشتن سنسور های حساس به ضربه و یا تکان خوردن خودرو، و داشتن سنسور حساس به باز بودن درب خودرو ها و غیره می باشد.
دزدگیر تصویری خودرو: عملکرد این نوع دزدگیر مانند دزدگیر های ساده خودرو می باشد با این تفاوت علاوه بر بلند شدن صدای آژیر دزدگیر ریموت دزدگیر نیز علامت خطر را نشان داده و صدای آژِر آن نیز بلند می شود.

دزدگیر سیم کارت دزدگیر:

 این نوع دزدگیر ها دارای سیم کلتری فعال در ریموت خود هستند می توان از طریق اینترنت و برنامه مخصوص خود از راه دور ماشین را کنترل و مشاهده کرد. از امکانات دیگر این نوع دزدگیر داشتن سامانه ردیابی می باشد که می توان موقعیت خودرو را پیدا کرد. این نوع دزدگیر های سیم کاتری خودرو دارای قدرت شنود و ضبط صدا ، خاموش کردن خودرو از راه دور ، و داشتن کلید های اضطراری می باشد. این نوع دزدگیر ها از اپراتور های رایتل، همراه اول و ایرانسل پشتیبانی می کنند و نرم افزار آنها سیستم عامل اندروید و آی او اس و ویندوز را ساپورت می کنند. این نوع دزدگیرها  دارای حافظه داخلی بوده و می توان شماره های اضطراری را از قبل در آن ذخیره کرد و در هنگام خطر سرقت یا هر گونه آسیب به خوردو به این شمار ها پیامک و یا تماس برقرار می کند.

دزدگیر استارتی خودرو:

از پیشرفه ترین دزدگیر های خودرو می باشد و از قابلیت متمایز این نوع دزدگیرها داشتن توانایی خاموش و روشن کردن خودرو از راه دور بدون حضور راننده می باشد. البه این نوع دزدگیر قابلیت های دیگری را دارد برای مثال اگر اخرین درب خوردو بسته شود به صورت خودکار می تواند ماشین را خاموش کند. از دیگر ویژگی های  دزدگیر های استارتی این است وقتی راننده به ماشین نزدیک شده است می تواند درب خودرو را باز کند و اگر راننده از خودرو پیاده شود و یا دور شود به صورت خودکار درب خودرو را می بندد.

قیمت دزدگیر خودرو در بازار

انواع دزدگیر ماشین با ارزان ترین قیمت موجود در بازار را  در کوتاه ترین زمان از ما تهیه کنید. از این رو ما با پشتوانه این اعتماد یکی از معتبر ترین فروشندگان در بازار های ایران هستیم. شما می توانید برای سفارش محصول خود با کارشناسان ما تماس بگیرید. اگر همین حالا زنگ بزنید تا صاحب یکی از دزدگیر های شوید، از تخفیف ویژه ما برخوردار می شودید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *