قیمت دی وی آر 8 کاناله

قیمت دی وی آر 8 کاناله 5M نواتک

قیمت دی وی آر 8 کاناله 5M نواتک به روز شد. این دی وی آر دوربین مداربسته هشت کانال یکی از پر طرفدارترین رکوردر های موجود در فروشگاه است که هم ارزان بوده و هم دارای کیفیتی بینظیر است. ما را همراهی کنید تا با این دستگاه ضبط تصویر دوربین مداربسته بیشتر آشنا شوید:

دی وی آر 8 کاناله 5 مگا پیکسل

دوربین های مداربسته در انواع تحت شبکه ای و انالوگ در بازرا موجود هستند و تفاوت آنها در استفاده یا عدم استفاده از دستگاه دی وی آر می باشد. دوربین های مداربسته آنالوگ برای ضبط تصاویر و فیلم های خود به دستگاهی به نام دی وی آر نیاز دارند . دی وی آر دستگاه ضبط کننده دیجیتالی می باشد و ظیفه ای این دستگاه تبدیل تصایور آنالوگ دوربین های مداربسته سیم دار به تصاویر دیجتالی بوده و آنها را در خود ذخیره می کند.ذخیره سازی  فیلم و تصاویر دوربین های آنالوگ  در دی وی آر ها بسته به نوع آن ممکن است در هارد دیسک یا مموری کات یا اس اس دی و یا یو اس بی متصل به دی وی آر صورت گیرد.

پورت های دستگاه رکوردر 8 کانال

 دستگاه های دی وی آر دارای پورت های ورودی تصاویر هستند که  دوربین های مداربسته را از طریق کابل مخصوص به این چورت ها متصل می کنند اصطلاحا به انها کانال نیز می گویند دی وی آر 8 کاناله یعنی دارای 8 ورودی و 8 خروجی برای تصاویر   فیلم هستند به طور همزمان می توان 8 نوع دوربین مداربسته را به  آن متصل کرد.
دستگاه دی وی آر 8 کاناله دارای 8 پورت ورودی تصاویر با نام بی ان سی  می باشد که به پشتیبانی از 8 دوربین مداربسته آنالوگ می پردازد. دی وی آر 8 کاناله دارای 4 پورت ورودی صدا برای نصب میکروفن  می باشد که صداهای اطراف را ضبط می کند و هم چنین دارای یک پورت خروجی صدا با نام آ وی جهت اتصال اسپیکر می باشد.
دی وی آر نواتک 8 کاناله  دارای پورت های خروجی یو اس بی به تعداد 2 عدد می باشد که می توان صفحه کلید یا موس و یا فلش  یا یو اس بی را جهت کنترل و یا بکاپ گیری از حافظه هارد آن به آن متصل کرد.

امکانات دستگاه dvr دوربین مداربسته هشت کانال

 دی وی آر نواتک 8 کاناله 5 مگا پیکسلی  تصاویر و فیلم های ضبط شده را با کیفیت 5 مگا پیکسل ذخیره می کند. فرمت فشرده سازی تصاویر و فیلم ها در دی وی آر نواتک 8 کاناله به صورت کدینگ اچ 265 مثبت است که این فرمت بدون اینکه کیفیت تصاویر و فیلم هه را کم کند حجم آنها را به صورت قابل چشمگیری کاهش می دهد  و این قابلیت باعث می شود تصویر و فیلم های گرفته شده  فضای کمتری را به خود اختصاص بدهند و در نتیجه پهنای باند مصرفی آنها کاهش پیدا کند.  دی وی آر نواتک 8 کاناله از طریق پورت لاین می توان به اینترنت متصل کرد.

کنترل از راه دور دی وی آر دوربین مداربسته نواتک

 با استفاده از نرم افزار ایکس ام آی که به صورت پی 2 پی است می توان دی وی آر را به گشی همراه یا لپ تاپ متصل کرد. دی وی آر 8 کاناله نواتک از این نرم افزار ایکس ام آی پشتیبانی می کند و به کاربر اجازه می دهد از راه دور به صورت آنلاین به مشاهده   و نظارت دوربین ها در محل نصب بپردازند.
دی وی آر 8 کاناله نواتک دارای رزولویشن بالا و قدرت زوم دیجیتال قوی بوده و میتوانند چهره افراد و پلاک خوردها را در تصاویر و فیلم گرفته شده در آن تشخیص داد.
تصاویر و فیلم های گرفته شده از دوربین های آنالوگ در هارد دیسک دی وی آر 8 کاناله نواتک ذخیره می شوند این دستگاه دارای یک عدد هارد دیسک از نوع اس آ تی آ بوده و حتی در صورت نیاز می توان مموری کارت یا رم جانبی از از طریق اتصال به پورت یو اس بی به دی وی آر متصل کرد. مقدار ظرفیت رمی که دی وی آر 8 کاناله از آن پشتیبانی می کند 64 گیگابایت است.

جنس دی وی آر نواتک

 دی وی آر 8 کاناله نواتک 5 مگا پیکسلی برای تامین برق یک آداپتور 12 ولتی با جریان خروجی 2 آمپری دارد.جنس بدنه دی وی آر نواتک 8 کاناله از فلز بوده ضد ضربه ضد آب است و می توان آن را در هر شرایط آب و هوایی در محیط های بیرون نیز نصب کرد.
دی وی آر نواتک 5 مگا پیکسلی 8 کاناله را می توان طوری تنظیم کرد که به مدت هر سی روز یکبار تصاویر و فیلم های گرفته شده را به صورت  خودکار حذف کند. این دی وی آر ها دارای سنسور های حساس ی به حرکت و صدا هستند.

قیمت دی وی آر 8 کاناله

دی وی آر 8 کانال در برند های متفاوتی موجود می باشد. نواتک یکی از انواع دی وی آر های با کیفیت و پر طرفدار در بازار است که توسط نمایندگی های تکنو دوربین عرضه می شود. قیمت دی وی آر های 8 کانال بستگی به مشخصات و نرخ ارز دارد. انواع دستگاه دی وی آر (DVR) با کانال های متفاوت و قیمت های باورنکردنی را از ما بخواهید.

مهندس منصوری
09185052332


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *