قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا

قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا DH-XVR5108HS-X

قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا DH-XVR5108HS-Xرا به صورت عمده و خرده از نمایندگی های منصوری دریافت کنید. دستگاه ایکس وی آر دوربین مداربسته هشت کانال چینی داهوا یکی از پر طرفدار ترین ضبط کننده ها است که هم می تواند از دوربین های آی پی و هم دوربین های ahd پشتیبانی کند. همراه ما باشید تا با این رکوردر بیشتر آشنا شوید:

خرید دستگاه dvr

هنگام خرید یک دستگاه DVR، احتمالاً عباراتی مانند DVR 16 کانالی یا DVR 8-Channel را دیده اید. هنگام خرید دستگاه NVR نیز همینطور. NVR های 16 کانالی و 32 NVR محبوب هستند. در مورد معنای اصطلاح کانال و تعداد  دوربین‌های امنیتی  که واقعاً در خود جای می‌دهند، سردرگمی وجود دارد.
کانال های DVR واقعاً بسیار ساده هستند. از آنجایی که آنها با سیستم های مداربسته آنالوگ کار می کنند، هر دوربین امنیتی به کابل خاص خود نیاز دارد که باید به پورت خود در DVR وصل شود. هر پورت مربوط به یک کانال است.بنابراین، یک DVR 16 کانالی می تواند 16 دوربین امنیتی، یک 8 کاناله می تواند 8 دوربین امنیتی و غیره را مدیریت کند. تعداد دوربین‌ها را نمی‌توان از تعداد کانال‌هایی که دستگاه می‌تواند از آن استفاده کند جدا کرد.

دی وی آر و ان وی آر دوربین مداربسته

لزوماً توسط تعداد پورت‌های پشت دستگاه DVR محدود نمی‌شوید، شما توسط کانال‌های دیکته شده توسط سیستم عامل NVR محدود شده‌اید. NVR شما ممکن است 8 پورت داشته باشد اما می تواند 16 کانال را در خود جای دهد، به سادگی دو سیگنال چندگانه در یک کابل را به عنوان دو دوربین امنیتی متمایز تشخیص می دهد. از طرف دیگر، ممکن است فقط به 8 کانال با آن 8 پورت محدود شود. این بستگی به مدل دقیقی دارد که برای سیستم دوربین مداربسته خود انتخاب کرده اید.

انتخاب دستگاه رکورد مناسب با مکان

تعداد دقیق کانال‌هایی که نیاز دارید بستگی به تعداد دوربین‌های امنیتی شما دارد و پیش‌بینی می‌کنید که چه تعداد باید برای پوشش مناسب نصب شوند. کسب و کارهای کوچکتر احتمالاً با DVR یا NVR 8 یا 16 کاناله خوب خواهند بود، اما اماکن بزرگتر (مانند انبارها) احتمالاً به یک 32 کانال (یا بیشتر) نیاز دارند تا تعداد لازم دوربین های امنیتی را در خود جای دهند. در این صورت، احتمالاً به یک سیستم NVR و IP نیاز خواهید داشت تا مقیاس وسیع سیستم را در خود جای دهد. برای مثال، ممکن است بتوانید تعداد دوربین های نصب شده با دوربین های PTZ را کاهش دهید.
اگر به تازگی با چند دوربین شروع به کار کرده اید، اما قصد دارید سیستم خود را در هر زمانی در آینده قابل پیش بینی گسترش دهید، ممکن است از یک دستگاه 16 یا 32 کاناله استفاده کنید و برای افزودن دوربین در زمان مناسب آماده باشید. به طور خودکار هشدارهای کاذب ناشی از حیوانات، خش خش برگ ها، نورهای روشن و غیره را فیلتر می کند. سیستم را قادر می سازد تا تشخیص ثانویه را برای اهداف انجام دهد.
این یک فناوری معمولی است که در برنامه های مختلف برای جستجو یا شناسایی افراد استفاده می شود. طراحی یکپارچه می تواند مشکلات سیم کشی را کاهش دهد که باعث می شود نصب بسیار مقرون به صرفه تر و راحت تر باشد این عملکرد به شما کمک می کند در مدت زمان کوتاهی از طریق ترسیم یک منطقه هنگام پخش، ویدیوهای تشخیص حرکت بیشتری را دریافت کنید. در مواقع اضطراری بسیار مفید است.

امکانات دستگاه ایکس وی آر

دستگاه 5108 دارای یک پورت شبکه LAN می باشد که توسط آن می تواند دستگاه را به شبکه داخلی یا اینترنت وصل کرد و از طریق آن انتقال تصویر را انجام داد و تصاویر بر روی تلفن همراه خود مشاهده کنید. انتقال تصویر بر پایه پروتکل P2P است و قابلیت Smart Search باعث میشود تا رابط کاربری بسیار آسان و کاربردی داشته باشد و به راحتی تصاویر را از راه دور ببیند.

دیگر پورت های ورودی و خروجی دستگاه دی وی آر 5108HS-X داهوا به ترتیب زیر است:

  • دارای 2 پورت USB2.0
  • قابلیت تصویر برداری به صورت Motion Detection
  • دارای یورت RJ-45 برای کنترل و چرخش دوربین های گردان
  • دارای خروجی های تصویر HDMI و VGA است.
  • دارای 1 کانال ورودی و 1 کانال خروجی صدا است.

قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا

امروزه اکثر جاهای مختلف به دوربین های مداربسته مجهز است که موجب جلوگیری و ارائه آسایش و آرامش خاطر بیشتر به صاحبین ملک می شوند. با این حال یک سیستم دوربین مداربسته دارای انواع تجهیزات مورد نیاز است که این محصولات همراه هم موجب ضبط یک رویداد شبانه روزی از محیط می شوند. در این میان دستگاه دی وی آر یکی از مهمات و ضروریات یک سیستم دوربین مداربسته کامل است. وب سایت ما وارد کننده مستقیم انواع این محصولات در معروف ترین برند های داهوا، هایک ویژن، بادیگارد، تکنیکس و غیره می باشد. همچنین در انواع مدل های ۴ ، ۸، ۱۶ و ۳۲ کاناله عرضه می شود که منوط به عواملی می توانید مدل مناسب را انتخاب کنید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *