فروش دوربین مدار بسته پانوراما V380

فروش دوربین مدار بسته پانوراما V380

فروش دوربین مدار بسته پانوراما V380با ارزان ترین قیمت آغاز شد. خرید دوربین مداربسته 360 درجه پانوراما رمخور با بالاترین کیفیت از مرکز فروش تکنو دوربین بانه برای هموطنان گرامی امکان پذیر است. جدید ترین دوربین های مداربسته تحت شبکه و سیمی چشم ماهی با زاویه دید وسیع را می توانید در فروشگاه اینترنتی به صورت عمده و خرده خریداری کنید. انواع دوربین های مداربسته وایرلس حافظه دار فیش آی لامپی، سقفی سه بعدی را با گارانتی معتبر دوساله از ما بخواهید.

مزایای دوربین مدار بسته پانوراما

محبوبیت روزافزون دوربین های امنیتی منجر به توسعه مدل های پیشرفته ای شده است که بر این اساس می توانند عملکرد بهتری را ارائه دهند. از بین تمامی سیستم های نظارت پیشرفته موجود در بازار، یکی از محصولات مورد علاقه دوربین پانوراما است. این نوع خاص از سیستم نظارت الکترونیکی چندین مزیت منحصر به فرد را ارائه می دهد که یک دوربین امنیتی ثابت نمی تواند با آنها مطابقت کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن امکان ارائه دوربین 180 درجه یا دوربین مدار بسته 360 درجه است. این امر به ویژه هنگامی که دستگاه در مکان مناسب نصب شده باشد بسیار جذاب است.

بنابراین، اگر قصد دارید از محل خود محافظت کنید، نصب سیستم های نظارت پانوراما در محل خانه خود یک ایده عالی است! در زیر به برخی از مزایای دوربین های مدار بسته پانوراما پرداخته شده است که به شما در درک اهمیت آن کمک می کند.

مزایای دوربین مدار بسته پانوراما عبارتند از:

کیفیت تصویر ثابت

دوربین های امنیتی پانوراما تنها با یک لنز یا سنسور تعبیه شده اند. برای این کار، کیفیت فیلم‌های گرفته شده نسبت به دوربین‌های امنیتی چند سنسوری سازگارتر و قابل اعتمادتر است. علاوه بر آن، ویژگی هایی مانند روشنایی، کنتراست و غیره معمولا در این نوع دستگاه ها نسبت به دستگاه های ثابت بهتر است.

قابلیت اطمینان و عملکرد

به دلیل طراحی ساده، دوربین پانوراما عملکرد قابل اعتمادی را ارائه می دهد، به ویژه از نظر ارائه امنیت و ضبط فیلم. همچنین خطر خرابی دستگاه معمولا کمتر از دوربین های امنیتی معمولی است.

پوشش زاویه باز

یک سیستم نظارت پانوراما می‌تواند دید دوربین 360 درجه را ارائه دهد و از این رو، می‌تواند به عنوان جایگزینی برای دوربین‌های تحت شبکه بدون آسیب رساندن به ناحیه تحت پوشش استفاده شود.

کاهش هزینه نصب

این نمای پانورامای 360 درجه در زمان واقعی از دوربین پانوراما، نیاز به نصب دوربین های متعددی را که کل منطقه نظارت را پوشش می دهند، از بین می برد و در نتیجه در سرمایه گذاری سخت افزار دوربین صرفه جویی می شود. تعداد دوربین های نظارتی را می توان تا حد زیادی کاهش داد، که می تواند در هزینه لوازم جانبی، تجهیزات، مانند لنز، پوشش محافظ، سیم کشی، منبع تغذیه، ویدئو، نمایشگر و غیره صرفه جویی کند. همچنین دشواری سیم کشی ساخت و ساز را کاهش می دهد، باعث صرفه جویی در زمان نصب، هزینه نیروی کار و نگهداری بعدی می شود.

فناوری زوم پان شیب (PTZ).

با فناوری PTZ مجازی، می‌توانید ناحیه تصویر را در میدان مانیتور بزرگ‌نمایی یا حرکت دهید. هنگامی که جهت انتقال در یک منطقه تصویر دیگر مشاهده می شود، هیچ نویز منتشر نمی شود و پنهان و نامحسوس است. نمایش پانوراما از تصحیح اعوجاج تصویر را می توان در تعدادی از مناطق تصویر انجام داد، دوربین پانوراما می تواند به طور همزمان تعدادی از مناطق مختلف را مشاهده و ضبط کند.

دوربین های مداربسته 360 درجه فیش آی

این دوربین ها در چندین مدل متفاوت در بازار موجود بوده که پر فروش ترین آنها عبارتند از دوربین های مداربسته لامپی رم خور، دوربین سقفی وایرلس و دوربین چشم ماهی ahd. این دوربین های مداربسته فیش آی بیشتر برای مکان های سر پوشیده مورد استفاده قرار می گیرند و کاربر می تواند از راه دورتوسط گوشی همراه خود آن را کنترل و مدیریت کند. تنها کاری که شما قرار است برای این امر انجام دهید، این است که نرم افزار v380 را بر روی گوشی موبایل خود نصب و راه اندازی کنید.

فروش دوربین مدار بسته پانوراما

در فضای امروزه استفاده از سیستم های نظارتی برای اماکن، منازل، ساختمان های تجاری و … به عنوان یک امر مهم و حائظ اهمیت می باشد و انواع مختلفی از آن ها بسته به کارکرد و قابلیت هایی که دارند تولید و عرضه می شود و حفاظت و امنیت محیط را تامین می کند. خرید دوربین مداربسته پانوراما ارزان که در انواع مدل های مختلف مانند طرح لامپ، چشم ماهی و استوانه ای موجود می باشد و استفاده از هر کدام آن ها این مزیت را دارد که می تواند کل محیط را به صورت 360 درجه نمایش دهد.

مهندس منصوری
09185052332


منتشر شده

در

,

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *