قیمت دزدگیر خودرو هوتای

قیمت دزدگیر خودرو هوتای Huatai ساده

قیمت دزدگیر خودرو هوتای Huatai ساده و تصویری را از فروشگاه منصوری دریافت کنید. اگر می خواهید دستگاه اعلام سرقت را برای اتومبیل خود خریداری کنید لازم به صرف هزینه ای زیاد نیست! شما می توانید تنها با برقراری یک تماس تلفنی بهترین و امن ترین دزدگیر را برای اتومبیل خود برگزینید. همکاران ما در بخش فروش با توجه به ارزش و بهای خودرو شما، مناسب ترین دزدگیر را به شما معرفی خواهد کرد. جدیدترین، با کیفیت ترین و ارزان ترین دزدگیر ها را از بازرگانی تکنو دوربین خریداری کنید.

امن کردن ماشین سواری

به طور طبیعی، شما می خواهید مطمئن شوید که وسیله نقلیه شما تا حد امکان ایمن نگه داشته می شود، چه در خیابان جلوی خانه شما باشد، چه اگر در پارکینگ در حین کار یا هر جای دیگری باشد. با این حال، امروزه با نرخ بالای سرقت خودرو، خطر برای وسایل نقلیه شما بسیار واقعی است. داشتن دزدگیر باکیفیت خودرو به ایمن‌تر شدن ماشین ها کمک می‌کند. البته، متوجه خواهید شد که امروزه انواع مختلفی از دزدگیر خودرو در بازار وجود دارد که تشخیص اینکه کدام یک را انتخاب کنید دشوار است.

دزدگیر اتومبیل

وقتی به دزدگیر ماشین فکر می کنید ، این احتمالا اولین چیزی است که به ذهنتان خطور می کند که کدام یک از دزدگیر های موجود در بازار با ماشین من سازگار است؟
بخش خوب این است که بیشتر مردم نحوه استفاده از آنها را می دانند و آنها را مسلح می کنند. هنگامی که شخصی سعی می کند به داخل ماشین نفوذ کند، زنگ هشدار بلندی را به صدا در می آورد و گاهی اوقات، چراغ ها شروع به چشمک زدن می کنند. با این حال، اشکالاتی نیز وجود دارد. متوجه خواهید شد که با این دزدگیر اتومبیل ، بسیاری از افراد با شنیدن صدای آن به سادگی آنها را نادیده می گیرند. این به این دلیل است که اکثر مردم در طول سال‌ها هشدارهای اشتباه زیادی را دیده‌اند که نسبت به صدا بی‌حس شده‌اند.

سیستم هشدار دهنده بی صدا ماشین

گزینه دیگری که باید در نظر بگیرید زنگ بی صدا خودرو است . اینها هیچ صدایی ایجاد نمی کنند که دزدها بشنوند. با این حال، مالک از نفوذ آگاه خواهد شد. این می تواند یک نوع زنگ هشدار در برخی شرایط باشد. با این حال، باید توجه داشته باشید که اگر وسیله نقلیه شما دزدیده می شود، چه زنگ بی صدا داشته باشید چه نداشته باشید، همیشه باید با پلیس تماس بگیرید. اگر بخواهید خودتان مداخله کنید، این خطر وجود دارد که توسط سارقان مجروح شوید. آلارم های بی صدا همیشه راه حلی نیستند که استفاده از آن برای همه راحت باشد زیرا صدایی را ترجیح می دهند که می تواند دزد را بترساند. اینکه آیا این گزینه را انتخاب کنید به ترجیحات شما بستگی دارد.

سیستم ضد سرقت چینی هوتای

دزدگیرهایی که در بازار ارائه می شوند، عموما در دو مدل به صورت ساده و یا تصویری هستند. هوتای یکی از شرکت‌های محبوبی است که در زمینه‌ی تولید انواع دزدگیر اتومبیل فعالیت دارد. یکی از پر فروش ترین و قیمت مناسب ترین محصولات این برند، دزدگیر های معمولی یا ساده هوتای می باشند. همان‌طور که از اسم این مدل از دزدگیرها پیداست، سیستم عملکردشان هم بسیار ساده است و با برخورد ضربه به خودرو مالک آن را با آژیر مطلع می‌کند. این محصولات معمولا دارای یک عدد ریموت اضافه مجموعه کامل سیم‌ کشی است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به جلوگیری از سرقت خودرو، حفاظت از سرقت اشیاء داخل خودرو، باز و بسته نمودن خودرو بدون استفاده از سویچ و پیدا کردن سریع ماشین توسط علائم هشداردهنده اشاره کرد. 
سیستم های ضد سرقت اتومبیل هوتای دارای مدل های تصویری نیز می باشند که غالبا توسط افراد حساس به کار گرفته می شوند. این دزدگیر ها به صورت کامل تصویر اتومبیل را در صفحه نمایشی کوچک نشان خواهند داد.

انواع دزدگیر ساده هوتای

  • دزدگیر ماشین هوتای مدل A421 TX04
  • دزدگیر ماشین هوتای مدل A484 TX03
  • دزدگیر ماشین هوتای مدل A401 A483
  • دزدگیر ماشین هوتای مدل A408 TX04
  • دزدگیر ماشین هوتای مدل A429 TX03
  • و غیره

قیمت دزدگیر خودرو هوتای

با افزایش سرقت ها و آسیب های خودرو ها برای آسودگی خاطر کاربران، انواع دزدگیر های ماشین تولید شده اند. این محصولات از راهکار های افزایش امنیت وسایل نقلیه در زمانی است که تنها در خیابان یا کوچه ها آن ها را پارک و رها می کنید. نمایندگی های آنلاین تکنودوربین تأمین کننده انواع این مدل های دزدگیر خودرو است که از معروف ترین مارک های جهانی بهره می برند. یکی از پرفروش ترین این محصولات که از بروز ترین امکانات برخوردار هستند دزدگیر هوتای است که از مدل های مختلفی تشکیل شده است. مرکز فروش دزدگیر منصوری عرضه کننده انواع دزدگیر خودرو هوتای به صورت عمده و خرده با بهترین قیمت می باشد. لازم به ذکر است که انواع دزدگیر ماشین ساده، تصویری و سیم کارتی در فروشگاه موجود می باشد.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *