قیمت دی وی آر 4 کانال

قیمت دی وی آر 4 کانال ارزان

قیمت دی وی آر 4 کانال ارزان در فروشگاه منصوری را با سایر مراکز فروش دوربین مداربسته در سراسر کشور مقایسه کنید. دستگاه ضبط تصویر دوربین مداربسته چهار کانال در برند ها و مدل های متفاوت در فروشگاه تکنو دوربین موجود است. همراه ما باشید تا با دستگاه رکوردر دوربین مداربسته 4 تایی بیشتر آشنا شوید:

سیستم DVR 4 کانال

یک سیستم DVR 4 کانال یا یک ضبط کننده ویدیوی دیجیتال (DVR) با دوربین های آنالوگ برای دریافت فید ویدیویی کار می کند که سپس روی هارد دیسک ضبط می کند. آنها فقط با دوربین های آنالوگ کار می کنند و با فشرده سازی فایل های ویدئویی با استفاده از استانداردهای H.264 یا H.265 عمل می کنند. از طریق یک کابل کواکسیال به دوربین های امنیتی متصل می شوند و راه اندازی و کارکرد آنها نسبتاً آسان است.
سیستم DVR 4 کانالی ما به شما 4 کانال می دهد تا از طریق آن ضبط کنید و وقتی با برنامه نمایشگر DVR ما جفت شود، می توانید فید ویدیوی خود را از هر کجا و در هر زمان تماشا کنید.

مزایای استفاده از دوربین های آنالوگ و سیستم DVR 4

مزایای استفاده از دوربین های آنالوگ و سیستم DVR 4 کانال نسبت به سیستم NVR با دوربین های IP تا حد زیادی به هزینه مربوط می شود. اگر سیستم دوربین آنالوگ موجود را ارتقا می دهید، باید بتوانید از سیم کشی موجود برای دوربین های جدید خود استفاده کنید و هزینه های نصب را کاهش دهید. استفاده از DVR همچنین مزایای عدم تأخیر انتقال، ضد تداخل نسبتاً قوی و قابلیت اطمینان انتقال بالا را دارد.

امکانات دستگاه دی وی آر 4 کانال

این DVR 4 کانال منحصر به فرد است که در مجموع 6 کانال ضبط ویدیو/صوت را امکان پذیر می کند. حداکثر چهار دوربین HDCVI یا آنالوگ را با استفاده از پورت های BNC یکپارچه خود و دو دوربین IP اضافی در شبکه پشتیبانی می کند. این یک انتخاب مقرون به صرفه برای کاربرانی است که به دنبال یک DVR Tribrid برای ضبط 4 دوربین تا 5 مگاپیکسل با 4 ورودی صدا، با امکان افزودن 2 دوربین IP هستند.
اگر به کمک نیاز دارید، با هر خرید، پشتیبانی فنی رایگان برای محصول خریداری شده دریافت می کنید. مشاهده از راه دور DVR شما رایگان و آسان است. فقط مطمئن شوید که در محلی که DVR در آن قرار می گیرد اینترنت پهن باند دارید.

پکیج چهار کانال مناسب خانه

یکی از محبوب‌ترین پیکربندی‌های سیستم امنیتی دیجیتال، DVR 4 کانالی با سیستم امنیتی دوربین است. این به ویژه برای صاحب خانه صادق است. اغلب چهار دوربین برای پوشش وضعیت آنها کافی است. چهار سیستم امنیتی دوربین به هیچ وجه به صاحبان خانه محدود نمی شود. آنها همچنین برای مشاغل و سایر کاربردهای تجاری محبوب هستند. در مقاله زیر، ویژگی‌های کلی دستگاه DVR 4 کاناله با سیستم‌های دوربینی را که دوربین امنیتی منصوری ارائه می‌کند، مرور خواهیم کرد.
قبل از اینکه در مورد DVR 4 کاناله با دوربین صحبت کنیم، باید به چند نکته اشاره کنیم. اول، سیستم های دوربین امنیتی به عنوان «سیستم های کانال X تعداد X» نامیده می شوند. وقتی کلمه «کانال» به این شکل استفاده می‌شود، معمولاً به معنای «دوربین» است. بنابراین یک سیستم امنیتی ویدئویی دیجیتال 4 کانال می تواند تا 4 دوربین فیلمبرداری دیجیتال استفاده کند.
ثانیاً، گاهی اوقات اصطلاح “کانال” به روشی متفاوت استفاده می شود، مانند کانال A یا کانال B. این استفاده از این اصطلاح معمولاً نشان دهنده فرکانس رادیویی است و نه دوربین، درست مانند کانال در یک رادیو FM یا تلویزیون . در نهایت، فقط برای توضیح، یک DVR 4 کاناله با سیستم دوربین با دوربین های بی سیم و یک گیرنده که به عنوان گیرنده 4 دوربین با 16 کانال شناخته می شود معمولاً به این معنی است که سیستم می تواند تا 4 دوربین استفاده کند و گیرنده دارای 16 فرکانس رادیویی مختلف است.

خرید دی وی آر مناسب

بسیاری از اوقات دلیل خرید دوربین مداربسته مشاغل، خانه های کوچک، سرقت های قبلی یا سرقت ها و موارد دیگر است. مطمئن شوید که بدون دلیل یک سیستم دوربین نمی‌خرید، در غیر این صورت از تمام پتانسیل آن استفاده نخواهید کرد، و در نهایت شما را به این فکر می‌اندازد که چرا این همه پول برای چیزی سرمایه‌گذاری کرده‌اید که هیچ فایده‌ای ندارد.
اکنون که “نیاز” و “قیمت” را فهمیدید، اکنون باید “چند” دوربینی را که نیاز دارید، بیابید. اگر فقط به چهار دوربین نیاز دارید و در آینده نیازی به گسترش آن مجموعه ندارید، حتماً از یک سیستم 4 کانال استفاده کنید. اگر در حال حاضر به 4 دوربین نیاز دارید اما می‌بینید که احتمالاً در عرض چند ماه یا یک سال آینده مناطق مشاهده/ضبط خود را گسترش می‌دهید، یک سیستم 8 کاناله بخرید.

قیمت دی وی آر 4 کانال ارزان

برای خرید و نصب دوربین های مداربسته قبل از هر چیزی باید به فکر لوازم جانبی آن باشیم. دستگاه ضبط تصویر دوربین مداربسته 4 کانال برای مکان های نسبتا بزرگ می تواند جوابگو باشد. برای مثال اگر شما می خواهید برای خانه خود در انباری، پارکینک، پشت بام و راه رو دوربین مداربسته نصب کنید، این دستگاه دی وی آر همراه با کابل و فیش بی ان سی بسیار ضروری می باشد. لذا برای سفارش و خرید انواع دستگاه ضبط تصویر دوربین مداربسته و دریافت مشاوره می توانید همین حالا با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *