فروش دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل

فروش دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل دام AHD

فروش دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل دام AHD با ارزان ترین قیمت. با خرید دوربین مداربسته سیمی دام، مکان مد نظر خود را برای همیشه امن نگه دارید. انواع دوربین های مداربسته Dome با کیفیت را می توانید با قیمتی ویژه در مدل های متفاوت از ما خریداری کنید. همراه ما باشید تا با این دوربین ها به خوبی آشنا شوید:

انتخاب دوربین مداربسته مناسب

تصمیم گیری بین گزینه های مختلف برای وضوح دوربین ممکن است گیج کننده به نظر برسد یا با بودجه شما محدود شود. در نهایت، تعداد مگاپیکسل دوربین امنیتی شما کیفیت تصویر گرفته شده را تعیین می کند، بنابراین مهم است که کمی به آن فکر کنید.
تعداد مگاپیکسلی که برای دوربین امنیتی نیاز خواهید داشت به سطحی که می خواهید بپوشانید، میزان شفافیت فیلم و میزان بودجه شما بستگی دارد. هرچه دوربین امنیتی شما مگاپیکسل بیشتری داشته باشد، سطح و عمق نظارت و ظرفیت زوم بیشتری خواهید داشت.
پس چگونه همه اینها را دریابید؟ بیایید دقیقاً آنچه را که باید در تصمیم گیری در مورد بهترین وضوح برای شما در نظر بگیرید را تجزیه و تحلیل کنیم. وضوح یک اصطلاح فنی است که معمولا برای عکاسی و فیلم دیجیتال استفاده می شود و به معادل فنی دانه فیلم در عکاسی آنالوگ مربوط می شود. در دوران اوج عکاسی آنالوگ، گفته می‌شد که هر چه تعداد دانه‌ها در یک تصویر کمتر باشد، واضح‌تر یا کمتر «پیکسلی» است.

مهمترین ویژگی یک دوربین مداربسته دام

رزولوشن احتمالاً یکی از مهمترین ویژگی هایی است که هنگام جستجوی یک دوربین امنیتی دام با کیفیت خوب در نظر می گیرید زیرا سطح جزئیات مشاهده شده در یک تصویر را تعیین می کند. تعداد پیکسل ها در عرض و ارتفاع یک تصویر را وضوح می گویند. به عنوان مثال، وضوح صفحه نمایش بسیار رایج برای ویدئو، عرض 1920 پیکسل و ارتفاع 1080 پیکسل خواهد بود.

دوربین های امنیتی خانگی dome

دوربین های امنیتی خانگی dome بسته به نیاز و بودجه شما دارای رزولوشن های مختلفی هستند.
دوربین‌های 2 مگاپیکسلی در حال حاضر دوربین‌های با کیفیت بالا (HD) در نظر گرفته می‌شوند، در حالی که دوربین‌هایی که به 8 مگاپیکسل یا بیشتر از آن می‌رسند در دسته‌بندی با وضوح بسیار بالا (UHD) قرار می‌گیرند. اینها رزولوشن های دوربین امنیتی هستند که بیشترین استفاده را دارند زیرا سطح بالایی از جزئیات را ارائه می دهند. با زوم کردن روی صورت یا پلاک خودرو در حین فیلمبرداری، احتمال شناسایی واضح آنها زیاد است.
دوربین‌های مداربسته 2 مگاپیکسلی هنوز برای تشخیص صفحه و چهره خودرو (در محدوده‌ای از فاصله معین) خوب هستند و نسبت به دوربین‌های 4K امروزی بسیار مناسب‌تر و مقرون به صرفه‌تر از پهنای باند هستند.

دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی یا فول اچ دی

بیایید مستقیماً به تمام موارد ضروری که در مورد دوربین‌های مداربسته 2 مگاپیکسلی اهمیت می‌دهند بپردازیم و به شما کمک کند بهترین راه‌حل دوربین 2 مگاپیکسلی یا 4 مگاپیکسلی/5 مگاپیکسلی را انتخاب کنید.
یک دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی دارای رزولوشن 1080*1920 با تقریباً 2 میلیون پیکسل است – به همین دلیل است که برای دوربین های امنیتی 2 مگاپیکسلی در صنعت کوتاه شده است.
و در حال حاضر، دوربین‌های مداربسته 2 مگاپیکسلی بهترین دوربین‌هایی هستند که می‌توانید در دنیای دوربین‌های امنیتی باتری‌دار پیدا کنید، زیرا در ضبط و انتقال ویدیو صرفه‌جویی بیشتری در باتری دارند.

انتخاب دوربین دو مگ برای پلاک خوانی

بنابراین ممکن است مجبور شوید دوربین های مداربسته 2 مگاپیکسلی را نزدیک جسم نگه دارید تا از پلاک خودروهایی که در حال عبور یا پارک شده اند، عکس بگیرید. اگر می‌خواهید پلاک‌ها و چهره افراد را در فاصله‌های 30 تا 40 فوتی ببینید، دوربینی با وضوح بالاتر با فاصله کانونی بیشتر و دید دور باریک‌تر تهیه کنید.
عملکرد زوم اپتیکال دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی فقط قبل از ضبط قابل تنظیم است، به این معنی که ممکن است در حین بررسی فیلم نتوانید زوم اپتیکال روی جزئیات انجام دهید و فقط می توانید این کار را در ضبط یا نمایش زنده انجام دهید.
دوربین‌های مداربسته 2 مگاپیکسلی می‌توانند جزئیات دقیقی مانند پلاک‌ها را تشخیص دهند – اما از یک فاصله نسبتاً محدود، مثلاً در فاصله 13 فوتی. بنابراین محل نصب دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی HD خود را با دقت برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که آنچه شما نیاز دارید را ثبت می کند.
در واقع، دوربین های مداربسته 1080p یا 2MP بیشتر برای نظارت تصویری همه منظوره استفاده می شوند.

مقایسه دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی با دوربین 3 مگاپیکسلی.

به طور کلی، دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی برای نظارت کلی درب ورودی، حیاط خلوت یا داخل خانه کافی است. و دوربین های 3 مگاپیکسلی یا 4 مگاپیکسلی مزایای بیشتری در ثبت جزئیات از راه دور دارند.
به خاطر داشته باشید که کیفیت تصویر دوربین های مداربسته 2 مگاپیکسلی، دوربین های امنیتی 3 مگاپیکسلی و دوربین های امنیتی 5 مگاپیکسلی می تواند در برندهای مختلف بسیار متفاوت باشد. به این دلیل که کیفیت لنز دوربین امنیتی نیز مرتبط است.
پس حتما دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی را از برندهای معتبر با قطعات با کیفیت خریداری کنید تا فیلم های واضح دلخواه را تولید کنید و همچنین یادتان باشد قبل از خرید دموی دوربین IP 2 مگاپیکسلی را بررسی کنید.

فروش دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل

مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری انواع دوربین های مداربسته را مختص مکان های داخلی و خارجی به نمایش گذاشته است. دوربین های مداربسته دو مگاپیکسلی را می توانید با قیمتی ویژه در پکیج های قیمت مناسب خریداری کنید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *