قیمت دزدگیر منزل

قیمت دزدگیر خانه کلاسیک در بازار

قیمت دزدگیر خانه کلاسیک در بازار را با قیمتی های قابل ارائه در تکنو دوربین مقایسه کنید تا قیمت های منصانه ما را درک کنید. فروشگاه منصوری انواع سیستم های ضد سرقت خانگی برند Classic را برای نصب و راه اندازی در مکان متفاوت را با قیمتی متفاوت به شما ارائه خواهد کرد. در ادامه به معرفی بیشتر سیستم های دزدگیر اماکن کلاسیک خواهیم پرداخت:

ضرورت نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی

در دنیای امروز، امنیت، چه شخصی و چه برای یک سازمان، دیگر یک گزینه نیست، بلکه یک ضرورت است. امنیت نیازمند توجه جدی است. پیشرفت سریع تکنولوژی به این معنی است که در حال حاضر مجموعه گسترده ای از سیستم های امنیتی پیچیده در دسترس است و ما با Classic به شما کمک می کنیم تا سیستم های مناسب را انتخاب کنید تا بهترین نیازهای امنیتی شما را برآورده کند.
به عنوان یک مشتری فهیم می دانید که نصب پیشرفته ترین و از نظر فنی محصولات امنیتی برتر تنها در صورتی مؤثر است که با بهترین کیفیت پشتیبان، پشتیبانی و خدمات در دسترس همراه باشد. به همین دلیل است که ما به ارائه رضایت 100% در هر زمان اختصاص داده ایم.

محصولات پر فروش کلاسیک

دزدگیر اماکن کلاسیک مدل  Pro Classi 

z4 ultraدزدگیر اماکن کلاسیک مدل

Z4 ultraدزدگیر سیم کارتی اماکن کلاسیک مدل

چشمی حرکتی کلاسیک مدل آلفا پلاس

حالا چرا کیفیت و برند دزدگیر آنقدر مهم است؟

اولین چیزی که فرد به آن فکر میکند با خرید دزدگیر بالا بردن سطح امنیت است حالا چرا کیفیت دزدگیر آنقدر مهم است و خریداران باید در خرید آن بسیار دقت و توجه داشته باشند  که محصولی بی نقص خریداری کنند ؟
کلاسیک برندی است که سابقه خوبی در ساخت دزدگیر دارد تنوع تولیدات این شرکت بسیار گسترده نیست محصولاتی چون  شوک سنسور پدال دزدگیر و مگنت سیم دار در سبد های کالایی کلاسیک دیده نمی‌شوند و اگر به این وسایل نیاز داشته باشید باید آنها را از برند های دیگر خریداری کنید اما محصولاتی چون دزدگیر چشمی وایرلس سیمی را خود کلاسیک تولید کرده که بسیار محصولات خوبی هستند.
اما چشمی سیمی آلفا پلاس و چشمی وایرلس  شرکت کلاسیک به راستی که بی نقص هستند و درصد خطایی آنها کمتر از  صدم درصد است که این مقدار واقعا بی نظیر است.

قیمت دزدگیر کلاسیک

قیمت محصولات کلاسیک نسبت به برند های دیگر مناسبتر است البته در کنار برند کلاسیک برند هایی دیگر نیز چون  فایروال، جی ام کا، آنیک و سالگی و کپ نیز کیفیت های خوبی دارند. کیفیت محصولات کلاسیک مناسب است و قیمت مناسبی نیز دارد که هر مصرف کننده ای بتواند آن را خریداری کند .
کلاسیک به دلیل سابقه طولانی خود در همه جای ایران نمایندگی و شعبه دارد که مصرف کننده بتواند خرید حضوری نیز انجام دهد در کنار این نیز خرید آنلاین را هم دارند که میتوانید محصول را از برند کلاسیک آنلاین نیز سفارش دهید و در دسترس هر فردی باشد ، تکنو دوربین دارای نمایندگی فروش کلاسیک  است که مزایای تعویض قطعات در صورت نیاز مرجوع کردن اجناس به هر دلیل و بهترین قیمت به مشتری را دارد.

خدمات قوی و داشتن گارانتی برند کلاسیک

یکی از برگ برنده های شرکت کلاسیک خدمات قوی و داشتن گارانتی محصولات این شرکت است این شرکت خدمات  تلفنی را در دسترس قرار داده است که هرجا با هر مشکلی در نصب محصول روبرو شدند تماس بگیرند و آن را برطرف کنند و هر وقت محصول شما خراب شود میتوانید آن را به شرکت بازگردانید بعد از دو روز محصول خراب خود را سالم تحویل بگیرید  گارانتی محصولات کلاسیک به این گونه است که مرکز ها و چشمی ها هجده ماه گارانتی داشته و تلفن کنندگان چهار سال گارانتی دارند و در کل مدت زمان گارانتی مناسب و خوبی را به مشتریان خود ارائه میدهند .
ما سیستم‌های هشدار با کیفیت بالا را عرضه و نصب می‌کنیم و راه‌حل‌های دسترسی امنیتی پیشرفته و مدرن را برای ایمن نگه داشتن خانه یا محل کار شما ارائه می‌کنیم. سیستم های دزدگیر ما به صورت حرفه ای نصب می شوند تا امنیت و آرامش خاطر را تضمین کنند.

نصب دزدگیر اماکن

نصب یک سیستم دوربین مداربسته در خانه یا محل کار شما می تواند اموال شما را در برابر مزاحمان ایمن نگه دارد و آرامش خاطر و امنیت با کیفیت بالا را برای محافظت از شما و عزیزانتان به ارمغان می آورد. ما سیستم های دوربین مدار بسته با کیفیت بالا را برای همه خانه ها و مشاغل در ایران ارائه می دهیم.
هدف راه‌حل‌های امنیتی کلاسیک این است که دانش محصولاتی را که استفاده می‌کنند به مشتریان خود ارائه دهند و آنها را با قیمت‌های رقابتی ارائه دهند. ما همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهیم بود.

قیمت دزدگیر خانه

برای دریافت قیمت دزدگیر خانه می توانید همین حالا تماس بگیرید و قیمت بروز انواع دزدگیر های اماکن کلاسیک، جی ام کا، فایروال و غیره را از همکاران ما در واحد فروش دریافت کنید. ما شما را برای خرید بهترین و مناسب ترین سیستم ضد سرقت خانگی و نصب آن به خوبی راهنمایی خواهیم کرد.

مهندس منصوری
09185052332


منتشر شده

در

,

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *