قیمت دی وی آر 8 کانال هایک ویژن

قیمت دی وی آر 8 کانال هایک ویژن DS-7208HQHI-K1

قیمت دی وی آر 8 کانال هایک ویژن DS-7208HQHI-K1در نمایندگی های تکنو دوربین بانه ارزان تر از همه جاست. یک DVR هایک ویژن با کیفیت باید تقریباً تمام ویژگی های ضبط و نمایش همزمان چند تصویر، آلارم، تشخیص حرکت، ضبط صدا و … را داشته باشد تا امنیت مورد انتظار کاربر تضمین شود. ما در ادامه می خواهیم شما را با یکی از پر فروش ترین سیستم های ضبط تصویر دوربین مداربسته هشت کانال آشنا کنیم.

دستگاه رکوردر دوربین مداربسته

با توجه به اینکه برای مکان های پر اهمیت باید از دستگاه رکوردر با دستگاه دی وی آر با کیفیت استفاده کنیم،  باید زمان خرید دستگاه DVR بسیار دقت داشته باشیم، به تعداد دوربین های مداربسته و میزان تصاویر و ویدئو ها. یکی از پر طرفدار ترین دستگاه های ضبط تصویر، دی وی آر 8 کانال هایک ویژن DS-7208HQHI-K1 می باشد، که از 8 عدد دوربین مداربسته پشتیبانی می کند.

چه اقلامی همراه با دی وی آر ارائه می شود؟

به همراه یک DVR همه چیزهایی که نیاز دارید (کابل برق و داده برای اتصال درایو، سخت افزار برای هارد دیسک، ماوس، آداپتور برق) به جز هارد دیسک ارائه می شود. یک دستورالعمل کوچک به زبان انگلیسی. توجه داشته باشید که هیچ کنترل از راه دور در کیت وجود ندارد.
در پنل جلویی نشانگر قدرت، دسترسی به هارد دیسک و آداپتور شبکه وجود دارد. همچنین در جلو یک کانکتور USB برای اتصال فلش درایو USB برای آپلود فایل های ویدئویی و یک بلندگو قرار دارد.

پورت ها و کانکتورهای اصلی پشت دستگاه دی وی آر

BNC: 8عدد. (برای اتصال دوربین های آنالوگ با فرمت HD-TVI، CVI و AHD)؛

CVBS :1عدد. (خروجی فیلم)، وضوح 704×576;

HDMI  : 1عدد (خروجی ویدیو)، حداکثر وضوح هنگام اتصال از طریق HDMI و VGA 1920×1080 / 60 هرتز است.

VGA : 1عدد (خروجی تصویری)؛

RCA:4 عدد. (ورودی صوتی برای اتصال میکروفون)؛

RCA : 1عدد. (خروجی صدا برای گوش دادن به آنچه اتفاق می افتد)؛

شبکه کامپیوتر1 عدد در اترنت از طریق این پورت ضبط را می توان به یک شبکه محلی متصل کرد. از پورت Lan می توان برای اتصال ضبط کننده به نرم افزار بیننده و مدیریت Hikvision IVMS-4200 استفاده کرد. دوربین های IP نیز از طریق اترنت متصل می شوند. اگر دوربین های IP علاوه بر دوربین های آنالوگ از قبل استفاده شده متصل شوند، ممکن است 2 عدد وجود داشته باشد. اگر دوربین های آنالوگ وصل نباشند، می توان از 10 دوربین IP استفاده کرد. حداکثر پهنای باند پورت 100 مگابیت بر ثانیه است.

1 عدد RS-485.

USB ، به شما امکان می دهد ماوس را متصل کنید.

ورودی های زنگ هشدار – 8 عدد. سنسورهای امنیتی مختلفی را می توان به این کنتاکت ها متصل کرد، به عنوان مثال، سنسوری که به باز شدن پنجره یا در پاسخ می دهد و همچنین یک آشکارساز آتش.

خروجی های آلارم – 4 عدد، در صورت بروز وضعیت هشدار، به عنوان مثال، هنگامی که سیگنالی از یک سنسور امنیتی دریافت می شود، ثبت کننده می تواند سیگنالی را به کنسول سازمان امنیتی ارسال کند.

اتصال برق – 12 ولت؛

نصب درایو در دستگاه DVR

در داخل فضای خالی زیادی برای نصب هارد 3.5 اینچی وجود دارد. در صفحه پایین سوراخ ها و سوراخ هایی برای بهبود اتلاف گرما تعبیه شده است. حجم پشتیبانی شده هاردهای قابل نصب در شاسی 8 ترابایت است.
رابط Hikvision DS-7208HQHI-K بسیار کاربردی است و کنترل‌ها نسبت به مارک‌های ناشناخته ارزان‌قیمت بصری‌تر هستند. علاوه بر مدیریت ضبط با اتصال مستقیم مانیتور و ماوس به آن، امکان کار از طریق کامپیوتر شخصی نیز وجود دارد. برای انجام این کار، باید برنامه مشتری IVMS-4200 را بر روی رایانه شخصی خود نصب کنید، که می توانید آن را از وب سایت رسمی دانلود کنید. چندین نسخه از برنامه در سایت موجود است، دومی کاملاً به زبان انگلیسی است، دستورالعمل های دقیق نیز فقط به زبان انگلیسی است.

امکانات دستگاه ضبط تصویر هایک ویژن مدل DS-7208HQHI-K1

  • یک کانال ورودی صدا جهت اتصال به میکروفون
  • یک کانال خروجی صدا برای اتصال به اسپیکر بوده
  • خروجی تصویر از نوع  HDMI (با امکان انتقال همزمان تصویر و صدا)
  • خروجی  VGA جهت اتصال به مانیتور
  • یک پورت ارتباطی شبکه از نوع LAN(خروجی/ورودی) با پهنای باند 10M / 100M / 1000M که امکان اتصال به شبکه های کامپیوتری و همچنین قابلیت انتقال تصاویر بر روی اینترنت و موبایل را فرآهم می کند.
  • قابلیت پشتیبانی از 1 عدد هارد با ظرفیت 6 ترابایت از دیگر مشخصات این دستگاه است. روش فشرده سازی اطلاعات در دستگاه DS-7208HQHI-K1 از نوع H.265+ ،H.265 ،H.264+ ،H.264  است.

قیمت دی وی آر 8 کانال

دی وی آر هایک ویژن  hikvision در انواع مختلفی ارائه بازار می شوند. دستگاه دی وی ار هایک ویژن می توانند (NVR)  یا (DVR) باشند. هایک ویژن بر اساس HDCVI و تکنولوژی آنالوگ است. برای سفارش و یا خرید انواع دستگاه ضبط تصور 8 کانال هایک ویژن با ما در تماس باشید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *