فروش دوربین مداربسته پانوراما

فروش دوربین مداربسته بیسیم پانوراما 360 درجه

فروش دوربین مداربسته پانوراما 360 درجه بیسیم با ارزان ترین قیمت آغاز شد. دوربین های مداربسته چشم ماهی در انواع مدل های متفاوت وایرلس و سیمی ارائه بازار می شوند. این دوربین مداربسته فیش آی فیلم های مخفی را به صورت دایره وار گرفته و نیازی به نصب چند دوربین نمی باشد. همراه ما باشید تا با این دوربین مداربسته fisheye بیشتر آشنا شوید:

دوربین وای فای پانوراما

دوربین وای فای پانوراما به صورت بی‌سیم طراحی شده‌اند. این محصول برای مکان هایی مناسب است که امکان سیم کشی برق در انجا وجود ندارد. این محصول در واقع در هر مکانی مورد نصب است و در هر دمایی و نوری تصاویر زیادی را ذخیره سازی میکند .
دوربین وای فای پانوراما نصب بسیاراسان و سریعی دارد و همچنین کیفیت تصاویر ذخیره شده خوب است. این دوربین به صورت رایگان تصاویری که ضبط کرده و یا ذخیره شده به صورت رایگان به سایر تجهیزات الکترونیکی انتقال خواهد داد.

ویژگی های دوربین پانوراما 360 درجه

  • دید در شب
  • بلندگو داشتن
  • ظبط و ذخیره کردن صدا و تصاویر
  • دارای سنسور تشخیص حرکت
  • ثبت تاریخ بر روی تصاویر
  • دارای میکروفون

امکانات دوربین مداربسته چشم ماهی

از این محصول میتوان در بانک، بیمارستان ،مهد کودک و مرکز سالمندان استفاده کرد. و خوبی هایی که این محصول دارد عبارتند از انتقال دادن صدا به شکل دو طرفه، نظارت دقیق دوربین در زمان بروز حادثه و ضبط فیلم و عکس ها با تمام جزئیات.
دوربین های امنیتی پانوراما اغلب به عنوان دوربین های 360 درجه شناخته می شوند.  دارای زوایای دید بسیار زیادی هستند. هنگامی که این دوربین ها به سقف متصل می شوند، می توانند با ترکیب سنسورهای جداگانه در یک تصویر یکپارچه، تصاویر 360 درجه عظیمی تولید کنند. در این نما می توانید به صورت دیجیتالی حرکت کنید، شیب کنید و بزرگنمایی کنید.

دوربین مداربسته پانورامیک

ویژگی اصلی اکثر دوربین مداربسته پانورامیک، توانایی آنها در گرفتن یک عکس عریض تر به لطف داشتن دوربین های متعدد داخلی است. از نظر طراحی، زوم موتوری ندارند و در صورت نیاز به فوکوس افزایش یافته توسط مالک، به زوم دیجیتال متکی هستند. از آنجایی که کیفیت ویدئو مورد توجه اکثر سازندگان این محصول است، معمولا برای پشتیبانی از دوربین های دارای زوم موتوری استفاده می شود.
دوربین های امنیتی پانوراما نه تنها عکس وسیع تری نسبت به محصولات سنتی ارائه می دهند، بلکه معمولاً این کار را با کیفیت بیشتری انجام می دهند. با توسعه کیفیت بالا مدرن، این دوربین‌ها لزوماً به دلیل نداشتن زوم موتوری کارایی کمتری ندارند. به ندرت از مشتریان در مورد این نقص شکایت می شنویم.
مانند سایر دوربین های امنیتی، دوربین های پانوراما قادر به تجزیه و تحلیل تصویری رایج با دوربین مدار بسته مدرن هستند. لیست بلندبالایی از ویژگی‌هایی که همراه با تجزیه و تحلیل ارائه می‌شوند، مسلماً در این دوربین‌ها مؤثرتر است، زیرا با دید وسیع‌تر، آنها می‌توانند بسیار بیشتر از هر دوربین دیگری در بازار شناسایی کنند. با این حال، اتاق هایی با سقف های کم و درهای متعدد ممکن است آن را کمتر قابل دوام کنند.

دوربین 360 درجه فیش آی

دوربین 360 درجه فیش آی، همراه با شات گسترده و نظارت منطقه اضافی، اغلب دارای فناوری برای بهبود دید شما هستند. هنگامی که ناهماهنگی ها شناسایی می شوند، امکان لمس خودکار را فراهم می کند، این بهبود امکان ضبط و پخش فیلم های ویدیویی بسیار واضح تر را فراهم می کند. این به ویژه در مورد پارکینگ ها، انبارها و مکان های ذخیره سازی موثر ثابت شده است.
همراه با اینترنت محلی و تجزیه و تحلیل ویدئویی، دوربین های امنیتی پانوراما می توانند در مراقبت از کشتی های کاری، انبارها، پارکینگ ها و موارد دیگر در طول روز یا شب بسیار موثر باشند. در حالی که در زمان نگارش این مقاله، این دوربین‌های امنیتی در تاریکی کامل توانایی ندارند، اما همچنان اجازه می‌دهند نور کم و نظارت محدود در شب را داشته باشند.
دوربین های پانوراما پوشش وسیعی را برای تشخیص فعالیت افراد، وسایل نقلیه، حتی حیات وحش فراهم می کنند. خطوط دوربین ما به شما آگاهی کامل از موقعیت می دهد، گویی در صحنه غوطه ور شده اید.
یک دوربین امنیتی 360 درجه که به عنوان دوربین همه جهته یا پانوراما نیز شناخته می شود، فیلم های ویدئویی را در یک کره تقریباً کامل در اطراف دوربین ضبط می کند.

میدان دید دوربین مداربسته چشم ماهی

یک دوربین همه جهته همه چیز اطراف خود را به طور همزمان می بیند و ضبط می کند. این به شما امکان می دهد یک میدان بصری بزرگ را تنها با یک دوربین ثبت کنید. هیچ چرخش یا حرکت فیزیکی وجود ندارد .تمام محیط اطراف دوربین به یکباره گرفته می شود و سپس به صورت دیجیتالی منحرف می شود.
یک تصویر 360 درجه فشرده را به عنوان یک تصویر دایره‌ای تابیده ارائه می‌کند که شامل کل میدان بینایی گرفته شده است. در زمینه‌های امنیتی، می‌توانید از نمای چشم ماهی برای مشاهده کل محیط در یک نگاه استفاده کنید، اما تصاویر تصحیح نشده‌اند و به نظر می‌رسند مخدوش هستند.
نگاه کردن به اطراف در نمای همه جانبه بصری است، و به راحتی می توان آنچه را که در یک منطقه اتفاق می افتد دنبال کرد. برای مثال، اگر شخصی وارد اتاقی شود، راه برود، و سپس از دری دیگر خارج شود، می‌توانید منظره خود را به اطراف بچرخانید تا او را در تمام مدت بدون هیچ شکافی در پوشش، در معرض دید قرار دهید.
دوربین همه جهته دیدی یکپارچه و بدون شکاف در پوشش را به شما می دهد. این یک راه عالی برای از بین بردن نقاط کور است و لازم نیست نگران زاویه ای باشید که همه دوربین ها با آن روبرو هستند.

فروش دوربین مداربسته پانوراما

دوربین های مداربسته پانوراما همانطور که گفته شد، به دوربین هایی گفته می شود که تصاویر را به صورت 360 درجه گرفته و بدون نقطه کور تمامی محیط را به صورت 360 درجه در بر می گیرد. برای سفارش و خرید انواع دوربین های مداربسته فیش آی پانورامیک می توانید همین حالا با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *