قیمت سنسور حرکتی دزدگیر اماکن

قیمت سنسور حرکتی دزدگیر اماکن

قیمت سنسور حرکتی دزدگیر اماکن در تکنو دوربین ارزان تر از همه جاست. بهترین و با کیفیت ترین لوازم جانبی سیستم های ضد سرقت به همراه انواع سنسور، آژیر، بلندگو و غیره را می توانید با قیمتی ویژه از ما خریداری کنید. فروشگاه منصوری در ادامه به معرفی بیشتر موشن دیتکشن سیستم های اعلام سرقت می پردازد:

سنسور حرکت دزدگیر اماکن

این نوع سنسور های حرکتی شناخته‌شده ترین سنسور ضد سرقت است که در خانه و مکان های مختلف استفاده میشود.این سنسور ها دقت بسیار بالایی در تشخیص حرکت افراد و یا حتی حیوانات دارند.

این سنسور های حرکتی نام های دیگری نیز دارند مانند

  • سنسور چشمی دزدگیر
  • رادار های حرکتی
  • سنسور تشخیص حرکت

امنیت محل زندگی و کسب و کار از دغدغه های مهم امروزه همه ما انسان ها است. روزانه سرقت های زیادی انجام میشود و همه ما دنبال راه های گوناگونی هستیم که از سرقت جلوگیری کنیم.
سنسور حرکتی دزدگیر از  پیشرفته ترین سیستم های امنیتی است که در جهان مورد استفاده قرار گرفته است. اگر شما برای منزل خود نیاز به یک سیستم امنیتی و ضد سرقت داشتید سنسور های حرکتی دزدگیر برای شما مناسب است و از نظر اقتصادی به صرفه هستند.
سنسور های حرکتی دزدگیر انواع مختلفی دارند حتی بعضی از آنها به باز و بسته شدن در یا پنجره حساس هستند و همچنین با جابه‌جایی و تغییر دما نیز برای صاحب خانه پیام هشدار ارسال میکنند. به دلیل حساسیت سنسور ها بهترین جا برای نصب آن گوشه اتاق است که حشرات کوچک در آن تردد ندارند.

سنسور های تشخیص حرکت

دیگر نگران سرقت نباشید چرا که سنسور های حرکتی دزدگیر از جدیدترین تکنولوژی های پیشرفته است که در مکان هایی مانند خانه، محل کار ،اداره و مغازه قابل استفاده است پیشنهاد میکنیم که برای امنیت خانه و محل کار خود از سنسور های حرکتی دزدگیر استفاده کنید چراکه امنیت شرط اول است و این محصول سابقه بسیار خوبی در این مورد  دارد.
امکان خطا در این نوع از سنسور بسیار پایین است اما برای پیشگیری از خطا سنسور را در گوشه اتاق یا کنار پرده  نصب کنید.

انواع سنسور حرکتی دزدگیر

  • سنسور حرکتی سراکو
  • سنسور حرکتی وزنی سراکو
  • سنسور حرکتی چشمی پایرونیکس
  • سنسور حرکتی فایروال بی سیم
  • سنسور حرکتی کلاسیک
  • سنسور حرکتی پارادوکس
  • سنسورهای حرکتی مادون قرمز، تشخیص دهنده دمای حرارت بدن
  • سنسورهای حرکتی فراصوت، مخصوص امواج صوتی بیشتر از درک انسان
  • سنسورهای حرکتی ماکروویو، مخصوص تشخیص امواج بیشتر از
  • 30 مگاهرتز
  • سنسورهای حرکتی ارتعاشی،‌ مناسب مراقبت حرفه‌ای از اشیا قیمتی
  • سنسورهای حرکتی ترکیبی، راهی برای تامین امنیت بیشتر و دقیق‌تر

قیمت سنسور حرکتی دزدگیر

قیمت سنسور حرکتی دزدگیر بستگی به برند و کیفیت آن در ساخت کالا و نوع سنسور دارد در بین سنسور های حرکتی دزدگیر مادون قرمز قیمت ارزانتری دارد.
برای پیدا کردن سنسور حرکتی دزدگیر با قیمت مناسب باید از فروشگاه های معتبر خریداری کنید سنسور های چشمی وزنی برای کنترل حیوانات خانگی نیز بسیار مناسب است. این نوع از سنسور ها باید در جاهایی که آب و هوای خشکی دارند استفاده شود چرا که اگر در آب و هوای مرطوب مورد استفاده قرار گیرند به مرور زمان  دقت تشخیص حرکت آنها کاهش می یابد

قرار دادن آشکارسازهای حرکتی

قرار دادن ردیاب های حرکتی به اندازه قرارگیری سنسورهای تماس شما مهم است. یک قانون سرانگشتی خوب این است که در خانه خود قدم بزنید و ردیاب های حرکتی را در مناطق پرتردد قرار دهید. اینها مناطقی هستند که به احتمال زیاد یک سارق بالقوه در مسیر خود از آنجا عبور می کند تا اشیای قیمتی شما را بدزدد. آنچه در ادامه می‌آید، بایدها و نبایدهای دیگری در مورد قرار دادن ردیاب حرکت است.

سنسور حرکت خود را در گوشه ای قرار دهید:

از این موقعیت سنسور می تواند کل اتاق را بپوشاند، احتمال بیشتری وجود دارد که متوجه حرکت پهلو به پهلو شود که در تشخیص آن بهتر است، و احتمال کمتری دارد که متوجه شود.
سنسور حرکت را در جایی قرار ندهید که تحت نور مستقیم خورشید قرار گیرد: این بدان معناست که باید از قرار دادن سنسور در موقعیتی که نور خورشید از پنجره ها ممکن است باعث سردرگمی سنسور شود، خودداری کنید. چنین قرارگیری همچنین به این معنی است که یک مزاحم مستقیماً به سمت سنسور حرکت می کند که سنسور در تشخیص آن خوب نیست.

قیمت سنسور حرکتی دزدگیر اماکن

سنسور حرکت وسیله خاصی است که حرکت را در محدوده مشخصی تشخیص می دهد. بسته به انتخاب شما، این محدوده می تواند در اطراف آشکارساز یا فقط جلوی آن باشد. اینها معمولاً برای مشاهده هرگونه حرکت در اطراف ساختمان های ما و ترساندن و روشن کردن هر کسی که در شب در حال خزیدن است استفاده می شود. برای سفارش و خرید انواع سنسور و زون دزدگیر اماکن همین حالا با ما تماس بگیرید تا شامل تخفیف ویژه این ماه شوید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *