قیمت روز دی وی آر

قیمت روز دی وی آر 4 کانال 5 مگاپیکسل

قیمت روز دی وی آر 4 کانال 5 مگاپیکسل ارزان را تنها از بازرگانی تکنو دوربین بانه بخواهید. اگر قصد دارید دستگاه ضبط تصویر قیمت مناسب را تهیه کنید، حتما از محصولات ما دیدن فرمائید. بازرگانی تکنو دوربین بانه وارد کننده انواع dvr های قیمت مناسب با برند های متفرقه و همچنین بدون برند می باشد که آن ها را با قیمتی فوق العاده در سطح کشور پخش خواهد کرد.
در ادامه به معرفی چند نمونه از پر فروش ترین dvr های 5 مگاپیکسلی خواهیم پرداخت.

دستگاه ضبط دوربین مداربسته 4 کانال 5 مگاپیکسل نونیم

دستگاه ضبط دوربین مداربسته 4 کانال 5 مگاپیکسل نونیم no name قابلیت ساپورت دوربین های مداربسته CVI ،TVI ،AHD ،IP را به بهترین نحو ممکن دارد. جنس cpu این دستگاه رکوردر دوربین مداربسته از های سیلیکون Hislicon بوده که سبب بهترین عملکرد و بالاترین طول عمر دی وی آر می گردد. این دستگاه رکوردر دوربین مداربسته کیفیت بالا قابلیت انتقال تصویر یعنی p2p را به خوبی فراهم می سازد.

در زیر به بیان ویژگی های کلیدی این دی وی آر هیبریدی 4 کاناله خواهیم پرداخت:

  • ·       4 کانال ورودی صدا جهت اتصال به میکروفون
  • یک کانال خروجی صدا برای اتصال به اسپیکر
  • خروجی تصویر از نوع VGA
  • خروجی HDMI
  • یک پورت ارتباطی شبکه از نوع LAN
  • قابلیت پشتیبانی از هارد دیسک
  • قابلیت پشتیبانی از CVI & TVI & AHD & IP
  • دارای سی پی یو Hislicon
  • دارای منوی فارسی و تقویم هجری شمسی
  • قابلیت انتقال تصویر p2p

دی وی آر 4 کانال تکنیکس سری 5 هزار

  • دارای 4 کانال جهت اتصال 4 عدد دوربین
  • کیفیت 5 مگاپیکسل
  • دارای قابلیت پشتیبانی از 1 عدد هارد تا حد اکثر 6 ترابایت
  • قابلیت انتقال تصویر p2p
  • دارای منوی فارسی و تقویم هجری شمسی
  • دارای 2 عدد درگاه usb
  • دارای 1 عدد درگاه hdmi و vga
  • قابلیت پشتیبانی از AHD-HDTVI-HDCVI-analog-ip

در ادامه به معرفی یکی از دی وی آر های 4 کانال پنج مگاپیکسل چینی داهوا خواهیم پرداخت:

دستگاه دی وی آر 4 کانال داهوا مدل DH-XVR5104HS-X1

دستگاه دی وی آر 4 کانال داهوا مدل DH-XVR5104HS-X1، یکی از مدل های پرفروش و قابل اطمینان است که از طراحی مبتکرانه بهره می برد. وظیفه اصلی این رکوردر ضبط، پخش و انتقال دوربین ها تا حداکثر رزولوشن ۵ مگاپیسکل می باشد. همچنین این تصاویر آنالوگ را به دیجیتال تبدیل می کند تا در هارد دیسک اتصال شده ذخیره شود. این هارد دیسک اطلاعات ذخیره شده را برای مشاهدات بعدی بدون نویز و باکیفیت فوق العاده برای مدت زمان طولانی نگه می دارد.
این دستگاه ضبط کننده dvr داهوا می تواند به طور همزمان به چهار دوربین متصل شود چراکه از تعداد ۴ ورودی تصویر بهره می برد. با این وجود امکان نمایش تصاویر گرفته شده همه این دوربین ها به صورت یکپارچه فراهم است. به این معنی صفحه نمایشگر مربوطه به چهار قسمت مساوی تقسیم می شود تا کنترل و ‌دسترسی شما را به همه ی نقاط اتصال دوربین ها در محیط مورد نظر افزایش یابد. ناگفته نماند که این  دستگاه 4 کانال داهوا مدل DH-XVR5104HS-X1 پنج مگاپیکسل سازگار با تمام تکنولوژی دوربین های آنالوگ، اچ دی، تحت شبکه یا آی پی و غیره می باشد. به وسیله این دستگاه ضبط کننده می توانید تصاویر را به صورت دلخواه تنظیم کنید. این تنظیمات حاوی تنظیمات رنگ، نور، میزان زمان بندی ویدیو ها و تصاویر و غیره می باشد.

ایکس وی آر 4 کانال داهوا

این دی وی آر ۴ کانال ۵ مگاپیکسل از مدل های XVR است که از پورت شبکه یا LAN بهره می برد. با این ویژگی امکان اتصال به دوربین های مداربسته تحت شبکه یا آی پی وجود دارد. در نتیجه این دستگاه قادر به انتقال تصاویر و ویدو های دوربین ها می باشد. به عبارتی دیگر همه ی فیلم های چهار دوربین را به صورت یکجا برای کاربران مجاز خود از راه دور بر روی گوشی های هوشمند آنان به اشتراک می گذارد. این نمایش ویدیو ها می تواند به صورت مستقیم و زنده باشد.
این DVR داهوا چهار کانال دارای درگاه HDMI با کیفیت فول اچ دی است. همچنین برای ضبط صدای محیط مربوطه هم سازگار با دوربین های مجهز به میکروفون می باشد. همچنین سقف گنجایش هارد پشتیبان شده در این دستگاه رکوردر به میزان ۶ ترابایت می باشد که حجم بالایی از تصاویر را ذخیره می کند. از طرف دیگر برای اینکه فضای حافظه در هارد دیسک متصل شده بهینه اعمال شود، این دی وی آر به قابلیت فشرده سازی +h265 مجهز‌ می باشد.

قیمت روز دی وی آر

دی وی آر های 4 کانال به دستگاه های ضبط کننده ای گفته می شود که دارای 4 درگاه ورودی جهت اتصال دوربین مداربسته می باشد. این دستگاه ها برای پکیج های 4 عدد دوربین مداربسته کاربرد داشته که قابلیت ضبط تصاویر و صداهای 4 عدد دوربین مداربسته را به صورت همزمان داشته و همچنین با بهره مندی از قابلیت p2p امکان انتقال تصاویر را نیز برای کاربر فراهم می سازد. شما می توانید انواع دی وی آر های چهار کاناله نونیم و تکنیکس کیفیت بالا را جهت انجام پروژه های خود از این مرکز فروش با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.
بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *