قیمت دزدگیر جی ام کا 910

قیمت دزدگیر سیم کارت و تلفن جی ام کا 910

قیمت دزدگیر سیم کارت و تلفن جی ام کا 910 را همراه با تخفیف ویژه از فروشگاه دوربین مداربسته و لوازم امنیتی منصوری دریافت کنید. اگر به دنبال سیستم اعلام سرقتی قابل اعتماد هستید، دزدگیر اماکن سیمکارتی جی ام کا 910 می تواند بهترین گزینه باشد. با ما همراه باشید تا با این دزدگیر بیشتر آشنا شوید:

دزدگیر اماکن برای منزل

از دارایی های خود در منزل و خارج از خانه محافظت کنید. فناوری جدید امکان جدا شدن از شرکت های سنتی امنیت خانه را فراهم کرده است. اکثر سیستم های هشدار امروزه از فناوری سلولی استفاده می کنند به این معنی که برای کار کردن به یک برنامه بی سیم نیاز دارند. یکی از ارائه دهندگان پیشرو فناوری سلولی است.
افزودن امنیت بی‌سیم به سیستم هشدار شما می‌تواند راحتی و تطبیق‌پذیری را به محافظت از خانه شما بیافزاید که سیستم اصلی سیم‌کشی نمی‌تواند ارائه دهد. افزودن امنیت بی‌سیم به خانه یا سیستم هشدار کسب‌وکار کوچک، کار ساده‌ای است. شما می توانید امنیت بی سیم را به سیستم هشدار موجود خود اضافه کنید، یا می توانید یک سیستم امنیتی کامل جدید که بی سیم است خریداری کنید.

سیستم امنیت بی سیم

افزودن سیستم امنیت بی سیم به سیستم هشدار موجود شما کلید محافظت از خانواده و دارایی شما در برابر سرقت است. برای محافظت از خانه خود، باید بهترین سیستم هشدار ممکن را در محل خود داشته باشید. این به معنای سیستم هشدار بی سیم است. در بسیاری از محله ها، امنیت خانه یک تجمل نیست بلکه یک ضرورت مطلق است. سیستم های هشدار یکی از محبوب ترین راه ها برای محافظت از خانه و خانواده شما در برابر سرقت و سایر انواع جنایت هستند.
هنگامی که مقداری امنیت را اضافه کردید، کار هوشمندانه این است که هرگز از آن دست نکشید. امروزه دستگاه های زیادی ساخته می شوند که به اینترنت متصل هستند.

افزودن سنسور ها و گیرنده ها به دزدگیر اماکن

تجهیزات امنیتی بی‌سیم می‌توانند با افزودن سنسورها، فرستنده‌ها و گیرنده‌های بی‌سیم، یک سیستم هشدار موجود را حتی موثرتر کنند. اگر شما یک جویای امنیت هستید و دوست دارید خانه خود را امن کنید، پس آماده هستید تا قدم بعدی را در امنیت خانه بردارید و یک سیستم هشدار بی سیم نصب کنید.
هنگامی که مقداری امنیت را اضافه کردید، کار هوشمندانه این است که هرگز از آن دست نکشید. امروزه دستگاه های زیادی ساخته می شوند که به اینترنت متصل هستند. با سرویس بی سیم موبایل می توانید امنیت را به همه آنها اضافه کنید.

سیم کارت برای دستگاه های سیستم هشدار.

اکثر سیستم‌های هشدار مدرن از فناوری سلولی استفاده می‌کنند و برای عملکرد به یک برنامه بی‌سیم نیاز دارند. سیم‌کارت‌های ما برای سیستم‌های هشدار، به لطف قیمت‌های رقابتی و دسترسی تلفن همراه در سراسر جهان، راهی آسان و مقرون به صرفه برای ایمن نگه داشتن خانه و عملکرد سیستم هشدار شما را فراهم می‌کنند.
یک متن ماهانه، یا برنامه صوتی یا داده کم هزینه ایجاد کنید. ترکیب مناسبی را برای نیازهای سیستم هشدار خود انتخاب کنید که از 5 دلار در ماه شروع می شود.
چه سیم کارت اعتباری یا با طرح را انتخاب کنید، سیستم هشدار شما می تواند از این فناوری در شبکه تلفن همراه شما استفاده کند. برای استفاده حداکثری از تجهیزات دزدگیر خود، به یک سیم کارت سیستم هشدار نیاز دارید، بنابراین هنگام طراحی یک سیستم امنیتی خانه بی‌سیم که خانواده‌تان می‌توانند به آن اعتماد کنند، این دستگاه‌ها را مانند تلفن‌های همراه در نظر بگیرید. ما اشتراک‌های ماهانه کم‌هزینه را ارائه می‌کنیم تا خانه، خانواده، و عزیزان شما را امن و مطمئن نگه داریم تا سیستم امنیتی شما مسلح، آماده و متصل باشد!

مشخصات سیستم اعلام سرقت خانه جی ام کا 910

  • کنترل 4 وسیله بـرقـی تـوسـط SMS ، تمـاس ، برنـامـه انـدرویـد
  • کنترل سیستم توسط تلفن همراه ، Keypad و یا ریموت
  • زون باسیم و بی سیم
  • دارای منو فارسی و سخنگو
  • دارای امکان ثبت وقایع با 60 حافظه قابل نمایش بر روی LCD
  • حذف ریموت کنترل توسط مدیر از طریق SMS ، با انتخاب نوع ریموت
  • قابلیت تبدیل هر زون به زون دینگ دانگ ، ۲۴ ساعته ، تاخیری و فوری
  • حافظه سخنگو و 20 ثانیه ضبط پیام جهت سرقت
  • ذخیره سازی دستگاه بی سیم (چشم،دتکتورو مکنت بی سیم) برای هر زون مجزا
  • فعال و غیر فعال کردن دزدگیر از هرجای دنیا توسط تلفن همراه و ثابت
  • دارای استراق سمع قوی (شنود صدای محیط)
  • ورودی سیستم تلفن و سیم کارت
  • اطلاع رسانی به مدیـر در صورتـی که شارژ از 1000 تومان کمتر باشد.
  • ارسال شماره تلفن فـردی که دستـگاه را از طریق پیامک فعال و غیر فعال نموده به مدیر مربوطه
  • پیام یادآور به مدیر در صورت عدم فعال کردن دزدگیر به دلیل فراموشی
  • ·       10حافظه سخنگو تماس از طریق GSM و 10حافظه تماس از طریق خط ثابت
  • ویـرایـش شماره تلفن ، حذف و اضافه کردن شماره تلفن از طریق برنامه اندروید.
  • هشدار قطع برق و وصل برق به صورت سخنگو از طریق تماس و ارسال پیامک (برق وصل شد – برق قطع شد)

قیمت دزدگیر جی ام کا 910

اگر نگران امنیت محل زندگی و کار خود هستید، دزدگیر جی ام کا 910 را برگزینید. یکی از نیازهای زندگی بشر امروزه امنیت است، سیستم های اعلام سرقت یا دزدگیرها ما در این راستا یاری کرده اند. دزدگیر GMK با پشتیبانی از خط تلفن شهری و سیم کارت همزمان گزینه ی مناسبی برای انتخاب به عنوان دستگاه اعلان سرقت فروشگاه ها و منازل است که بیمه ی ایران نیز به صورت رایگان روی این دزدگیر قرار دارد. برای سفارش و خرید این دزدگیر همین حالا با ما تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *