قیمت دی وی آر داهوا 16 کانال

قیمت دی وی آر داهوا 16 کانال XVR5116HS-I3

قیمت دی وی آر داهوا 16 کانال XVR5116HS-I3را تنها از نمایندگی منصوری بانه دریافت کنید. شرکت بازرگانی تکنو دوربین بانه آماده همکاری با تمامی فروشگاه های دوربین مداربسته، مغازه ها، پیمانکاران و مهندسین در سطح کشور با بهترین شرایط می باشد. شما می توانید جهت اجرای پروژه های خود انواع دی وی آر و ان وی آر های داهوا با کانال های متفاوت را در میان دنیایی از محصولات این برند مشاهده کرده و با پایین ترین قیمت سفارش دهید.

دی وی آر 16 کاناله مدل داهوا

سیستم های نظارتی و امنیتی دوربین های مداربسته  برای ذیخره و ضبط اطلاعات خود به دستگاه ضبط کننده  ای به نام دی وی آ ر نیاز دارند این دستگاه در دوربین های مداربسته نوع آنالوگ ماربرد دارد دوربین های مداربسته نوع بیسیم نیازی به دی وی آر ندارند. دستگاه ضبط کننده دیجیتال یا دی وی آر در دوربین های مداربسته آنالوگ وظیفه ضبط و پر دازش و ذخیره فیلم ها و عکس های گرفته شده توسط دوربین هارا دارند در واقع دی وی آر نوعی سرور برای دوربین های مداربسته آنالوگ می باشد.

آنچه که بر کیفیت دستگاه دی وی آر تاثیر می گذارد:

رزولویشن  و کیفیت و یا اندازه تصاویر هرچه بیشتر باشد جزئیات تصاویر و فیلم های گرفته شده بیشتر قابل دیدن است. از دیگر عوامل مهم در کیفیت دی وی آر ها تعداد فریم بر ثانیه یعنی تعداد فیلم و عکس گرفته شده در ثانیه می باشد.که هرچه تعداد فریم بیشتر باشد می توان تصاویر متحرک را با جزئیات بیشتری مشاهده کرد. تعداد فریم بر ثاینه رابطه عکس با رزولویشن یا اندازه تصاویر دارد به طوری که هرچه تعداد فریم برثانیه بیشتر باشد اندازه تصاویر و یا رزلویشن  تصاویر کمتر می باشد.
به طور کلی همه دستگاه های  دی وی آر دارای پورت های ورودی برای اتصال به دوربین های مداربسته و پورت های خروجی جهت ذخیره تصاویر و فیلم های گرفته شده می باشد. وظیفه پروت های ویوردی دی وی آر ها دریافت اطلاعات گرفته شده از لنز، میکروفون، اسپیکر دوربین های مداربسته درحین ضبط در محل نصب هستند و این اطلاعات را در هارد دیسک یا حافظه دی وی آر ذخیره می کنند.

هارد دوربین مداربسته

دی وی آر ها به خودی خو دارای حافظه داخلی نیستند و باید بسته به تعداد دوربین هایی که به آنها وصل شده برای آن هارد دیسک با ظرفیت های مختلف انتخاب کرد هارد دیسک نوعی کارت حافظه جانبی برای دی وی آر ها می باشد که   میزان ظرفیت آنها بر اساس ترابایت می باشد.
پورت های خروجی دی وی آر مانند پورت خروجی یو اس بی برای اتصال فلش ، موس و کیبورد و غیره می باشد تا بتوان از طریق آن دی وی آر را تنظیم کرد و یا فیلم ها و تصاویر داخل آن را در فلش ذخیره کرد.

 مشخصات فنی دی وی آر 16 کاناله داهوا :

منظور از دی وی آر 16 کاناله در واقع  می توان 16 دوربین مداربسته آنالوگ را به آنها متصل کرد. کیس یا بدنه  دی وی آر های  کاناله داهوا کوچک بوده و در مدل صنعتی دارای محافظ مخصوصی بوده که از جنس پلاستیک فشرده یا فلز بوده که آنها در برابر شرایط آب و هوایی نامساعد مقاوم می کند.

پورت های خروجی تصاویر

پورت های خروجی تصاویر در دی وی آر 16 کاناله داهوا به وصرت اچ دی ام آ ، که به صورت همزمان می تواند صدا و تصاویر را با کیفیت و رزولویشن بالا ضبط کند و پورت دیگر خروجی تصویر آ وی می باشد. دی وی آر 16 کاناله دارای دو ورودی صدا می باشد که می توان سخت افزار هایی را به آنها متصل کرد همچنین دارای میکروفن های برای ضبط صدا  هستند. در دی وی آر 16 کاناله داهوا در فضای ابری کولد و نرم افزار ایکس ام آی می توان تصاویر را انتقال داد.
دی وی آر داهوا 16 کاناله دارای ورودی برای تامین برق آن می باشد پورت وردی برق دی وی آر 16 کاناله از طریق آداپتور 12 ولتی با اتصال با فیش مخصوص به این پورت به برق شهری 220 ولتی می باشد.

 پورت آلارم یا هشدار دهنده :

 پورت هشدار دهنده دی وی آر هب صورت وردی و خروجی وجود دارد که در صورت هر گونه خرابی و آسیب و یا پر شدن حافظه هارد دیسک و دیگر شرایط آلارم هشدار دهنده را از طریق نرم افزار مخصوص به کاربر منتقل می کند.
تصاویر گرفته شده دوربین های مدار بسته آنالوگ توسط فیش  وکابل بی ان سی و کواکسیال به دی وی آر منتقل می کند و هرکدام به صورت جداگانه می باشد . معمولا کابل کواکسیال به دارای متراژ زیاد تا 30 متر می باشد. رزولوشن های دی وی آر 16 کاناله به صورت 2 مگاپیکسل و 1080 در 1920 مگاپیکسل است  و تصاویر  و فیلم ها را به صورت  فول اچ دی ذخیره وضبط می کنند.

قیمت دی وی آر داهوا 16 کانال

قیمت دی وی آر داهوا 16 کانال در بازرگانی تکنو دوربین بانه نسبت به سایر مراکز فروش امنیتی و حفاظتی کشور ارزان تر بوده و دارای گارانتی معتبر شرکتی نیز می باشد. غالبا دستگاه ضبط تصویر داهوا دارای کیفیت 4K و همچنین قابلیت اتصال انواع دوربین های مداربسته آنالوگ،HDCVI، آی پی، AHD و HDTVI را به بهترین نحو دارد. این دستگاه رکوردر همچنین دارای انوع پورت های خروجی جهت اتصال وسایل جانبی مانند یو اس بی، فلاش، موس، مانیتور، تلویزین و همچنین دارای کانال ورودی و یک کانال خروجی صدا نیز می باشد. این دستگاه فوق العاده DVR با قیمتی ویژه در فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته منصوری به فروش می رسد.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *