فروش دوربین مداربسته چرخشی

فروش انواع دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

فروش دوربین مداربسته چرخشی بیسیم توسط تکنو دوربین با ارزان ترین قیمت. خرید دوربین مداربسته چرخشی سیمکارت خور ارزان را با ما تجربه کنید. انواع دوربین های مداربسته گردان سیمکارتی در مدل ها و طرح های متفاوت در تکنو دوربین موجود است. این دوربین ها برای انتقال تصاویر و ویدئو ها از اینترنت سیکارت داخلشان استفاده می کنند. و همین قابلیت به یکی از مهمترین ویژگی های دوربین های چرخان سیمکارتی تبدیل شده است. در ادامه با این دوربین ها بیشتر آشنا خواهیم شد:

دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

 دوربین های مداربسته سیستم نظارتی و امنیتی برای منازل ، ادارات ، کارخانجات مراکز صنعتی و بزرگراه ها و مناطق دور افتاده وغیره می باشند. دوربین های مداربسته با توجه به مدل آنها در دو نوع بیسیم و سیم دار ساخته شداه اند دوربین های مداربسته بیسیم در واقع برای نصب و راهندارزی ان و ضبط تصاویر و ذخیره انها نیازی به سیم و کابل کشی ندارند این نوع دوربین های بدون دستگاه ضبط کننده دی وی آر از طریق  سیم کارت داخل آن با استفاده از اینترنت داخلی ای وای فای محلی به ضبط و ذخیره فیلم و تصاویر گرفته شده  می پردازند به همین دلیل به دوربین های مداربسته بیسیم دوربین های سیم کارت خور نیز می گویند.

دوربین مداربسته سیم کارتی گردان

دوربین مداربسته سیم کارتی گردان از نوع سیم کارتی بوده و از طریق اینترنت داخلی سیم کارت  به نرم افزار مخصوص خود در گوشی همراه یا لپ تاپ ها متصل می شوند کاربر می تواند از طریق این رنم افزارهیا مخصوص در گوشی همراه یا لپ تاپ خود در فواصل خیلی دور به مشاهده و ذخیره آنلاین تصاویر و فیلم های گرفته شده توسط دوربین در محل نصب آن بپردازد.
دوربین های بیسیم چرخشی به آنها دوربین های اسپیدام چرخشی نیز می گویند. برخی از دوربین های ااسپیدام چرخشی سیم کارت خور که دارای بدنه فلزی هستند مناسب برای فضاهای بیرونی بوده و در برابر شرایط آب وهوایی ابری،آفتابی و برفی و گرد و غبار و غیره مقاوم هستند ضد آب و ضد ضربه سهتند. در مدل های دیگر دوربین های اسپدیام چرخشی سیم کارتی که دارای بدنه پلاستیکی هستند برای فضا های داخلی مانند داخل منازل ، ادارات ، مغازه ها، پاساژ ها و غیره مناسب هستند و ضد ا بو ضد ضربه نیستند.

دوربین های بیسیم چرخشی از چه سیم کارت هایی پشتیبانی می کند؟

 دوربین های بیسیم چرخشی از همه ی سیم کارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل به صورت 3 جی و 4 جی پشتیبانی  می کنند و  این نوع دوربین ها را می توان با کابل شبکه یا لاین به مودم وای ای فای محلی نیز متصل کرد که البته این مدل دوربین  دارای محدودیت در ارتباط با اینترنت هستند و با دورشدن مودم امکان قطع شدن  اتصال دوربین نیز وجود دارد.

دوربین 360 درجه  بی سیم

 دوربین چرخشی بیسیم سیم کارتی دارای کارت حافظه جانبی با ظرفیت 128 گیگابایت می باشد. می توان گزینه حذف خودکار داد های قدیمی را در دوربین مداربسته فعال کرد و در این صورت باتوجه به ظرفیت  کارت حافظه دوربین حداکثر هر 30 روز یکبار فیلم ها و تصاویر  قدیمی ذخیره شده در کاتر حافظه به صورت خودکار حذف خواهد شد.
دوربین های چرخشی سیم کاتر خور دارای سنسور های حساس به حرکت و صدا بوده که فقط با تشخیص صدا و حرکت شروع به ضبط فیلم و تصویر می کنند و این باعث صرفه جویی در مصرف میزان حافظه رم آن می شود.دوربین های اسپیدام چرخشی بیسیم می توانند رد حالت فعال بودن سنسور حساس به حرکت و صدا به مدت 216 ساعت به ضبط صداهای اطراف بدون وقفه بپردازد.
لنز دوربین های بیسیم چرخشی دارای رزولویشن 1080 در 1920 مگا پیکسل بوده  و کیفیت تصاویر به صورت 5 مگاپیکسل است .

دوربین مداربسته چرخشی چیست؟

 دوربین های بیسیم چرخشی  از این لحاظ چرخشی می گویند که لنز آنها از نوع متحرک بوده و قدرت چرخش به صورت 360 درجه یعنی 90 درجه عمودی و 355 درجه افقی را دارد و هیچ نقطه کوری  را ایجاد نمی کند و چرخش لنز این دوربین ها توسط موتور جداگانه ای است که می توان از طریق نرم افزار مخصوص دوربین در گوشی همراه یا لپ تاپ از راه دور تنظیم و کنترل کرد.
دوربین های اسپیدام چرخشی بیسیم دارای زوم اپیتیکال و دیجیتال هستند و می توانند از فاصله 300 متری پلاک خودرها و یا چهره افراد را تشخیص دهند زوم اپتیکال آنها تا 30 برابر و زوم دیجیتال آنها تا 10 برابر است.

نصب دوربین های چرخان

 به دلیل چرخش لنز دوربین های بیسیم چرخان در تمام زوایا و به صورت 360 درجه باید نصب انها در مرکز سقف و یا دیوارها بدون وجود هیچ گونه مانعی باشد تا لنز آن پوشش دهی کاملی داشته باشد.دوربین های بیسیم سیم کارتی چرخشی لنز آنها دارای ماسک شخصی بوده که  لنز را استتار داده تا افراد نتوانند زوایه چرخش لنز را تشخیص دهند.
همچنین به دلیل داشتن ال ای دی های حاوی نور قرمز لنز این نوع دوربین ها می توانند در شب تا 30 متر فیلمبرداری ای ضبط تصاویر به صورت رنگی داشته باشند.

فروش دوربین مداربسته چرخشی

اکنون باتوجه به آشنایی نسبت به دوربین های مداربسته اسپید دام پیدا کردید، برایتان سوال پیش می‌آید که در کدام زمینه و چه دوربینی بهتر است؟ دوربین اسپید دام، دام، بولت و یا انواع دوربین های مداربسته؟ اما واقعیت این است که هیچکدام بر دیگری ارجعیت ندارد و هر کدام متناسب با قابلیت‌ های خود هستند، که در محیط مدنظر مورد استفاده قرار می‌گیرند. تکنو دوربین انواع دوربین های مداربسته وایرلس گردان را با قیمتی مناسب ارائه خواهد برای سفارش انواع دوربین های چرخان همین حالا تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *