قیمت دزدگیر خودرو ساده جردن

قیمت دزدگیر خودرو ساده جردن

قیمت دزدگیر خودرو ساده جردن را از فروشگاه منصوری دریافت کنید. دزدگیر های خودرو  خودرو باکیفیت و پرفروش جردن، استیل میت و هوتای که قابلیت های کاربردی و بی نظیری دارند، انتخاب ایده آلی برای مواظبت از خودروهای شخصی مقابل سارقان و سودجویان می باشد. شما می توانید با ما همراهی کنید تا با این سیستم های مرکزی ماشین آشنا شوید:

دزدگیر خودرو جردن

یکی از برند های سازنده دزدگیرهای خودرو برند جردن می باشد به دلیل قیمت مناسب و کار امد بالا از پرطرفدارترین دزدگیر های خودرو به حساب می آید. برند جردن دارای انواع دزدگیرهای خوردو ی ساده، تصویری، دزدگیر خودروی استاتر ، دزدگیر سیم کارتی و غیره می باشد.
کار آمد دزدگیرهای خوردو جردن به این صورت  که هر گونه آسیب و یا برخورد و لرزش صدای آژیر دزدگیر فعال شده و با دادن آلارم به ریموت کنترل  کننده  آن کاربر را مطلع می سازد.
دزدگیر های خودروی جردن دارای دو عدد ریموت ساده هستند که دارای کد مخصوص بوده و غیر قابل هک هستند این ریموت ها ضد آب و ضد ضربه نیستند در صورت ضربه دیدن یا خیس شدن غیر قابل تعمیر بوده و باید برای امنیت بیشتر آن را تعویض کرد و ریموتی با کد جدید دریافت کرد.

قابلیت ویژه دزدگیر ساده جردن

 دزدگیر خودروی جردن می توانند در صورت روشن بودن موتور از طریق فشار دادن پدال ترمز و کلیک بر روی دکمه قفل ریموت به مدت سه ثانیه تمام در ب های آن را قفل کرد که به آن قفل کودک نیز می گویند برای غیر فعال کردن آن کافی است دکمه قفل باز ریموت را به مدت 5 ثانیه فشار داد. اگر در مکانی شلوغ خودروی خود را پارک کرده اید می توانید از طریق فشار دادن ریموت فلاشر راهنمای خودرو را فعال کردن و با چشمک زدن آن خودرو ی خود را پیدا کنید.
 اگر کسی داخل ماشین نباشد می توان از راه دور نیز از طریق ریموت تمام درب ها را قفل کرد. در دزدگیر های ساده ی خودرو مدل جردن سنسور های حسس در همه ی بخش های خودرو در شیشه ها درب ها فلاشر و کاپوت ها و صندوق عقب تعبیه شده اند . این سنسورهای این امکان را به کارب می دهند که شیشه ها رابه صورت اتوماتیک با لا ببرند و صندوق عقب را به صورت اتوماتیک بازکنند.

فعال سازی قابلیت صندوق پران دزدگیر خودرو جردن

نحوه ی فعال کردن  قابلیت صندوق پران دزدگیر خودرو جردن به این صورت است که در سیستم دزدگیر جردن سیم سبز رنگی وجود دارد که برای صندوق پران خودرو می باشد خودرو باید دارای پمپ صندوق عقب باشد یک سیم مثبت به این پمپ صندوق پران متصل شده است که یک طرف این سیم مثبت به پمپ صندوق عقب و یک سر ان به سیم سبز رنگ دزدگیر خودرو متصل می شود.
برخی از مدل های دزدگیر های خوردو جردن دارای دکمه مخصوص صندوق عقب پران بر روی ریموت خود هستند اما در مدل هایی که دارای ریموت 4 دکمه ای هستند می توان با کلیک کردن بر روی دکمه باز ریموت به مدت 5 تا 7 ثانیه  صندوق عقب خودرو را به صورت اتوماتیک از راه دور باز کرد.

دزدگیر ماشین معمولی جردن

در این مدل دزدگیرهای جردن امکان خاموش کردن خوردو و یا استارت از راه دوررا دارند  دزدگیرهای ساده جردن دارای سنسور چشم ماشین یا التراسونیک هستندکه داخ خودرو نصب شده و با چشمک زدن آن باعث مطلع شدن سارقان وفراری شدن آنها می شود. برای فعال کردن قابلیت ضد سرقت دزدگیر خودرو  ساده جردن هنگامی که موتور خودرو روشن است دکمه بی صدای ریموت خودرو را به مدت 2 ثانیه فشار داده که در این حالت ماشین شروع به فلاشر زدن می کند سپس دکمه ی قفل ریموت را به مدت 15 ثاینه فشار داده تا صدای آژیر در پایان خاموش شود.
ریموت  دزدگیر های ساده جردن دارای باتری های قابل شارژ  با دوام با لایی هستند. دزدگیر های جردن دارای حافظه موقت بوده که در صورتی که به هر دلیلی باتری ماشین خاموش شود و دزدگیر از کاربیفتد این دزدگیر ها قابلیت ضبط وقایع را به مدت  5 ثانیه قبل از خاموش شدن دزدگیر را دارند.

امکانات دزدگیر اتومبیل جردن ساده

 یکی دیگر از قابلیت های دزدگیر های خودروی جردن ساده به این صورت است که در صورتی که ماشین خاموش باشد یکی از درب های آن باز باشد فلاشر راهنمای ان درب روشن شده وبا چشمک زدن نشان می دهند که ان درب باز است برای غیر فعال کردن این حالت وباید دکمه قفل ریموت را به مدت 2 ثانیه فشار داد تا درب به طور کامل قفل شود اما در صورتی که درب تا حدود زیادی باز شده باشد و کاملا کیپ نشده باشد صدای آژیر دزدگیر فعال شده و برای  این حالت باید به صورت دستی کاملا درب را بست و زیرا که قفل ریموت از راه دور نمی تواند درب را جابه جا کند و کاملا ببند.

قیمت دزدگیر خودرو ساده جردن

سیستم های اعلام سرقت اتومبیل جردن در مدل های ساده و تصویری را می توانید برای انواع اتومبیل های خارجی و ایرانی راه اندازی کنید و خیال خود را بابت امنیت خودروتان راحت کنید. در برخی از این سیستم های دزدگیر، درب ها به صورت خودکار قفل می شوند تا در صورت بروز هرگونه خطر ایمنی را تضمین کنند. برای خرید و سفارش انواع دزدگیر ماشین قیمت مناسب با ما در ارتباط باشید.

مهندس منصوری
09185052332


منتشر شده

در

,

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *