فروش دوربین مداربسته چشم ماهی

فروش دوربین مداربسته 360 درجه چشم ماهی بیسیم

فروش دوربین مداربسته چشم ماهی بیسیم 360 درجه توسط تکنو دوربین با ارزان ترین قیمت آغاز شد. این دوربین مداربسته کاملا وایرلس بوده و برای نصب و راه اندازی آن نیازی به سیم کشی و دستگاه دی وی آر نیست. در ادامه با این دوربین مداربسته فیش آی بیشتر آشنا خواهید شد:

دوربین مداربسته 360 درجه fisheye

 امروزه دوربین هایی مداربسته جدیدی تحت عنوان دوربین مداربسته چشم ماهی بیسیم وارد بازر شده اند این دوربین ها تکنولوژی بالایی داشته به همیت دلیل استفاده از آن  به مهارت خاصی نیاز دارد و  هم اینکه قیمت نسبتا بالایی دارند به همین دلیل از دوربین های پر طرفدار در بازار کنونی نیستند. پوشش دهی دوربین های چشم ماهی بسیار زیاد بوده و خود به تنهایی در یک محیط مسکونی ای تجاری یا اداری می توانند بر کل محیط احاطه داشته باشند و نیازی به نصب چندین دوربین  نباشد.
نام گذاری دوربین های چشم های به دلیل شباهت لنز این دوربین ها به چشمان ماهی می باشد که می تواند در تمام جهات افقی و عمودی به صورت 360 درجه بچرخد. تصاویر گرفته شده دوربین های چشم ماهی به صورت دایره ای شکل می باشد این دوربین ها در محل نصب خود هیچ نقطه کوری را نخواهند داشت.

دوربین های مداربسته فیش آی بیسیم

 لنز دوربین های چشم ماهی از انوع متحرک با قدرت چرخش 360 درجه می باشد و  می تواند سوژه های متحرک را نقطه به نقطه دنبال  و از آنها فیلمبرداری کند.کیفیت تصاویر دوربین های فیش آی به صورت فول اچ دی با رزولویشن 1080در 1920 مگاپیکسل است.
لنز انها دارای ال ای دی های حاوی نور مادون قرمز است که توانایی دید در شب آنها را تا 8 متر قرار داده است.
دوربین های مداربسته چشم ماهی دارای محلی برای نصب رم یا کارت حافظه هستند و حداکثر ظرفیت رم آنها تا 64 گیگابایت است. به همین به دوربین های مداربسته چشم ماهی دوربین های رم خور فیش آی نیز می گویند. این نوع دوربین های رم خور فیش آی دارای قابلیت حذف خودکار تصاویر و فیلم های قدیمی در کارت حافظه خود هستند با توجه به ظرفیت کارت حافظه مدت نگهداری تصاویر و فیلم ها باهم متفاوت است در کارت حافظه ایی با ظرفیت 6 گیگابایت مدت نگهداری تصاویر و فیلم قدیمی تا 20 روز می باشد.

دوربین های فیش آی رم خور

 دوربین های فیش آی رم خور بیسیم بوده برای ضبط تصاویر و فیلم های خود نیازی به دستگاه ضبط کننده دی وی آر ندارند. انتقال تصاویر و فیلم ای ضبط شده دروبین های فیش آی از طریق  مودم یا وای فای محلی و یا از طریق اینترنت سیم کارت داخل آن به نرم افزار مخصصو گوشی همراه یا  کامپیوتر خانگی می باشد. برنامه مخصوص انتقال داد ه های دوربین فیش آی د رگوشی های همراه وی 730 نام داردکه با استفاده از آن می توان با دوربین ارتباط برقرار کرد و به صورت آنلاین  تصاویر  و فیلم های دوربین در محل نصب مشاهده کرد.

دوربین های بیسیم چشم ماهی سیمکارت خور

 دوربین های بیسیم چشم ماهی سیمکارت خور از سیم کارت های همراه اول و رایتل و ایرانسل پشتیبانی می کنند و به آنها دوربین های مداربسته چشم ماهی سیم کارت خور نیز می گویند. فیلمبرداری دوربین های سیمکارت خور چشم ماهی  در دو حالت موقت و دائم قابل تنظیم است. حالت دائم بدون وقفه به ضبط فیلم و عکس ها می پردازد اما در حالت موقت می توانید برای دوربین بازه زمانی و تاریخی را تعریف کنید که فقط در آن بازه زمانی شروع به ضبط فیلم وتصاویر  بکند.
دوربین های چشم ماهی بیسیم دارای سنسور های حساس به حرکت هستند که در صورت تشخیص حرکت افراد یا اشیا و یا حتی  وجود صدا در محیط و تشخیص آن و وجود هر گونه تغغیرات نوری در محیط شروع به ضبط فیلم و تصاویر می کنند این ویژگی سبب می شود که کارت حافظه این نوع دوربین ها فقط از موارد ضروری پر شود ودر مصرف آن صرفه جویی شود.

نحوه نصب دوربین های مداربسته چشم ماهی

نصب دوربین های مداربسته بر روی دیوار ها یا در سقف ها صورت می گیرد با توجه به مترحرک بودن لنز آنها و داشتن چرخش تا 360 درجه نباید دوربین چشم ماهی را در گوشه و کنار و یا در مجاورات موانعی مانند لوستر و غیره نصب کرد زیرا که این نموانع محیطی و یا قرار گرفتن در گوشه دیوار مانع از چرخش کامل لنز دوربین به تمام زوایا شده و نقاط کوری را به کاربر می دهد.
کیس یا بدنه دوربین های سیم کارتی چشم ماهی از نوع پلاستیک  فشرده بوده و ضد آب و ضد ضربه نیستند اغلب این دوربین ها برای فضاهای داخلی مورد استفاده  قرار می گیرند.

فروش دوربین مداربسته چشم ماهی

مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری انواع دوربین های مداربسته چشم ماهی را در مدل های لامپی، مخفی، سقفی و بولت را به شما عزیزان ارائه خواهد کرد. این دوربین ها همانطور که گفته شد دارای زاویه دید360 درجه بدون نقطه کور بوده و کاربر می تواند تنها توسط یک دوربین مکانی بزرگ را مدیریت کند. پس برای سفارش و خرید انواع دوربین های فیش آی همین حالا تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *