قیمت دزدگیر بیسیم سیم کارتی اماکن

قیمت دزدگیر بیسیم سیم کارتی اماکن

قیمت دزدگیر بیسیم سیم کارتی اماکن را از نمایندگی منصوری دریافت کنید. مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری انواع سیستم های ضد سرقت امنیتی را برای خانه های شما به نمایش گذاشته اند. با ما همراه باشید تا با این سیستم های نظارتی بیسیم بیشتر آشنا شوید:

دزدگیر منازل

دزدگیر منازل از سیستم های امنیتی و نظارتی  جدید می باشند که علاوه بر منازل برای اماکن اداری و تجاری و صنعتی و غیره نیز استفاده می شوند. دزد گیرهی منازل در طول زمان بسته به نیاز و محدودیت هایی در حال پیشرفت بوده و امروزه یکی از جدیدترین و پر کابردترنی دزدگیر منازل نوع سیم کارتی و بیسیم ان می باشد.
در واقع دزدگیر های منزل سیم کارتی به دلیل داشتن شیم کارت داخل ان نیازی به سیم کشی برای اتصال به کابل تلفن ثابت ندارد وبه همین دلیل نصب ان آسان تر و کم هزینه تر بوده و امنیت آن  نیز بیشتر می باشد. همه ی دزدگیر های منازل داری یک پنل مرکزی تحت عنوان مغز دزدگیر هستند که نقش کنترل همه ی اجزای دزدگیر ها را دارند.

دزدگیر های سیمکارتی خانه

دزدگیر های بیسیم خانه دارای انواع سنسورهای حساس یه حرکت سنسور های حساس به ضربه و لرزش، سنسور های حساس به دود و آتش سوزی ونور هستند و با تشخیص هر گونه علامت و افراد مشکوک  و یا با شکستن درب ها و حتی گرفتن نور چراغ قو این نوع دزدگیر ها فعال شده و آنها را تشخیص دادده و از طریق سیم کارت داخل آن به شمار ه های از پیش تعیین شده حافظه ی خود پیامک می فرستد و یا تماس بر قرار می کند و می تواند در محل نصب دزدگیر نیز آلارم هشدار دهنده را روشن کند.
در حافظه ی دزدگیر های سیم کارتی می تواند در بر برخی از مدل ها تا 50 شماره از قبل ذخیره نمود که در صورت هر گونه علایم و هشداری نوتیفکشن آن را به آنها ارسال یا ایمیل کنند.

عملکرد سیستم ضد سرقت خانگی

سیمکارت سیستم ضد سرقت خانگی با کم شدن میزان شارژ آن وقتی به میزان 1000 تومان رسید آلارم آن را به تلفن همراه کاربر از طریق نرم افزار مخصوص ارسال می کند و می توان از راه دور از طریق گوشی همراه خود آن را شارژ کرد.  دزدگیر های سیم کارتی منازل دارای زون های چشمی جداگانه برای بخش های مختلف خانه هستند می توان از زون چشمی برای اتاق خواب ها، زون چشمی برای آشپزخانه ، زون های چشمی برای پارکینگ  ها و انباری ها و غیره استفاده کرد .
دزدگیر منازل بیسیم دارای ریموت هایی برای کنترل از راه دور هستند این ریموت ها دارای کد های مخصوص خود بوده که غیر قابل هک هستند از این ریموت ها برای باز و بسته کردن درب پارکینگ ها و خاموش و روشن کردن  لامپ هایی پارکینگ و انباری و غیره استفاده  می کنند. اگر به هر دلیلی ریموت دزدگیر گم بشود می توان با استفاده از نرم افزار گوشی همراه المان را از مدار حذف کرد و به نمایندگی دزدگیر مراجعه کرد و ریموت جدید با کد اختصاصی جدید د رخواست کرد.

سیستم های اعلام سرقت اماکن

 دزد گیر های منازل سیم کارتی برای تامین انرژی برق میتوان با استفاده از آداپتور مخصوص مستقیما به برق شهری متصل کرد. الیته این نوع دزدگیر ها دارای باتری های داخلی لیتیومی یا ظرفیت 5000 ملی آمپر بوده که در صورت قطع شدن برق به صورت خودکار به اتری داخلی خوت متصل شده و مانع از خاموش دشن دزدگیر می شود. دزدگیر های سیم کارتی دارای سنسور های حساس برای هشدار دادن کم شدن میزان باتری داخلی بوده و آن را به صورت آلارم و یا پیامک به گوشی همراه کاربر ارسال می کنند.
دزدگیر های منازل سیم کارتی از همه ی اپراتور های همراه اول، ایرانسل ورایتل پشتیبانی می کنندو با گوشی هایی با سیستم عامل اندروید و ای او اس نیز می توان از طریق نرم افزار مخصوص خود از راه دور آنها را کنترل کرد.

سنسور های حساس به حرکت و سایر امکانات دزدگیر اماکن

یکی از سنسور های حساس به حرکت دزدگیر های سیم کارتی سنسور مادون قرمز است که با تشخیص کوچک ترین حرکت درشب می تواند اعلام خطر کند و آلارم هشدار دهنده را به کاربر ارسال کند.به این سنسور مادون قرمز دزدگیر منازل در واقع چشم الکترونیک نیز می گویند که تصاویر را به حالت پرده مانند در فضا پخش می کنند
دزدگیر های اماکن سیم کارتی دارای اسپیکر ومیکروفون داخلی هستند صداها را همزمان ضبط و پخش می کنند میتوان از قبل صدای خود را ضبط  کرده و یا اینکه همزمان با ارسال آلارم هشدار دهنده صدای خود در در محل نصب دزدگیر پخش کرده وسارقیان را فراری داد.

قیمت دزدگیر بیسیم سیم کارتی اماکن                    

اگر می خواهید برای خانه های خود سیستم ضد سرقتی با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید همین حالا با شماره های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *