قیمت دزدگیر خودرو تصویری استیل میت

قیمت روز دزدگیر خودرو تصویری استیل میت

قیمت دزدگیر تصویری استیل میت را تنها از نمایندگی های تکنو دوربین دریافت کنید. فروشگاه امنیتی منصوری دنیایی از سیستم های اعلام سرقت ماشین را با قیمتی ویژه در مدل های معمولی و تصویری عرضه بازار کرده است و همگی دارای گارانتی معتبر نیز می باشند. همراه ما باشید تا با هم با دزدگیر تصویری برند steel mate آشنا شویم:

دزدگیر تصویری خودرو مارک استیل میت

دزدگیر تصویری خودرو استیل میت ساخت کشور چین می باشد که از قدیمی ترین برندهای تولید کننده لوزام جانبی خودرو ها می باشد. برند استیل میت علاوه بر تولید دزدگیر خودرو به ساخت انواع جامپ استاتر، سنسورهای تنظیم کننده باد لاستیک ها، باند خودرو، مکان یاب ، رهیاب،سنسور مخصوص پارک کردن خودرو وغیره می پردازد.
ریموت های برند استیل میت از با کیفیت ترین ریموت های موجود در بازر هستند به طورکلی دزدگیر استیل میت در دو مدل ساده و تصویری  وجود دارند.

عملکرد دزدگیر های خودرو استیل میت

عملکرد دزدگیر های خودرو استیل میت مانند سایر دزدگیر های خودرو دیگر به دین صورت است که سنسوور های حساس دزدگیر در بخش های مختلف خودرو مانند درب ها ، پنجره ها، کاپوت، و غیره نصب می شوند. در صورت هر گونه وارد شدن ضربه و یا لرزش  به هر ثسمت خودرو آلارم هشدار دهنده دزدگیر فعال می شود و پیغام هشدار دهنده را به کاربر می دهد و با روشن صدای آلارم و چشمک زدن فلاشرهای خودرو قسمت های تحریک شده را نمایش می دهد.
دزدگیرهای تصویری استیل میت ریموت آن دارای ال سی دی یا صفحه نمایشگر کوچک بوده که تصویر ماشین بر روی آن وجود دارد در صورت تحریک قسمت های مختلف ماشین پیغام آن بر روی صفحه نمایش ریموت ظاهر شده و صدای آلارم نیز فعال می شود.

 مشخصات دزدگیر های خودرو استیل میت :

 ریموت آنها کد گذاری شده و غیر قابل هک  کردن می باشد. این ریموت ها دو عدد بوده یکی بعنوان یدک استفاده می شود. ریموت دزدگیر استیل میت ضد آب نیستند در صورت دیدن هر گونه آسیب این ریموت ها غیر قابل تعمیر بوده وباید ریموت تازه با کد جدید را جا گذاری کرد. ریموت  استیل میت دارای 5 دکمه می باشد.
تمامی دربهای خودرو را می توان با فشار دادن دکمه قفل ریموت همزمان قفل کرد و در صورتی که موتور روشن باشد برای قفل کردن تمام درب ها و یا قفل کودک کردن درب ها ابتدا پدال ترمز خودور را فشار داد سپس دکمه قفل ریموت را به مدت 5 ثانیه نگه داشت برای غیر فعال  کردن قفل کودک می توان   دکمه باز کردن قفل کودک را به مدت 3 ثانیه فشار داد.

امکانات ویژه سیستم ضد سرقت استیل میت

 از ویژگی های ریموت های استیل میت دارا بودن ساعت و زنگ هشدار دهنده قابل تنظیم می باشد که می توان آن را فعال یا غیر فعال کرد.   دزدگیر های استیل میت نیز دارای قابلیت باز کردن صندوق عقب توسط ریموت ان می باشدو هم چنین این دزدگیر ها می توانند تمامی شیشه های خودرو را با ریموت با لا ببرند .
اگر درمکان بسیار شلوغی خودروی خود را پارک کرده اید برای پیدا کردن سریع آن می توان از ریموت دزدگیر استیل میت استفاده کرد و این دزدگیر با فعال کردن فلاشرهای خودو و چشمک زدن آن باعث پیدا کردن هرچه زودتر خودرو می شوند.  ریموت های استیل میت دارای باتری های لیتومی قابل شارژ هستند این باتری های دوام بسیار بالایی دارند و می توانند به مدت طولانی شارژ را درخود نگهدارند.
دزدگیر های استیل میت دارای لوازم جانبی ازجمله : آنتن، ریموت یدکی، شارژ فندکی ، رله قطع و وصل کردن برق، آژیر، دفترچه راهنمای نصب هستند.

انواع دزدگیر های تصویری استیل میت :

دزدگیر تصویری استیل میت مدل 8006:
برد مفید تا 1000 متر می باشد همه ی قابلیت های باز و بسته کردن درب ها و صندوق عقب پران و بالابر شیشه ها رادارد. این مدل دزدگیر بدون قابلیت هشدار دهنده چراغ روشن و استارت از راه دور هستند.

 دزدگیر تصویری استیل میت مدل 888ان :
برد مفید آن تا 1000 متر است و دارای همه ویژگی های مدل 8006 بوده ولی فاقد قابلیت استارت از راه دور می باشد.

دزدگیر تصویری استیل میت مدل 888 پیک:
ریموت آن می تواند تا 1500 متر را پوشش دهی کند . همه ی ویژگی های مدل 888 ان داشته و دارای قابلیت استارت از راه دور را دارد.

دزدگیر تصویری استیل میت مدل رنجر:
از نظر ویژگی شبیه مدل 888 ان بوده ولی فاقد استارت از راه دور است. و می تواند تا 2000 متر را ساپورت کند.

دزدگیر تصویری مدل 5163:
برد مفید آن تا 2000 متر است و از نظر قابلیت ها شبیه به دزدگیر تصویری مدل 888 پیک می باشد.

دزدگیر تصویری مدل 838 جی :
برد مفیدی تا 1000 متر را دارد و کاملا مشابه مدل 888 ان است.

قیمت دزدگیر تصویری استیل میت

برای آسودگی خاطر و همین‌طور امنیت ماشین ،نصب دزدگیر خودرو یکی از کارهای مهم و پراهمیت است. ولی یک دزدگیر خوب علاوه بر تأمین امنیت باید دارای ویژگی‌های خاص دیگری ازجمله آنتن دهی قوی و ساختاری ساده و در بعضی مواقع ویژگی‌های اضافه‌ای مانند نشان دادن باز بودن درب‌ها و… باشد.

 دزدگیرها به چندین دسته تقسیم می‌شوند و انواع بسیار متنوعی دارند. ما انواع سیستم های ضد سرقت اتومبیل را با قیمتی ویژه به شما عزیزان ارائه خواهیم داد. پس هم اکنون با ما تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *