قیمت دی وی آر چهار کاناله 5 مگاپیکسل ارزان

قیمت دی وی آر چهار کاناله 5 مگاپیکسل در تکنو دوربین بانه ارزان تر از همه جاست. دستگاه ضبط تصویر دوربین مداربسته 4 کانال را می توانید برای پکیج های 4 تایی خریداری کرده و به راحتی از راه دور مکان های مد نظر را کنترل و مدیریت کنید. ما در ادامه به معرفی بیشتر این dvr های 4کانال می پردازیم:

دی وی آر چهار کاناله

امروزه دوربین های مداربسته آنالوگ برای ذخیره تصاویر و فیلم های خود و ضبط آنها به دستگاه ضبطدکننده دی وی آر نیاز دارد این دستگاه دارای قسمت های مختلفی یا پورت های ورودی و خروجی می باشد که می تواند دوربین های مداربسته، فلش ، موس و سایر لوزام جانبی را به آنها متصل کرد.
معمولا دستگاه های دی وی آر بر اساس تعداد کانال هایی که دارند به همان تعداد می توان دوربین مداربسته به آنها متصل کرد و به این صورت نام گذاری می شوند. دستگاه دی وی آر 4 کاناله یعنی 4 دوربین مداربسته به آن متصل می شود. دی وی آر های 8 و 16 و 32 کاناله هم وجود دارند. دستگاه دی وی آر 4 کاناله 5 مگا پیکسل را می توان  همزمان 4 دوربین مداربسته به آن متصل کرد و تصاویر و فیلم هایی با کیفیت 5 مگا پیکسل را ضبط می کنند.

مشخصات فنی دستگاه دی وی آر 4 کاناله 5 مگا پیکسلی :

 این دستگاه دارای کیس فلزی محکم  بوده و رزو لویشن آن 1080 در 2536 مگا پیکسل می باشد و فیلم و تصاویر را با کیفیت 5 مگا پیکسل ذخیره می کند. از قابلیت های ویژه دستگاه دی وی آر داشتن قابلیت 5 آی ان 1 بوده یعنی همه مدل های دوربین های مداربسته موجود در بازار را ساپورت می کند.
دستگاه های دی وی آر به خودی خود حافظه ندارند و باید یک هارد دیسک را به عنوان حافظه جانبی به آنها متصل کرد. میزان ظرفیت هارد دیسک به تعداد دوربین های مداربسته به دی وی آر و مدت زمان  و میزان فشرده سازی  تصاویر و فیلم های دوربین بستگی دارد.  دستگاه دی وی آر 4 کاناله  دارای هارد دیسک اینترنال با ظرفیت 8 ترابایت  است.

امکانات دستگاه های ضبط تصویر

دی وی آر ها دارای پورت خروجی یو اس بی هستند که می توان علاوه بر فلش سایر لوازم جانبی از جمله  موس و شارژر و غیره به آن متصل کرد.  برای بکاپ گیری و ذخیره سازی حافظه هارد دیسک دی وی آر می توان یک فلش و یا یک هارد اکسترنال را به درگاه یو اس بی متصل کرد و در صورت نیاز با مشخص کردن باز ه زمانی دلخواه اطلاعات ذخیره شده در آن مدت زمان را در هارد دیسک ویا فلش مموری خود ذخیره کرد.
یکی از قابلیت های مهم دی وی آر 4 کاناله قابلیت اتصال اینترنت گوشی همراه یا لپ تاپ به دی وی آر می باشد و از راه دور به صورت آنلاین بر محیط نظارت داشت و در هر مکانی بتواند با تامین اینترنت تصاویر و فیلم های داخل دی وی آر  را در گوشی یا لپ تاپ خود مشاهده کرد. برای مشاهده بدون وقفه و کندی تصاویر دی وی آر د رگوشی نیاز به اینترنت با سرعت 4 مگا به با لا می باشد.

دی وی آر های 4 کاناله

 دی وی آر های 4 کاناله می توانند به دانگل و وای فای را ساپورت کنند که این قابلیت اتصال دستگاه دی وی آر را بدون سیم به مودم ممکن می سازد.دی وی آر 4 کاناله 5 مگا پیکسلی به توسط نرم افزار مخصوص ایکس ام آی به گوشی های اندروید متصل می شوند.
فرمت فشرده سازی تصاویر در دی وی آر های 4 کاناله به صورت اچ 265 است  دی وی آر حاوی این فرمت فیلم ها را در مدت بیشتری در خود ذخیره می کند. دی وی آر 4 کاناله  دارای یک درگاه ورودی صدا  جهت اتصال میکروفون و یک پورت خروجی صدا برای اتصال اسپیکر می باشد م صداهای اطراف را نیز در ضبط می کند.

عملکرد دستگاه های دی وی آر

 در واقع عملکرد دستگاه های دی وی آر به این صورت است که تصاویر و فیلم های آنالوگ گرفته شده توسط دوربین ها را به صورت دیجیتال در هارد دیسک خود ذخیره می کند.
پورت های ورودی تصاویر دی وی آر شامل اچ دی ام آی ، وی جی آ می باشد که میتوان  با اتصال این پورت ها  به صفحه نمایش گر یا لپ تاپ های شخصی و تلویز یون ها تصاویر و فیلم هیا هارد دیسک آنها را مشاهده و ذخیره کرد. تامین انرژی برق در دستگاه دی وی آر 4 کاناله توسط آداپتور های مخصوص با ولتاژ 12 ولت و خروجی 2 آمپر و با اتصال به برق شهری امکان پذیر است.

قیمت دی وی آر چهار کاناله

تکنو دوربین بانه وارد کننده انواع دستگاه های ضبط تصویر دوربین مداربسته در مدل های 4 کانال، 8 کانال، 16 کانال، 32 کانال، 64 کانال و غیره با برند های داهوا، هایک ویژن، هایلوک، بادیگارد، نونیم و غیره است. برای سفارش و خرید انواع دی وی آر های دوربین مداربسته همین حالا تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *