قیمت هارد یک ترابایت برای دی وی ار

قیمت هارد یک ترابایت برای دی وی ار با گارانتی

قیمت هارد یک ترابایت برای دی وی ار با گارانتی را از ما دریافت کنید و با سایر قیمت ها در بازار ایران مقایسه کنید. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری دارای نمایندگی فروش و نصب انواع دوربین های مداربسته با بهترین لوازم جانبی در سراسر ایران بوده و تمامی تعرفه و قیمت های این مجموعه کاملا منصفانه می باشد. در ادامه می خواهیم به معرفی و تشریح هارد دیسک 1tb دوربین مداربسته بپردازیم:

هارد یک ترابایت برای دی وی آر

امروزه دوربین های مداربسته آنالوگ و یا سیم دار برای ضبط تصاویر و فیلم های خود به دستگاه دی وی آر نیاز دارند در واقع دی وی آر نقش ضبط کننده و پردازش کننده تصاویر وفیلم های دوربین های مداربسته را دارد.
دستگاه دی وی آر به خودی خود دارای حافظه سر خود نمی باشد و به هارد دیسک به عنوان کارت حافظه جانبی نیاز دارد هر نوع هارد دیسکی برای دستگاه دی وی آر مناسب نیست بعضی از هارد دیسک ها برای مصرف داخلی و برخی برای مصرف خارجی مورد استفاده قرار می گیرند.

 ظرفیت هارد دیسک ها به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله :

فرمت فشرده سازی تصاویر و فیلم های دوربین های مداربسته که امروزه دستگاه های دی وی آر از فرمت های اچ 264 ، اچ 265 و اچ مثبت 265 استفاده می کنند.
رزولویشن یا کیفیت ضبط تصاویر و فیلم ها هرچه بالاتر باشد حجم آنها نیز بیشتر بوده و میزان ظرفیت و حجم هارد دیسک نیز باید بالاتر باشد.
حرکت تصاویر : منظور از آن فریم های متوالی و پشت سرهم تصاویر اگر ثابت باشد و تغییر نکند آنها را حذف کرده و ضبط نمی شوند اما اگر تصاویر دارای حرکت های متوالی بوده حجم فیلم های گرفته شده نیز بیشتر می باشد و ظرفیت بیشتری از هارد دیسک را به خود اختصاص می دهند.
متد زمان ضبط تصاویر و فیلم های گرفته شده یکی دیگر از عوامل موثر در ظرفیت هارد دیسک دی وی آر ها می باشد بدین صورت اگر دوربین ها دارای سنسور حساس به رحکت باشند و در صورت هر گونه حرکت شروع به فیلم برداری کنند در میزان ظرفیت حجم هارد دیسک دی وی آر آنها صرفه جویی به عمل می آید.

معیارهایی که قبل از خرید هارد باید به آن توجه کرد

هارد دیسک ها دارای ویژگی های خاصی بوده که قبل از خرید باید به آنها دقت کرد. ازجمله مهمترنی ویژگی های هارد دیسک ها ظرفیت آنان می باشد هرچه ظرفیت آنها بیشتر باشد حجم زیادی از تصاویر و فیلم های دوربین های مداربسته را د رخود ذخیره می کنند و بر اساس  نیاز و تعداد دوربین های متصل به دی وی آر باید هارد دیسک متناسب را انتخاب کرد.
معمولا ظرفیت هارد دیسک ها را برا اساس ترابایت نشان می دهند.
هارد دیسک یک ترابایت می تواند  تصاویر و فیلم های گرفته شده توسط  4 عدد دوربین های مداربسته را به مدت 12 روز در خود ذخیره کند. اگر تعداد دوربین های مداربسته به دی وی آر 8 عدد باشد ظرفیت هارد دیسک یک ترابایت به مدت 6 روز است و در صورتی که 16 عدد دوربین مداربسته به دی وی آر متصل شوند هارد دیسک یک ترابایت می تواند به مدت 3 روز اطلاعات  گرفته شده توسط دوربین ها را در خود ذخیره کند.

نصب هارد دیسک یک ترابایتی

برای نصب هارد دیسک یک ترابایتی ابتدا باید دستگاه دی وی آر را خاموش کرد و همه ی کابل های متصل به آن را جدا کرده  وهارد دیسک را با پیچ های مخصوص در محل آن در  دی وی آر نصب کرد و بعد کابل های رابط و برق را به درستی با توجه به جهت آنها وصل کرد سپس دستگاه دی وی آر را روشن کرد در این حالت هارد دیسک توسط دستگاه دی وی آر شناسایی می شود.
اگر در حین ذخیره سازی  دی وی آر برق قطع شود اطلاعات ذخیره شده در هارد دیسک نیز از بین رفته  و حتی باعث خرابی داریو آن می شود بنابراین برای محافظت از هارد دیسک در صورت قطعی برق از باید از دستگاه پشتیبان گیری باتری یا یو پی اس استفاده کرد. یو پی اس تلفات ناشی از افت ولتاژ برق و یا قطعی برق هارد دیسک دی وی آر را از بین می برد نوعی دستگاه پلاگین ساده است به عنوان منبع تغذیه و تامین انر ژی بدون وقفه مورد استفاده قرار می گیرد.
یک هارد دیسک یک ترابایتی  در صورتی که دوربین های مداربسته متصل به دی آر دارای وضوح 1080 مگا پیکسل باشند و سرعت نرخ فریم در آنها 6 فریم در ثانیه بوده  وضبط معمولی به صورت 500 گیگابایت برای هر دوربین باشد در این شرایط یان هارد یک ترابایتی می تواند به مدت 24 روز فیلم ها را در خود ذخیره کنند. یک نکته در مورد ظرفیت هارد دیسک ها میزان سرعت فریم بر ثانیه دوربین ها می باشد در صورتی که هر چه سرعت فریم بر ثانیه دوربین ها کمتر باشد میزان  ذخیره سازی در هارد دیسک بیشتر می شود اگرچه وضوح فیلم کمتر می گردد.

قیمت هارد یک ترابایت برای دی وی ار

پیش از خرید هارد دیسک دوربین بهتر است بدانید که موارد مهم در قیمت هارد دوربین مداربسته چه چیز هایی هستند. باید گفت نحوه‌ی قیمت گذاری تمامی هارد دیسک های مخصوص DVR و NVR وابسته به معیار هایی همچون میزان ظرفیت هارد دیسک،سرعت چرخش هارد دیسک، سرعت ذخیره سازی هارد دیسک.

ظرفیت هارد دیسک عموما از 500 گیگابایت تا 6 ترابایت در بازار موجود بوده و با قیمتی ارزان در فروشگاه تکنو دوربین به فروش می رسند لذا برای خرید انواع هارد دوربین مداربسته و دی وی آر همین حالا با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *