فروش دوربین مداربسته داهوا

فروش دوربین مداربسته داهوا HFW1200SP

فروش دوربین مداربسته داهواHFW1200SP  از طریق نماینده های فعال تکنو دوربین در سراسر کشور. این دوربین مداربسته بولت hdcvi یکی از دوربین های محبوب ضد آب برای استفاده در فضاهای باز می باشد. در ادامه با این دوربین مداربسته سیمی بیشتر آشنا خواهیم شد:

دوربین مداربسته داهوا چینی dahua

دوربین مداربسته داهوا چینی dahua یکی از بهترین دوربین های مانیتورینگ برای افزایش سطح کاربری اماکن می باشند که بر اساس نوع دوربین و مدل آن کاربردهای متفاوتی دارند.
غالب دوربین های داهوا به صورت آنالوگ در بازار وجود دارند یعنی برای ذخیره سازی تصاویر و فیلم ها و ارسال آنها به دستگاه دی وی آر نیاز دارند. با استفاده از دستگاه دی وی آر می توان 6 تا 64 دوربین مداربسته را به آن متصل کرد که این تعدا پشتیبانی به مدل دستگاه دی وی آز و تعداد پورت های ورودی تصاویر آن بستگی دارد.
دوربین های مداربسته داهوا دارای وضوع تصاویر حدود 2 مگا پیکسل هستند و دارای لنز های ثابت و متحرک بوده که لنز های ثاتب را نمی توان به صورت اتوماتیک زاویه دید آن را تغییر داد و برای این تغییر زاویه دید آن باید به صورت دستی اقدام کرد.

لنزدوربین داهوا مدل 1200 اس پی

لنز دوربین داهوا مدل 1200 اس پی دارای چراغ های مادون قرمز هستند و می  توانند در تاریکی مطلق شب تصاویر رنگی را ثبت می کنند و دامنه دید آن ها در شب تا 80 متر است. هم چنین لنز آنها دارای چراغ هایی با نور سفیذ می باشد که برای گرفتن تصاویر و فیلم ها در شب به صورت سیاه و سفید مورد استفاده قرار می گیرد.
بدنه ی دوربین های داهوا اس پی از جنس فلز بوده و ضد ضربه و ضد آب هستند و مناسب برای هر نوع شرایط آب و هوایی هستند از لحاظ شکل ظاهری دوربین های داهوا شبیه  دوربین های بولت بوده و به صورت نیم استوانه ای طراحی شده اند که بر نوع کار کرد آن ها تاثیر می گذارد. تصاویر گرفته شده توسط دوربین داهوا 1200 به صورت فول فریم با سرعت 30 فریم بر ثانیه می باشد تصاویر به صورت فول اچ دی با رزولویشن 1080 در 1920 مگاپیکسل گرفته می شود  این نوع دوربین های می توانند تصاویر دیجیتال و آنالوگ را سوئیچ کنند. دوربین 1200 اس پی دارای پیکسل های عمودی و افقی به ترتیب به صورت 1080 و 1920 هستند که مجم.ع ضرب آنها می شود 2 مگا پیکسل یا اصطلاحا 1080 پیکسل است.

لنز های دوربین های داهوا مدل 1200 اس پی

دوربین های داهوا مدل اچ اف دبلیو مانند سایر دوربین های مداربسته دارای سنسور حساس به حرکت و صدا هستند و می تواندد با تشخیص اولین حرکت شروع به فیلم برداری یا ضبط تصاویر بکنند.
این نوع دوربین های تصاویر گرفته شده را در حافظه دی وی آر یا هارد دیسک آن ذخیره می کنند بسته به تعداد دوربین متصل به دی وی آر باید هارد دیسک  یا حافظه جانبی را انتخاب کرد هر چه تعداد دوربین های داهوای به کار رفته  در محل نصب بیشتر باشد میزان حافظه هارد دیسک  دستگاه دی وی آر نیز بیشتر می باشد. می توان اطلاعات ذخیره شده در هارد دیسک با متصل کردن یواس ابی یا فلش یا کارت حافظه جانبی به پورت ورودی وی اس بی دی وی آ ر بکاپ گیری کرد آنها را در حافظه گوشی موبایل یا کامپیوتر شخصی خود ذخیره کرد
تامین انر ژی برق برای دوربین های داهوا با استفاده از استفاده از منبع تغذیه 12 ولتی بوده و که دارای تلورانس 30 درصد است . میزان جریان  آمپری  مصرفی دوربین های داهوا به صورت  1 یا 2 آمپر و از نوع ثابت یا دی سی بوده است. میزان برق مصرفی دوربین ای داهوا 1200 به صورت حداکثر 4 وات است.

ویژگی ها و نحوه نصب دوربین داهوا مدل 1200

برای اتصال دوربین داهوا مدل 1200 به دستگاه دی وی آر به کابل کواکسیال با پورت وردی آر جی 59 به متراژی حدود 300 متر نیاز است که  از طریق فیش بی انی سی متصل می شود.  لنز دوربین های داهوا مدل 1200 از نوع ثابت با فاصله کانونی 3.6 میلی متر می باشد که دارای زاویه دید 85 درجه با کمترین نقطه کور می باشد
این دوربین دارای میکروفون و اسپیکر داخلی بوده که صداهها را همزمان پخش و ضبط می کنند و مکالمه دو طرفه ایجاد می کنند. دوربین داهوا مدل 12000 اس پی دارای تنظیمات نوری به صورت بی ال سی یعنی یکسان کردن نور در محیط هایی با نور زیاد یا کم هستند و همچنین قابلیت جمع کردن نور به صورت دیجیتال یعنی به اصطلاح دی دبلیو دی آر ارا نیز دارند و علاوه بر دارای توانایی تنظیم نور در شب و روز هستند.

فروش دوربین مداربسته داهوا

مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری وارد کننده انواع دوربین های مداربسته چینی با کیفیت داهوا در انواع مدل های دام، بولت، اسپید دام، صنعتی و غیره با تکنولوژی های بیسیم، آنالوگ، تحت شبکه سیمی و غیره با نازلترین قیمت همراه با گارانتی دو ساله می باشد. لذا برای خرید قیمت مناسب انواع دوربین های داهوا همین حالا تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *