فروش دوربین مداربسته سیم کارتی

فروش دوربین مداربسته سیم کارتی 4G ارزان

فروش دوربین مداربسته سیم کارتی 4G ارزان توسط فروشگاه دوربین مداربسته منصوری میسر شد. دوربین سیم کارت خور فور جی از دوربین های مداربسته بدون نیاز به مودم و یا سیم کارت است، این دوربین سیم کارتخور میتواند در طول روز و شب تصاویر با کیفیت بالایی را ثبت کنید.این دوربین مداربسته نیاز به سیم کشی و دستگاه ضبط نداشته و تنها کافی است آن را به پریز برق متصل کنید تا شروع به فیلمبرداری کند. همراه ما باشید تا با این دوربین مداربسته بیشتر آشنا شوید:

دوربین مداربسته سیم کارتخور 4 جی

 امروزه دوربین های مداربسته در هر نوع و مدل بهترین سیستم حفاظتی و نظارتی برای هر مکانی  اعم از منزل، ادرات، کارخانه ها جاده ها ، باغ و ویلاها، اطراف جاده ها، وحتی داخل خودرو  می باشند. سیستم های دوربین مداربسته  سیم کارتی از نوع دوربین های مداربسته بدون سیم هستند د رواقع این نوع دوربین ها بر خلاف دوربین های سیم دا نیازی به دستگاه دی وی آر برای ضبط وقایع خود ندارند و برای انتقال تصاویر و فیلم های گرفته شده نیازی به وای فای ای مودم محلی نداشته از همان اینترنت سیم کارت داخل آن استفاده می کنند.
دوربین های بیسیم سیم کارتی با استفاده از نرم افزار مخصوص خود به گوشی همراه یا کامپیوتر کاربر متصل می شوند. سیم کارت داخل آنا باید حتما ریجستری شود تا بتواند برای همیشه فعال باقی بماند ولی اگر سیم کارت آنها ریجتسری نشود فقط یک ماه  به صورت فعال باقی می ماند و دیگر آنتن از دسترس خراج می شود.

دوربین های بیسیم سیم کارت خور فوجی

 دوربین مداربسته سیم کارتی 4 جی منظور از 4 جی بودن آن داشتن فناوری 4 جی لایت بوده که این فناوری سرعت آپلود  تصاویر در آنها بسیار بالا می باشد . میزان مصرف اینترنت  دوربین سیم کارتی 4 جی در حالت عادی بدون اتصال چندین کاربر و با داشتن فقط یک کاربر در یک ماه به میزان 5 گیگابایت می باشد شما حتی می تواندی حجم اینترنت سیم کارت داخل دوربین را از راه دور با استفاده از نرم افزار های مخصوص از طریق گوشی همراه خود شارژ کنید.
با توجه به اینکه نیازی به دستگاه ضبط کننده دی وی آر ندارند و نیازی به سیم کشی و کابل کشی ندارند نصب آنها آسان بوده و از لحاظ اقتصادی کم هزینه هستند.  بدنه دوربین های سیم کارت خور از جنس فلز مقاوم بوده وضد آب و ضد ضربه هستند و در براب آب و هوایی آفتابی و بارانی و برفی و غیره مقاوم هستند.

عدم نیاز دوربین سیمکارتی به مودم

دوربین های سیم کارتی 4 جی با توجه به اینکه نیازی به مودم و وای فای محلی ندارند پس دارای برد نظارتی قوی و وسیع می باشند ویعنی مشکلی در مورد قطع شدن اینترنت در صورت دور شدن از مودم ندارند اینترنت آن داخلی بوده و از سیم کارت آن تامین می شود وپس می توان از فاصله بسیار درو به صورت آنلاین آنها را با گوشی یا کامپیوتر شخصی خود کنترل و نظارت کرد.
لنز دوربین های سیم کارت 4 جی معمولا ثابت هستند و دارای ماسک حریم شخصی بوده که چرخش آنها قابل تشخیص نباشد لنز آنها می تواند به صورت افقی تا 350 درجه و به صورت عمودی تا 90 درجه بچرخد این چرخش لنز توسط نرم افزار مخصوص آن از طریق گوشی همراه از راه دور امکان پذیر است.

لنز دوربین سیمکارتی

کیفیت لنز دوربین های سیم کارتی تا 5 مگاپیکسل و تصاویر را به صورت فول اچ دی ارائه می دهند . دوربین های سیم کارتی دارای زوم دیجیتال از راه دور تا 10 برابر هستند
همه ی دوربین های سیم کارت خور دارای  لنزی با 12 عد چراغ ال ای دی بوده که 6 عدد از آنها دارای نور مادون قرمز و برای ثبت تصاویر در شب به صورت رنگی  و 6 عدد دیگر دارای نور سفید برای ثبت تصاویر در شب باکیفیت سیاه و سفید هستند. توانایی دید درشب آنها در تاریکی مطلق به صورت رنگی تا 15 متر و به صورت سیاه و سفید تا 30 متر است.
دوربین های سیم کارتی 4 جی دارای کارت حافظه جانبی هستند و می توانند از کارت حافظه تا ظرفیت 128 گیگابایت پشتیبانی می کنندو دارای قابلیت حذف خودکار تصاویر و فیلم های قدیمی را به صورت هر 1 ماه یکبار را دارند.

دوربین سیمکارتی رم خور حساس به حرکت

دوربین های رم خوی سیم کارتی دارای سنسورهای حساس به حرکت هستند و به محض تشخیص حرکت شروع به ضبط تصاویر و فیلم ها را می کنند و این قابلیت باعث می شود که در مصرف حافظه آنها صرفه جویی شود و فقط موارد مهم در آنها ذخیره شود.
کارت حافظه ی موجود در دوربین سیم کارتی قابل جداشند است میتوان  اطلاعات داخل آن جهت پشتیبانی گیری به کامپیوتر یا گوشی همراه خود وصل کرده و آنها را در خود ذخیره کرد. تامین انرژی برق در دوربین های سیم کارتی رم خور 4 جی از طریق آداپتور 12 ولتی 2 آمپری با اتصال به برق شهری صورت می گیرد.

فروش دوربین مداربسته سیم کارتی

دوربین های سیمکارتی چون دارای اینترنت مستقل هستند از انتقال تصویر بسیار پر سرعتی برخوردار هستند که شما با هر سیم کارتی همراه اول،ایرانسل،رایتل می توانید دوربین را راه دور کنترل کنید. یکی از نکات مثبت این دوربین ها انتقال تصویر پر سرعت می باشد. ما در تکنو دوربین انواع دوربین های سیم کارت خور در مدل های متفاوت را همراه با گارانتی با قیمتی ویژه به فروش می رسانیم .

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *