قیمت دزدگیر بیسیم اماکن

قیمت انواع دزدگیر بیسیم اماکن

قیمت دزدگیر بیسیم اماکن در انواع مدل های سیمکارتی، بیسیم، تلفن ثابت و غیره در برند های فایروال،کلاسیک، جی ام کا و سایر مارک های متفرقه را از تکنو دوربین دریافت کنید. در ادامه می خواهیم به تشریح انواع مدل های متفاوت سیستم های اعلام سرقت منزل بپردازیم، پس همراه ما باشید:

دزدگیر اماکن:

یکی از سیستم های نظارتی و امنیتی برای منازل ها و سایر اماکن های سازمانی و عمومی دزدگیرهای اماکن می باشد. دزدگیر های اماکن با ورود افراد مشکوک و یا هرگئنه ضربه و آسیب به درهای ورودی و پارکینگ ها آلارم آنها فعال شده و با توجه به نوع دزدگیر به شیوه آژیر کشیدن و یا تماس گرفتن خودکار و پیامک دادن کاربران را مطلع می کنند و مانع از خطرات سرقت و آتش سوزی و غیره می شوند.

 مشخصات فنی دزدگیرهای اماکن

همه دزدگیر های  منازل دارای یک سیستم مرکزی یا مغز اصلی به نام پنل مرکزی هستند. این پنل مرکزی یا سانترال مرکزی نقش هدایت کننده و کنترل کننده همه سنسورها و تجهیزات متصل به آن را دارد.
تجهیزات تلفن کننده که در برخی از مدل های دزدگیر های اماکن وجود دارد این تجهیزات ممکن است به صورت جایگاهی برای تعبیه سیم کارت و یا جایگاهی برای اتصال کابل سیم تلفن ثابت باشد. منابع تغذیه در سیستم دزدگیر های اماکن در برخی از مدل ها به صورت باتری های جداشدنی قابل شارژ ودر برخی از مدل ها به صورت اتصال مستقیم به برق شهری توسط آداپتور تامین می شود.
انواع سنسورهای دزدگیرها، سنسور های چشمی، سنسور موشن وتشخیص حرکت،سنسور حساس به هر گونه ضربه ولرزش،سنسورهای حساس به نور و ودود در هنگام آتش وسوزی مورد استفاده قرار می گیرد. دزدگیر های اماکن برحسب نوع کارایی که دارند وشیوه اطلاع رسانی آنها به کاربر  در مدل های مختلفی ساخته شده اند.

دزدگیر منزل آژیری :

این نوع دزدگیر ساده ترین و ابتدایی ترین نوع دزدگیر اماکن می باشد این مدل دزدگیر هیچ گونه ارتباطی را با کاربر برقرار نمی کند و تنها با به صدا در آمدن آژیراز طریق سنسورهای حسا س در پنل مرکزی آنها شروع به فعالیت می کند . از معایب این نوع دزدگیر در واقع صدای بلند آن در هنگام آلارم دادن و ایجاد مزاحمت برای همسایگان و هم چنین قطع شدن آژیر به آسانی توسط سارقان می باشد.

دزدگیر اماکن با اتصال خط تلفن ثابت :

در واقع این نوع دزدگیرها دارای سیستم تماس گیرنده در داخل خود هستند و از طریق کابل به خط تلفن ثابت خانگی متصل می شوند.در این مدل میتان شماره هایی برای تماس گرفتن به دزدگیر داد که در صورت اعلام خطر به صورت اتوماتیک با شماره های از پیش تعیین شده تماس می گیرد. از معایب این دزدگیرها سهلوت قطع کردن کابل تلفن ثابت از دزدگیر می باشد.

دزدگیر منازل سیم کارتی :

 از پرکاربردترین نوع دزدگیرها می باشد این مدل دزدگیر ها دارای جایگاهی برای سیم کارت می باشد که در صورت هر گونه خطر  با شماره های از پیش تعیین شده در آن تماس برقرار می کندو یا پیامک ارسال می کند  وحتی  میتوان میزان اعتیار شارژ آن را از راه دور با استفاده از نرم افزار مخصوص از طریق گوشی همراه تامین کرد. این نوع دزدگیرهای امنیت بالایی دارد و دارای جایگاهی برای کارت حافظه هستند و در برخی از مدل های میتوان بیشتر از 50 شماره را در آن ها ذخیره کرد. دزد گیرهای منازل سیم کارتی بیسیم هستند و زون های آنها را می توان برای بخش های مختلف خانه نام گذاری کرد مثلا زون چشمی برای اتاق خواب، زون چشمی برای آشپزخانه، وزوم پارکینگ، زوم انباری، و غیره می باشد. دزدگیرهای منازل بیسیم سیم کارتی دارای ریموت های با کدهای اختصتصی غیر قابل هک بوده و می توان از آنها برای بستن درب پارکینگ ها و یا کنترل روشنایی محیط و غیره استفاده کرد.اگر ریموت آنها گم بشود می توان با گوشی همراه از طریق پیامک یا نرم افزار مخصوص آن المان آن ار از مدار حذف کرد.

دزدگیر منازل بیسیم :

این نوع دزدگیرها نصب و استفاده آنها بسیار آسان وکم هزینه می باشد . دزدگیر های منازل بیسیم  وایرلس بوده و در دو نوع با فرکانس های 315 مگاهرتز و 433 مگا هرتز وجود دارند. دزدگیرهای منازل بیسیم دارای سنسور های حساس چشمی بیسیمی هستند که بعد از اینکه تحریک شدند و خطر را تشخیص دادند آن را به پنل مرکزی ارسال می کنند و سیستم هشدار دهنده یا آلارم و یا تماس اضطراری دزدگیر فعال می شود.این دزدگیرها از راه دور از طریق گوشی همراه قابل کنترل هستند.

دزدگیر اماکن تحت شبکه ای : این دزدگیر های کاربرد های زیادی دارند و به شبکه  اینترنت و یا وای فای متصل میشوند ودر صورت تشخیص هر گونه خطر و یا ورود مشکوک ولرزش نوتیفکیشن محل خطر و آلارم هشدار دهنده را به گوشی همراه کاربر و یا سایتی که از پیش تعیین شده ایمیل می کنند.

قیمت دزدگیر بیسیم اماکن

بهترین و با کیفیت ترین سیستم های دزدگیر ضد سرقت خانه را می توانید با قیمتی منصفانه از فروشگاه منصوری تهیه کنید.تکنو دوربین بانه دنیایی از سیستم های دزدگیر اماکن بیسیم را با قیمتی ویژه وضمانت نامه دو ساله ارائه کرده و شما را جهت نصب و راه اندازی به خوبی راهنمایی خواهد کرد.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *