قیمت عمده دی وی ار در بازار

قیمت عمده دی وی ار در بازار

قیمت عمده دی وی ار در بازار را می توانید از تکنو دوربین دریافت کنید. تمامی دستگاه های ضبط تصویر دوربین مداربسته اعم از 4، 8،16،32 و 64 در فروشگاه دوربین مداربسته منصوری موجود است. ما در ادامه این محصولات را بیشتر به شما معرفی خواهیم کرد.  

دی وی آر دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته  به دو نوع دوربین مداربسته بیسیم و دوربین مداربسته آنالوگ دسته بندی می شوند. دوربین های مداربسته نوع بیسیم آنها بدون نیاز به دستگاه دی وی آر و فقط از طریق اینترنت داخلی و ویا وای فای به کاربر متصل می شوند. اما دوربین های مداربسته نوع آنالوگ برای پردازش وثبت و انتقال تصاویر وفیلم های خود به دستگاه دی وی آر ای دستگاه ضبط کننده دیجیتال نیاز دارند.
وظیفه دستگاه دی وی آر در دوربین های مداربسته آنالوگ تبدیل تصاویر آنالوگ به تصاویر دیجیتال  و ضبط و ذخیره آن در هارد دیسک یا حافظه جانبی خود می باشد.
دستگاه های دی آر دارای کانال ها و پورت هایی برای اتصال چندین دوربین مداربسته به آنها هستند و بر این اسای آنها را به صورت دی وی آر های یک کاناله، 4کاناله،  8 کاناله، 16 کاناله و 32 کاناله نام گذاری می کنند برای مثال منظور از دستگاه دی ِوی آر 4 کاناله این است که همزمان می توان 4 عد دوربین مداربسته را به آن متصل کرد.
دستگاه  دی وی آر با توجه به سنسورها و کیفیت تصاویر دارای انواع حالت های ضبط تصاویر و فیلم هستند :

حالت ضبط به صورت مداوم

در دستگاه دی وی آر حالتی است قابل تنظیم که بدون وقفه شروع به پردازش فیلم های و تصاویر های گرفته شده از دوربین ها می کند و آن را در هارد دیسک خود ذخیره می کند

حالت ضبط وقفه دار حساس به حرکت:

در این حالت دستگاه دی وی آر تصاویر و فیلم های گرفته شده از دوربین را ابتدا پردازش می کند در صورت تشخیص حرکت شروع به ضبط و ثبت انها می کند این قابلیت باعث صرفه جویی در میزان حافظه هارد دیسک آن می شود.

حالت ضبط هشدار دهنده :

این حالت سنسور حرکت دستگاه با سنسور حرکتی و یا با هر گونه تماس مغناطیسی شروع به فیلم بردای می کند این حالت نیاز به سیم کشی و تجهیزات خاصی دارد.
حالت ضبط تنظیم شده: در این حالت میتوان در ساعتی از روز یا روز خاصی دستکاه دی وی آر را برای ضبط وقایع تنظیم کرد.

اجزای تشکیل دهنده دستگاه دی وی آر :

  1. پورت های ورودی صدا که میکروفون به آن متصل شده و برای ضبط صدا استفاده می شود.
  2. پورت خروجی صدا که اسپیکر به آن متصل و برای پخش صدا استفاده می شود
  3. پورت های انتقال دهنده تصاویر اچ دی ام آی . وی جی آ که بریا اتصال به نمایشگر یا مانیتور  مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. پورت اتصال دستگاه به تلویزیون سی وی بی اس
  5. پورت اتصال دهنده دی وی آر به شبکه اینترنت یا پورت لاین
  6. پورت یواس بی برای اتصال موس، فلش ، کیبورد و غیره به دشتگاه دی وی آر

دستگاه های دی وی آر DVR

 بعضی از دستگاه های دی آر بدون دکمه خاموش و روشن کردن هستند و با کشیدن آن از برق به صورت کلی دستگاه را خاموش می کنند.
میزان کیفیت تصاویر ضبط شده در دستگاه دی وی آر به تعداد دوربین مداربسته متصل به آن  و کیفیت این دوربین ها و عوامل محیطی موجود درمسیر دستگاه دی وی آر  و دوربین های مداربسته بستگی دارد هرچه تعدا دوربین های مداربسته متصل به دی وی آر بیشتر باشد کیفیت تصاویر نیز کمتر می شود.
نرخ سرعت فریم بر ثانیه تصاویر و فیلم های ضبط شده در دستگاه دی وی ؤا بسیار مهم می باشد میزان سرعت فریم بر ثانیه یعنی تعداد تصاویری که در هر ثانیه توسط دستگاه ضبط می شود که این میزان نباید کمتر از 5 ثانیه باشد زیرا که اطلاعات ضبط شده آنها در صورتی که نرخ فریم کمتر از 5 ثانیه داشته باشند در مراکز قانونی معتبر نبوده و به صورت مدرک یا شواهد در نظر گرفته نمی شود.
الگوریتم خاص فشرده سازی دستگاه های دی وی آر موجود در بازار اکثرا به صورت اچ 264 می باشد که این الگوریتم باعث کم حجم شدن تصاویر می شوند و در نتیجه حافظه کمتری را از هارد دیسک به خود اختصاص  میدهند از این رو میتوان با اطلاع داشتن از الگوریتم فشره سازی دستگاه دی وی آر تعداد دوربین مداربسته به آن را تعیین کرد
دستگاه های دی وی آر دارای حافظه داخلی نسیتند وبرای آنها از هارد دیسک های مختلف با ظرفیت های مختلف استفاده می شود به همین دلیل قبل از خرید هارد دیسک به تعداد دوربین مداربسته متصل به آن  و کیفیت تصاویر و فیلم های دوربین های مداربسته توجه کرد و هارد دیسک مناسب با آن را خریداری کرد.

قیمت عمده دی وی ار در بازار

برای خرید انواع دوربین مداربسته و دستگاه دی وی آر در بازار می توانید هم اکنون با تکنو دوربین از طریق شماره تماس های موجود در این سایت تماس بگیرید. ما بهترین برند ها را با ارزان ترین قیمت ارائه خواهیم کرد.

مهندس منصوری
09185052332


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *