فروش دوربین مداربسته ضد آب داهوا

فروش دوربین مداربسته ضد آب داهوا

فروش دوربی مداربسته ضد آب داهوا از طریق سایت تکنو دوربین امکان پذیرمی باشد. ما انواع دوربین های مداربسته اوت دور چینی داهوا را با قیمتی ویژه برای شما به نمایش گذاشته ایم. برای آشنایی بیشتر با این دوربین های مداربسته فضای باز ما را همراهی کنید.

دوربین های مداربسته داهوا

شرکت های زیادی در تولید دوربین های مداربسته در دنیا مطرح هستند و یکی از این شرکت داهوا می باشد که به دلیل تنوع در طرح و مدل و استفاده از هوش مصنوعی در محصولات خود از امکان نظارت و کنترل محیط را آسان ترکرده اند.
شرکت داهوا از بزرگترین شرکت های تولید کننده در انواع دوربین مداربسته دیجیتال و آنالوگ، دی وی آر ها، انواع ان وی آرها وسایر تجهیزات در دنیا هستند و درسال 2015 توانسته لقب دومین فروشنده دوربین های مداربسته در دنیا را به خود اختصاص دهد.

دوربین مداربسته آنالوگ داهوا

دوربین های مداربسته داهوا در دو نوع دوربین مداربسته دیجیتال و آنالوگ در بازار وجود دارند.
دوربین مداربسته آنالوگ داهوا مانند سایر دوربین های آنالوگ برای ضبط وقایع خود به دستگاه دی وی آر نیاز دارند این نوع دوربین ها در مدل های ساده و هوش مصنوعی طراحی دشه اند در مدل هایی که هوش مصنوعی در آنها بکار رفته است دارای قابلیت هایی مانند کاهش نورمحیط  برای ضبط تصاویر با کیفیت بیشترمی باشند.

دوربین های مداربسته دیجیتال داهوا

دوربین های مداربسته دیجیتال برای ضبط تصاویر نیازی به دی وی آر نداشته و می توان از راه دور از طریق اینترنت آنها را کنترل کرد. شرکت داهوا برای کنترل بهتر دوربین های دیجیتال ازدستگاه ان وی آر استفاده کرده است این دستگاه  تصاویر و فیلم های گرفته شده از دوربین ها راپردازش و آنها فشرده سازی می کندتا فضای کمتری را بگیرند.
دوربین های مداربسته ضد آب داهوا از نوع دیجیتالی یا تحت شبکه ای می باشد که به دلیل بدنه فلزی ضدآب، ضد ضربه بوده و قابلیت نصب در هرمکانی با هر شرایط آب و هوایی مانند آفتابی ، بارانی و برفی را دارد.

مشخصات دوربین های مداربسته  داهوای ضد آب:

لنز این نوع دوربین های داهوا از نوع ثابت  با سایز 3.6 میلی متر بوده و کیفیت تصاویر در آنها 2 مگاپیکسل با رزولویشن 1080 در1920می باشد.این دوربین های فول فریم هستند یعنی می توانند با نرخ فریم 30ثانیه تصاویر را با کیفیت فول اچ دی ارائه دهند.
اکثردوربین های داهوا دارای قابلیت تنظیم نور درمحیط هستند و وقتی این دوربین ها دربرابر نور مستقیم خورشید قرار بگیرند لنز آنها نوراضافی محیط راحذف می کندو تصاویر با کیفیت بالایی را ضبط می کنند این قابلیت برای اجسامی که نور بیشتری را از خود بازتاب می کنند مناسب است  و کنترل بهتری را از محیط میدهند. 

قابلیت دید درشب دوربین های مداربسته داهوا

قابلیت دید درشب این نوع دوربین ها به صورت رنگی و با ساختارهای حسگر های دوگانه و همچنین با بهینه سازی نرم افزار آنها ساخته شده است به همین دلیل حتی زمانی که نور سفید خاموش باشد می تواند تصاویر رنگی باکیفیتی را داشته باشد و جزئیات تصاویر را درشب بهتر نمایش میدهد. برد دید در شب این نوع دوربین ها تا 80 متر می باشد.
از قابلیت های برتر دوربین های مداربسته  داهوا تشخیص چهره با استفاده از هوش مصنوعی می باشد.سیستم تشخیص چهره دوربین های داهوا تصاویر هر فرد را اززوایای مختلف دسته بندی می کند.

دوربین های ضد آب داهوا دارای قابلیت تشخیص پلاک

دوربین های ضد آب داهوا دارای قابلیت تشخیص پلاک خودرو هاهستند به دین صورت در مکان های شلوغ یا پارکینگ ها و فروشگاه ها برای کنترل ورود و خروج خودروها استفاده کرد.
دوربین های داهوا در نوع بیسیم آن دارای شبکه داخلی وای فای ویا اینترنت سیم کارت داخل آن می باشد.
در نوع بی سیم دوربین های داهوا جایگاهی برای کارت حافظه وجود دارد که از ظرفیت 121 گیگابایت پشتیبانی می کند. کارت حافظه این نوع دوربین ها دارای قابلیت حذف خودکار داده های قدیمی را به مدت سی روز یکبار را دارد.

دوربین های حساس به حرکت داهوا

دوربین های داهوا دارای سنسورهای حساس به حرکت و صدا بوده و با تشخیص اولین حرکت در محیط شروع به فیلم برداری می کند.میکروفن و اسپیکر داخلی آنها قابلیت ضبط و پخش صدا را به صورت همزمان داردو میتوان مکالمه دو طرفه ای را در محیط اجرا کند.
از قابلیت های ویژه دوربین های ضد آب داهوا قابلیت تشخیص سیگنال های محیط با سنسور دی اس پی می باشد . این سنسور می تواند سیگنال های نویز و صدای را انسان را تشخیص بدهد و واحد دریافت کننده را حساس تر نسبت به دریافت سیگنال ها کندو نویز های محیطی را کاهش دهد.

انواع دوربین های مداربسته داهوا ضد آب بر اساس شکل ظاهری:

دوربین مداربسته بولت داهوا: دوربین های بولت داهوا استوانه ی شکل بوده و بدنه ضد آب و مقاوم داشته ومناسب برای محیط های بیرونی هستند.
دوربین مداربسته دام داهوا: این نوع دوربین ها گنبدی شکل هستند قابلیت چرخش به صورت 360 درجه را دارند. مناسب برای مکان های شلوغ مانند فروشگاه ها پاساژها وغیره می باشد.
دوربین مداربسته اسپیدام داهوا: به این نوع دوربین ها به اختصار پی تی زد نیز می گویند و در دو جهت افقی و عمودی قابلیت چرخش دارند دارای بدنده ضد آب و بوده ودر هر شرایط اب وهوایی کار می کنند.

فروش دوربین مداربسته ضد آب داهوا

مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری دنیایی از دوربین های مداربسته فلزی با استاندارد IP67 را با قیمتی متفاوت به فروش می رساند . ما در این مطلب سعی کردیم در مورد دوربین های مداربسته ضد آب داهوا صحبت کنیم. و تا حدودی با این دوربین ها آشنا شدید. برای خرید این دسته از دوربین های فضای باز با ما تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *