قیمت انواع دی وی ار دوربین مدار بسته

قیمت انواع دی وی ار دوربین مدار بسته

قیمت انواع دی وی ار دوربین مدار بسته را از تکنو دوربین دریافت کنید. دنیایی از دستگاه های ضبط تصویر دوربین مداربسته 4، 8، 16،32،64 و غیره را می توانید برای پکیج های مد نظر خود از فروشگاه منصوری تهیه کنید. همراه ما باشید تا با انواع دی وی آر های دوربین مداربسته آشنا شوید.

دی وی آر دوربین های مداربسته :

 سیستم دوربین های مداربسته  در دونوع سیم دار و بیسیم طراحی شده اند. دستگاه دی وی آر درواقع دستگاه ضبط کننده دیجیتالی در سیستم دوربین های مداربسته آنالوگ و یا سیم دار می باشند.  عملکرد دستگاه دی وی آر به این صورت است که تصاویر و فیلم های آنالوگ گرفته شده توسط دوربین های مدار بسته را از طریق کابل کواکسیال وارد ورودی های دستگاه شده سپس آنها پردازش و کد گذاری کرده و به صورت تصاویر و فیلم های دیجیتالی در هارد دیسک ذخیره می کند.
دسته بندی دی وی آر ها بر اساس تعداد پورت یا کانال های ورودی تصویر و کیفیت ضبط می باشد و تعداد کانال ورودی تصاویر مشخص کننده تعداد دوربین های متصل شده به دستگاه دی وی آر می باشد.

دستگاه دی وی آر 4 کاناله :

 دارای 4 پورت ورودی تصویر می باشد و 4 دوربین مداربسته به آن متصل می شود.

دستگاه دی وی آر 8 کاناله:

 دارای 8 پورت ورودی تصویر می باشد و8 دوربین مداربسته به آن متصل می شود.

دستگاه دی وی آر 16 کاناله:

 دارای 16 پورت ورودی تصاویر می باشد و 16 دوربین مداربسته به آن متصل می شود.

دستگاه دی وی آز 32 کاناله:

 دارای 32 پورت ورودی تصویر می باشد و 32 دوربین مداربسته به آن متصل می شود .

دستگاه دی وی آر 64 کاناله:

دارای 64 پورت ورودی تصویر می باشد و64 دوربین مداربسته به آن متصل می شود.

ویژگی های فنی تمامی  دستگاه  دی وی آر دوربین های مداربسته آنالوگ:

دی وی آر دارا چه پورت هایی است؟

پورت ورودی تصویر: این پورت یا کانال تصاویر گرفته شده از دوربین را با استقاده از کابل انتقال تصاویر و فیش بی ان سی به دستگاه دی وی آر متصل میکند. تعداد پورت تصویر دی وی آر مشخص کننده تعداد دوربین مداربسته متصل به آن است.
ازجمله پورت های ورودی تصویر شامل آر سی ای، آر جی 45، آر جی 485 می باشد که پورت ورودی آر جی 485 برای متصل کردن دوربین های اسپیدام یا پی تی زد به دی وی آر استفاده می شود.
پورت خروجی تصویر: این پورت را با استفاده از کابل تصویر ار جی 59 به مانیتور یا نمایشگر مانند کامپیوترهای شخصی متصل می کند.

پورت ورودی صدا: برای اتصال به میکروفن دستگاه و برای ضبط صدا کاربرد دارد.

پورت خروجی صدا: جهت اتصال به اسپیکر دستگاه و برای پخش صدا مورد استفاده قرار می گیرد.

پورت خروجی اچ دی ام ای. وی جی آ : باعت اتصال دستگاه به صفحه نمایشگر می شوند.

پورت آر اس 485 : برای فرمان دادن به دروبین های گردان از طریق دستگاه دی وی آر مورد استفاده قرار می گیرد.

پورت خروجی سی وی بی اس: برای اتصال دی وی آر به تلویزیون به کار می رود.

پورت شبکه یا لاین: از این پورت برای اتصال دوربین های آی پی به شبکه و یا سوئیچ کردن شبکه استفاده می شود.با استفاده از پورت لاین می توان دی وی آر را به شبکه داخلی متصل کرد و تصاویر را به وسیله آی پی و یا پی 2 پی توسط این پورت منتقل کرد.

پورت یو اس بی: باعث  اتصال لوازم جانبی مانند موس ، کیبورد، و فلش به دستگاه دی وی آر می شود.

پورت ورودی برق: با استفاده از آن می توان  دستگاه دی وی آر را به برق شهری وصل کرد. آداپتور دستگاه های دی وی آر اکثرا 12 ولتی هستند.

پورت خروجی آلارم : این پورت را میتوان در منوی دستگاه دی وی آر فعال کرد و برای اطلاع رسانی و هشدار دادن در مواقع ضروری استفاده می شود.

فیش و هارد دوربین مداربسته

فیش بی انی سی: این فیش رابط بین کابل کواکسیال و دستگاه دی وی آر می باشد.

هارد دیسک : دستگاه دی وی آر دارای حافظه داخلی نیستند حافظه جانبی آنها به صورت هادر دیسک وبسته به کیفیت و رزولویشن دوربین های متصل به آن و نرخ فشرده سازی و غیره دارای ظرفیت های متفاوتی می باشد و دستگاه های دی وی آر از  1 تا 10  عددهارد با ظرفیت های 4 تا 20 ترابایتی موجود هستند.
رک مونت از لوازم جانبی دی وی آر ها می باشد نوعی محفظه ی فلزی یا شیشه ای بوده که در ابعاد استاندارد ساخته شده و برای محافظ دستگاه دی وی آر در مکان های بزرگ و صنعتی استفاده می شود.

امکانات مهم دستگاه رکوردر دوربین مداربسته

فرمت فشره سازی دستگاه رکوردر دوربین مداربسته تعیین کننده حجم اطلاعات ذخیره شده در دستگاه  می باشد . دی وی آر ها در حال حاضر دارای دو نوع فرمت فشرده سازی اچ. 264 و اچ مثبت 265 می باشند.
دی وی آر ها دارای قابلیت هوش مصنوعی هستند و از این قابلیت برای تشخصی چهره اشخاص وبرای پلاک خوانی خودروها و تشخیص حرکت و غیره استفاده میشود. دوربین های مداربسته ای که به این نوع دی وی آر متصل هستند نیز باید دارای این قابلیت هوش مصنوعی باشند.
دی وی آر ها دارای قابلیت لاین کروسینگ هستند بدین صورت که با مشخص کردن یک خط فرضی میتوان از ورود هر فرد یا سوژه ای از طریق دستگاه  اطلاع پیدا کرد.

قیمت انواع دی وی ار دوربین مدار بسته

 در فروشگاه دوربین مداربسته منصوری می توانید بسته به نیاز خود دستگاه دی وی آر دوربین مداربسته مناسب را برگزینید. دستگاه های رکوردر دوربین مداربسته با برندهای هایک ویژن، داهوا، هایلوک، تکنیکس و غیره با قیمتی ویژه همراه با گارانتی معتبر از طریق همین سایت به فروش می رسند.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *