قیمت دزدگیر اماکن

قیمت بهترین انواع دزدگیر اماکن

قیمت دزدگیر اماکن در فروشگاه منصوری ارزان تر از همه جاست. بهترین و با کیفیت ترین و همچنین امن ترین سیستم های ضد سرقت خانگی را می توانید در تکنو دوربین همراه با گارانتی معتبر دو ساله خریداری کنید. ما در ادامه می خواهیم به معرفی انواع دزدگیر های منازل سیمکارتی، تلفن ثابت و غیره بپردازیم پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید:

دزدگیر اماکن

دزد گیر اماکن دارای تجهیزات خاصی بوده که  به راحتی حرکات مشکوک را شناسایی کرده و با روش هایی مانند آزِر کشیدن و یا تماس گرفتن و پیامک دادن  خودکار با پلیس و یاکاربران انها را از خطرات احتمالی آگاه کرده و مانع خسارت های ناشی از سرقت می شوند.
به طور کلی دزدگیر اماکن دارای تجهیزاتی مانند :  پنل مرکزی یا مغز سیستم دزدگیر که همه ی سنسورهای و تجهیزات دزدگیر به این قسمت متصل می باشد. تجهیزات هشدار دهنده آژِِرها و سایر آلارم ها که در مواقع خطر میتوان به صورت خودکار یا دستی فعال نمود.
دزدگیر اماکن دارای باتری ها و منبع تغذیه برای تامین انرژی پنل مرکزی و یا یو پی اس برای موارد ضروری و یا قطع شدن برق می باشند که مانع از کار افتادن کامل دزدگیر ها می شوند.  دزدگیر های اماکن تجهیزات لازم برای تلفن کردن مانند جایگاهی برای سیم کارت و یا کابل های مخصوص برای اتصال به تلفن ثابت را دارند. همه ی دزدگیرهای اماکن دارای سنسور های چشمی ، سنسور تشخیص حرکت یا موشن، شوک سنسوریا سنسور حساس به ضربه و یا لرزش و یا هر نوع کوبش را دارند.

انواع دزدگیر منازل به صورت کلی :

  • دزدگیر اماکن ساده آژیردار
  • دزدگیر اماکن تلفن کننده با خط تلفن ثابت و با آلارم
  • دزدگیر اماکن بیسیم
  • دزدگیر امکان سیم کارت خور
  • دزدگیر اماکن تحت شبکه ای وای فای دار

دزدگیر اماکن ساده آژیردار :

قدیمی ترین وساده ترین نوع دزدگیرمیباشکه پنل مرکزی ان تنها با به صدا در آوردن آژیر نقش حفاظت را برعهده دارند واین نوع دزدگیرها  هیچگونهالارم هشدار دهنده را برای کاربر از راه دور ارسال نمی کنند. از معایب این سیستم درواقع ساده بودن آن و نداشتن امنیت کافی در برای از کار انداختن توسط سارقان می باشد.  همچنین به دلیا صدای بلند آژیر معمولا برای همسایگان مزاحمت ایجاد می کند.

 دزدگیراماکن تلفن کننده با خط تلفن ثابت :

این نوع دزدگیر پنل مرکزی آن به خط تلفن ثابت شهری توسط کابل های متصل می باشد و در صورت خطر با شماره های از پیش تعیین شده در آن تماس بر قرار می کند. از معایب این دزدگیرها سهولت در قطع کردن خط تلفن ثابت متصل به دزدگیر توسط سارقان می باشد. دزدگیراماکن فایر وال مدل اف 7 از این نوع دزدگیرهای تلفن کننده خط ثابت هستند.

دزدگیر اماکن سیم کارت خور:

 در پنل مرکزی این مدل دزدگیر جایگاهی برای سیم کارت وجود دارد که این نوع دزدگیرها در صورت هر گونه خطر از طریق سیم کارت خود به شماره های  پیش فرض شده ی داخل ان پیامک و یا تماس برقرار می کنند و حتی می توانی سیمکارت را از راه دور با نرم افزار مخصوص شارژ کنید. این نسل جدید دزدگیر اماکن سیم کارتی را در دزدگیر های اماکن کلاسیک مشاهده کرد . دزدگیر های کلاسیک  دارای سیستم تلفن کننده هم با تلفن ثابت و هم با سیم کارت هستند. دارای یدموت های برای کنترل از راه دور را دارند.
دزدگیر های اماکن جی ام کا غالبا از نوع دزدگیر های سیم کارت خور می باشد و پنل مرکزی آن فقط از سیم کارت پشتیبانی می کند. کنترل این دزدگیرها از راه دور با دادن کدهای فرمانی مشخص به صورت پیامک به سیم کارت آنان و یا توسط ریموت های  آنها توسط کاربران صورت می گیرد.
دزدگیرفایر وال مدل اف  10 و اف 9 از نوع سیم کارتی بوده و دارای ارسال هشدار از طریق پیامک و تماس با کاربر و دارای کد اس اس دی وتست زون و پشتیبانی از سیستم عامل های اندورید و ای او اس  و داشتن ریموت هاجهت کنترل از راه دور  می باشد.

 دزدگیر اماکن بیسیم :

از پرفروش ترین دزدگیرها به حساب می آید وبه دلیل بی سیم بودن آن  اجرای نصب آن بسیار ساده و آسان می باشد. سنسورهای چشمی انی نوع دزدگیرها بسیار حساس بوده و با فرستادن سیگنال های رادیویی با پنل مرکزی ارتباط بر قرار می کنند تامین انرژی برق در این نوع دزدگیر ها توسط باتری های داخلی با دوام با لا و قابل شارژ می باشد.
دزدگیرهای بیسیم در دو نوع دزدگیر اماکن بیسیم 315  مگاهرتزی و 433 مگاهرتزی وجود دارند. کنترل این دزدگیرها از راه دور از طریق گوشی های همراه امکان پذیر است . دزدگیر اماکن فایر وال مدل اف 6 از نوع دزدگیر بیسیم  بدون تلفن کننده می باشد.

 دزدگیر اماکن تحت شبکه ای وای فای دار:

این نوع دزدگیر ها با استفاده از وای فای یامودم  موجود در محل نصب و اتصال به گوشی های همراه کاربراناز راه دور قابل کنترل می باشند. به ایننوه دزدگیر های دزدگیر اماکن آ ی پی نیز می گویند و رخدادها را  می توانند به صورت ایمیل ویا به سایت های از پیش تعیین شده درتنظیمات آنان ارسال کنند.

قیمت دزدگیر اماکن

برای دریافت قیمت دزدگیر اماکن و خرید آن همراه با ضمانت نامه همین حالا با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید. فروشگاه امنیتی منصوری سعی دارد توسط کارشناسان فروش مجرب و کارآزموده شما را برای خرید بهترین دزدگیر اماکن راهنمایی کند.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *