قیمت دی وی ار دوربین مداربسته ارزان در بازار

قیمت دی وی ار دوربین مداربسته ارزان در بازار

قیمت دی وی ار دوربین مداربسته ارزان در بازار را می خواهید بدانید؟ ما انواع دستگاه های ضبط تصویر دوربین مداربسته دی وی آر و ان وی آر را با قیمتی ویژه همراه با گارانتی به فروش می رسانیم.همراه ما باشید تا شما را با دستگاه های رکوردر بیشتر آشنا کنیم:

دی وی آر دوربین های مداربسته:

سیستم نظارتی دوربین های مداربسته آنالوگ تصاویر با کیفیت اچ دی را ارائه می دهند و برای این کار به دستگاه دی وی آر نیاز دارند . در واقع دستگاه دی وی آر دستگاه ضبط کننده تصاویر و فیلم در دوربین های مداربسته آنالوگ می باشد دوربین های مداربسته تصاویر و فیلم ها را از طریق کابل کواکسیال به دستگاه دی وی آر منتقل کرده و این دستگاه اطلاعات وارد شده را پردازش و در هارد دیسک خود ذخیره می کند.
دستگاه دی وی آر دارای کانال های ورودی تصاویر بوده وبر اساس تعداد ان میتوان تعداد دوربین های مداربسته متصل به ان را مشخص کرد. تعداد کانال ورودی تصاویر دی  وی آر از 4 تا 32 میباشد یعنی حداقل 4 دوربین و حداکثرمیتوان 32 دوربین را به یک دستگاه دی وی آر متصل کرد.
مهمترین کانال ورودی تصاویر در دستگاه دی وی آر شامل سه کانال آرسی ای، آر جی 45، آر جی 485 هستند. مهمترین کانال های خروجی تصاویر دی وی آر شامل :وی جی آ ، اچ دی ام آی هستند. اگر دوربین مداربسته دارای قابلیت پخش وضبط صدا باشد باید دستگاه دی وی آر مناسب با آن که دارای کانال ورودی و خروجی صدا هستند را برای آن انتخاب کرد.

کیفیت تصویر دی وی آر

کیفیت تصاویر در دی وی آر با کیفیت تصاویر دوربین ها باید یکی باشند و به یک میزان رزلویشن داشته باشند و دوربین های آنالوگ موجود در بازار و دی وی آر مرتبط با آنان  در حال حاضر دارای کیفتی تا 4 کا هستند. کیفیت 4 کا  از لحاظ تئوری یعنی کیفیت تصاویر تا 4 براب با وضوح بسیار بالا ولی به فضای هارد دیسک تا 8 برابر نیاز دارد.
هارد دیسک دی وی آر با کیفیت 4 کا حدود 2.6 روز ظرفیت برای ذخیره سازی اطلاعات را دارد. بعضی از دی وی آر ها دارای پورت یو اس بی بوده که جهت اتصال موس یا فلش و سایر لوازم جانبی به این دستگاه می باشد.
پورت شبکه یا لاین در دستگاه دی وی آر جهت اتصال به شبکه های کامپیوتری و هم چنین انتقال تصاویر بر روی  گوشی همراه  استفاده میشود.
دستگاه دی وی آر دارای حداقل یک و حداکثر 10 هارد با ظرفیت های 4 تا 20 ترابایت هستند.
میزان ظرفیت هارد دیسک دستگاه دی وی آربه کیفیت تصاویر گرفته شده، نوع فشرده سازی , نوع فیلم برداری و عوامل دیگر بستگی دارد که این فاکتور ها را با عنواینی مانند اچ دی دی، اس ای تی ای بر روی کاتالوگ انها مشخص می کنند.

سایر امکانات دستگاه رکوردر

فشرده سازی در دستگاه رکوردر با دو نوع فرمت اچ.264 و اچ مثبت .265 می باشد .تصویر برداری 24 ساعته و با کیفیت بالای دستگاه دی وی آر باعث میشود حجم تصاویر گرفته شده درآنها بیشتر شود و درنتیجه فضای بیشتری برای ذخیره آن نیاز می باشد وبرعکس ان هرچه فرمت ذخیره سازی داده ها بالاتر باشد حجم کمتری را اشغال می کنند.
قابلیت پی او سی در دستگاه دی وی آر باعث میشود این دستگاه برق مورد نیاز دوربین های مداربسته متصل به خود را از طریق کابل کواکسیال تامین کند.
انتقال تصاویر در دستگاه دی وی آر از طریق نرم افزارهای مخصوص آن در بستر اینترنت در گوشی های همراه یا کامپیوترهای خانگی صورت می گیرد.
دستگاه دی وی آر دارای حداقل رزولویشن  352در 288 پیکسل و حداکثررزولویشن 1920 در 1080 پیکسل یا  به صورت 2.1 مگا پیکسل هسنند.
دستگاه دی وی آر پیشرفته دارای قابلیت هوش مصنوعی تحت عنوان آ ای میباشد که قادر به تشخیص چهره انسان و حیوانات، تشخیص حرکت، تشخیص پلاک خودرو ها و غیره هستند.

انواع دستگاه دی وی آر :

1. دی وی آر ترکیبی: این نوی دی وی آر برای سیستمهای دوربین های مداربستهخ آنالوگ و آی پی مناسب  هستند و این امکان را میدهد درمکان های پرخطر هر دو نوع دوربین مداربسته تحت شبکه ای و آنالوگ را استفاده کرد.
2. دی وی آر مخصوص پی سی: این نوع دی آر ادغام شده وفشردهسازی شده با رایانهیا کامپیوتر شخصی هستند و اجزای آن شامل یک کارت حافظه،یککارت شبکهف برد ویدئویی، مادر ببرد هستند و دارای ورودی هایی برای دوربین مداربسته آنالوگ و ورودی اترنت برای دوربین های مداربسته تحت شبکه ای هستند.
کارت دی وی آر در سخت افزار کامپیوتر همراه با سایر اجزا مانند مادر بردوکارت گرافیک و غیره قرار می گیرد.
3. دی وی آر جاسازی شده : این نوع دی وی آر یک دسنگاه مستقل بوده ونرم افزار های ان روی تراشهمخصوص خود داخل محفظه دستگاه قرار گرفته شده است تصاویر گرفته شده از دوربین های مداربسته آنالوگ را پردازش و در هارد دیسک خود ذخیره می کند.

قیمت دی وی ار دوربین مداربسته ارزان در بازار

دی وی آر های دوربین مداربسته مورد نیاز در پکیج های 2، 4، 8، 16، 32 و 64 تایی را می توانید با برند های داهوا، هایک ویژن، هایلوک، تکنیکس و غیره به قیمت واردات از تکنو دوربین تهیه کنید. ما شما را برای خرید با کیفیت ترین دی وی آر دوربین مداربسته همراه با لوازم جانبی به خوبی راهنمایی خواهیم کرد. پس هم اکنون برای خرید انواع DVR همراه با تخفیف تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *