قیمت دزدگیر استیل میت

قیمت روز دزدگیر تصویری استیل میت

قیمت دزدگیر استیل میت بسته به مدل انتخابی آن است. فروشگاه امنیتی منصوری در بانه عرضه کننده انواع دزدگیر های ماشین مارک استیل میت همراه با گارانتی می باشد. ما در ادامه می خواهیم به صورت دقیق به معرفی دزدگیر های ماشین تصویری استیل میت می پردازیم:

دزدگیر تصویری استیل میت :

برند استیل میت ساخت کشور چین بوده و از قدیمی ترین برندها در تولید انواع لوازم جانبی خودرودر جهان بوده است. محصولات برند استیل میت شامل دزدگیر خودرو،جامپ استاتر، باندخودرو، انواع سنسور مخصوص پارک خودرو، مکان یاب ، سنسور تنظیم باد لاستیک خودرو، رهیاب خودرو، وغیره میباشد بارزترین ویژگی محصولات برند استیل میت که باعث محبوبیت بالای آن شده است تولید ریموت های باکیفیت و با دوام می باشد. دزدگیر های خودروی استیل میت در دو نوع ساده و تصویری به بازار عرضه شده اند.
دزدگیرهای تصویری خودرو استیل میت دارای صفحه نمایشگر ال سی دی کوچک بوده که تصویر یک ماشین بر روی آن قرار دارد. روند کار این دزدگیر ها به این صورت است که مانیتور دزدگیر به سنسور های خودرو حساس بوده و در شرایط غیر نرمال قرار گرفتن این سنسورها ریموت پیغام هشدار دهنده را به صورت لرزش و چراغ های چشمک زن به کابر ارسال میکند و قسمت های تحریک شده ماشین را نشان میدهند.

 مشخصات کلی انواع دزدگیر تصویری استیل میت :

ریموت ها دارای قابلیت باز کردن تمام درب های خودرو. قفل کردن آنها از راه دور و قفل کودک درهنگام روشن بودن خودرو را دارند برای فعال کردن قفل کودک  در زمان روشن بودن ماشین اول باید پدال ترمز را فشار داد سپس دکمه قفل درب ها به صورت خودکا ر فعال می شود. برای غیر فعال کردن ان کافی است دکمه باز کردن قفل را به مدت 3 ثانیه فشاردهید
ریموتهای دزدگیر تصویری استیل میت دارای ساعت و زنگ هشدار بوده و قابلیت تنظیم آنها به صورت فعال و غیر فعال وجود دارد.
ریموت انها دارای پنج دکمه میباشد .هم چنین دارای قابلیت صندوق پران عقب خودور می باشد . ریموت دزدگیر های تصویری استیل میت دارای پین کد مخصوص بوده  که مانع از سرقت آن ویا هک کردن پین کد آن می شود.  درمکان های شلوغ با روشن شدن فلاشر خودرو از طریق ریموت دزدگیر سریعتر میتوان خودروی خود را پیدا کرد. ریموت های دزدگیر استیل میت دارای باتری های لیتیومی با دوام وقابل شارژی هستند. معمولا اقلام و لوازم جانبی همراه با دزدگیرهای تصویری استیل میت شامل : ریموت تصویری یدکی ، آنتن، رله قطع برق ، سیم، آژیر، کیت اصلی، شارژر فندکی و دفترچه راهنمای نصب میباشد.

انواع دزدگیر تصویری استیل میت :

دزدگیر تصویری مدل 8006 :

برد مفید این نوع دزدگیر در فضای باز تا 1000 متر می باشد . دارای یک عدد ریموت یدکی . دارای قابلیت صندوق پران،دارای حالت پانیک، امکان تنظیم پین کد ریموت را دارد.نمایش میزان باتری  ووضعیت تعمیرگاه،دارای آلارم هشدا و لرزش و هشار روشن بودن ماشین. دارای قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور.
این نوع دزدگیر فاقد هشدار چراغ روشن، نمایش درجه حرارت ،استارت از راه دور می باشد.

 دزدگیر تصویری 888 ان:

 بر این نوع دزدگیر درفضای بازر 1000 متر است دارای ریموت یدکی تصویری  میباشد و همه قابلیت های قفل وباز کردن درب ها و قفل کودک وصندوق پران عقب خودرو،دارای حالت پانیک و امکان تنظیم پین ریموت . آلارم هشدار و ویبره درزمان روشن بودن موتور، قابلیت خاموش کردن از راه دور . نمایش میزان وضعیت باتری و تعمیر گاه روی مانیتور میباشد. این مدل دزدگیر تصویری فاقد استارت از راه دور می باشد.

دزدگیر تصویر استیل میت مدل 888 پیک :

همه ی ویژگی های دزدگیرهای تصویری مدل 888 ان را دارد و قابلیت استارت از راه دور در این مدل فعال می باشد. برد مفید آن درفضای باز تا 1500 متر است.

دزدگیر تصویری استیل میت مدل رنجر:

برد مفید آن در فضای بازتا 2000 متر می باشد. همه قابلیت های دزدگیر تصویری استیل میت را دارد و فقط فاقد ویژگی استارت از راه دور می باشد.

دزدگیر تصویری استیل میت مدل 5163 :

برد مفید در فضای باز 2000 متر دارای یک عدد ریموت یدکی تصویری است وصفحه مانیتور ریموت دارای حسگر ضربه ای بوده و همه ی ویژگی های ریموت تصویری استیل میت 888 پیک را دارد.

دزدگیرتصویری استیل میت مدل 838 جی :

برد مفید آنها در فضای باز 1000 متر است ودارای قابلیت هایی مانند قفل وباز کردن دربها به صورت خودکار از راه دور، دارای قابلیت صندوق پران عقب خودرو، آلارم هشدار دهنده به صورت صدا و ویبره درهنگام سرقت خودرو، وقابلیت روشن کردن فلاشرهای خودرو جهت ردیابی ان درمکان های شلوغ میباشد. این نوع دزدگیرها استارت از راه دور را ندارند.

قیمت روز دزدگیر تصویری استیل میت

در بین برندهای مختلفی که در زمینه‌ تولید محصولات امنیتی فعالیت می‌کنند، استیل میت یکی از خوش‌نام‌ترین‌ برندهاست. دزدگیرهای خودروی استیل میت در دو نوع تصویری و ساده تولید می‌شوند. این دزدگیرهای کوچک و جمع‌وجور به‌خوبی امنیت خودرو را تامین کرده و می‌توانید همیشه از عملکرد دقیق و حساس آن‌ها اطمینان داشته باشید. برای سفارش و خرید انواع سیستم های ضد سرقت اتومبیل استیل میت با قیمتی ارزان می توانید هم اکنون با ما تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *